MuscleMeat

Gestopt Log GFG

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ey wat klote man zie nu dat mensen 1en gaan uitdelen en die shit! die mensen hebben allemaak rond de 10 posts.. zielig, waarschijnlijk leden die je toch ff naar beneden willen halen.. triest dat het niet eerlijk kan zoiets!! maar nog steeds 1e nu hoop voor je dat je het op deze manier toch volhoudt!!!

Idd heel erg zielig , zou er niet een regel ofzo kunnen komen dat mensen met +100 post of meer alleen kunnen stemmen?
 
Idd heel erg zielig , zou er niet een regel ofzo kunnen komen dat mensen met +100 post of meer alleen kunnen stemmen?

BigT gaat rekening houden en onderscheiding maken tussen serieuze votes en bullshit votes, don't worry. ;)
 
Waar kunnen we je benenpics zien? :D
 
Idd heel erg zielig , zou er niet een regel ofzo kunnen komen dat mensen met +100 post of meer alleen kunnen stemmen?


ja precies en die andere alsnog verwijdert worden.. het is zo duidelijk dat het alleen daarom wordt gedaan. vind het zonde!
 
Idd heel erg zielig , zou er niet een regel ofzo kunnen komen dat mensen met +100 post of meer alleen kunnen stemmen?
Er zullen mensen zijn met minder dan 100 posts die zeer correct waarderen en er zullen mensen met meer dan 100 posts zijn die helemaal fout waarderen of proberen manipuleren. Ik denk niet dat daar een duidelijke lijn in te trekken is. We laten graag iedereen meestemmen, dit levert toch de beste resultaten imo. Nu is het dit jaar in elk geval zo dat tijdens de contest er geen nieuwe registraties mogelijk zijn, dus we hoeven niet te vrezen voor kloontjes die steeds accounts blijven aanmaken om lage scores uit te delen en zo de uitslag gaan manipuleren.
 
Er zullen mensen zijn met minder dan 100 posts die zeer correct waarderen en er zullen mensen met meer dan 100 posts zijn die helemaal fout waarderen of proberen manipuleren. Ik denk niet dat daar een duidelijke lijn in te trekken is. We laten graag iedereen meestemmen, dit levert toch de beste resultaten imo. Nu is het dit jaar in elk geval zo dat tijdens de contest er geen nieuwe registraties mogelijk zijn, dus we hoeven niet te vrezen voor kloontjes die steeds accounts blijven aanmaken om lage scores uit te delen en zo de uitslag gaan manipuleren.


nou toch als je (goed) kijkt dan zie je toch wel degelijk mensen met nog geen 10 posts 1en uitdelen.. die mensen registreren paar dagen van tevoren, maken topic aan, reageren ergens 1 of 2 keer en 1en uitdelen en zichzelf (of vriend) maar un 10 geven.
ben niet van mening dat dit de beste resultaten levert. Maargoed ik heb hier weinig in te beslissen maar neem dit toch mee zou ik zeggen.. vind het nogal vervelend en doe zelf nieteens mee
 
Volgend jaar doe je ook mee kerel :D

En ja die enen worden toch wel weggehaald...dat is het probleem niet. Maar bedankt voor je input bennie hehe. Stuur me anders eens een pm met je msn...kunnen we een keer afspreken om binnekort een keer te trainen.

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Waar kunnen we je benenpics zien? :D

Ik zal ze een dezer dagen in mn log plaatsen Trasher...en evt in mn album. Hou het ff in de gaten ze komen er zeker aan. En benen zijn toch 70cm...dus dat ik sateprikkers heb hoef je je niet zorgen over te maken :D
 
Volgend jaar doe je ook mee kerel :D

En ja die enen worden toch wel weggehaald...dat is het probleem niet. Maar bedankt voor je input bennie hehe. Stuur me anders eens een pm met je msn...kunnen we een keer afspreken om binnekort een keer te trainen.

Nou ik denk idd dat ik volgend jaar een poging ga wagen.. wie weet;)
PM is verstuurd!
 
Dankzei mijn stem sta je nu echt boven aan ;)
Mooi fysiek heb je!
 
Gefeliciteerd man
was een spanende race tussen jou en Greg
 
Laatst bewerkt:
GFG, Proficiat makker! :D Hopelijk geniet je van de grote prijs, je hebt hem duidelijk en eerlijk verdient!:)

Respect!
 
Gefeliciteerd met je overwinning.
 
Gefeiliteerd kerel!!
 
congratz brede:)
 
Thnx allemaal! :)

Was echt heel spannend tot op het laatste moment...heel toffe contest, ben natuurlijk erg blij dat ik hem uiteindelijk gewonnen heb. Heb er gisteravond dan ook heel wat biertjes, baco's en weet ik veel wat nog meer op gedronken :D
 
Gefeliciteerd GFG! En natuurlijk dikke respect voor je fysiek, ook al wil ik zelf niet zo biggi worden ;)
 
congrats..

't is toch wat he, 2 contest winnaars van 1 sportschool :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven