Fitness Seller

[LOG] Gillian

Bezoekers in dit topic

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Train nu drie maanden en 'k d8, laat ik ook maar is een loggie aanmaken:D. Vandaag weer voor het eerst trainen sinds paar weken (wegens polsblessure), dus weer ff rustig opbouwen. Mijn trainings schema is een 3 day split ppl.

MA
biceps
rug
schouders

WO
borst
triceps

VR
bovenbenen/kuiten
en buikspiertjes

Overigens train ik echt voor kracht en niet voor massa, powerlifter dus;)
Nog wat overige info:

1.82 m
80 kilo
16 jaartjes oud (13 nov 17:P)
armomtrek is 35 cm
Train nu drie maanden
PR:
BP 100 kilo
DL en SQ moet ik nog een x gaan kijken wat mn max is (zal ik de aankomende weken doen). Filmpje van de BP komt er ook nog aan.
 
suc6 met je log, 100kg bp na 3maanden?

waarom zet je log trouwens niet in de pl sectie?
 
Oh heb ik niet eens g'zien joh:P kan ik m nog verplaatsen, dat zie namelijk ff niet?
 
tyvm Ik ga nu trainen. Post strx wel hoe 't ging. Ik heb er een hard hoofd in namelijk, maar goed.
 
Als je 3x per week FB zou doen zou je nog veel bruter kunnen vooruitgaan dan in een split dude. Ik zou je aanraden een split te laten vallen en iets te kiezen dat meer op kracht focust (bill starr, wsb, 3x3,..). Bekijk een paar logs in de powerlifting sectie voor ideetjes.
 
Denk je? Nou ik zal is ff rond kijken.

Training ging aardig vandaag, naar omstandigheden. Vooral incline bp gedaan. Eerst sets van 8 reps met 30 kilo. Daarna 3 sets van 6 reps met 40 kilo. Dat ging moeiteloos, maar hoger ging niet. Bij een poging tot 50 kilo ging mijn pols protesteren. Ook flyes gedaan. 3 sets van 8 reps 7 kilo. Daarna 8.5 kilo. Toen de triceps aangepakt met triceps overhead; 3 sets 6 reps 10 kilo. Skull crusher 3 sets 8 reps 10*20*15 kilo.

Nu lekker andijvie stampot aant vreten:D
 
Ik ben het 100% eens met wimmos.
 
Zet je trainingen anders ff gestructureerd neer, leest wat prettiger en krijg je meer feedback op je trainingen, zo bv:

Incline bench
8*30kg
2*6*40kg
6*50kg (pols protesteerde hier)

etc.
 
Incline benchpress
8*30kg
2*6*40kg
6*50kg (pols protesteerde hier)

dumbbell flyes
3*8*7kg
4*8*8.5kg
3*8*7kg

Triceps overhead
2*8*7.5kg
2*5*10kg

verder ging niet vanwege mn pols

Waar kan ik wat info vinden over fullbody schema's? Op DBB kan ik er niet zoveel over vinden. Wat ik gevonden heb iig, doet mij aanzetten om 3x weeks de grote drie te doen en dan per dag aanvullen met BOR, MP, BP, Flyes e.d. Enig ID waar ik wat goede info kan vinden?
 
Laatst bewerkt:
Op dbb staat genoeg, tik fullbody in en je krijgt zat topics erover.
 
Ik heb een schema gemaakt:

Ma
Bb Benchpress
Db Flyes
Weighted crunches/sit-ups
Db Front Raises
Full Squat
Bb Deadlift
Bb Military Press

Wo
Bb Preacher Curls
Db Hammer Curls
Db Overhead
Db Calf Raises
Db Reverse Calf Raises
Bb Shrugs
Bb Bent over row
Cb Pulldown

Vr
Incline Bb Benchpress
Incline Db Flyes
Db Side bents
Sit-ups
Db Lateral Raises
Lying Leg Curls
Sitting Leg Curls
Straight legged Deadlift
Bb hack Squat


Volgorde nog even niet opletten en aantal sets/reps komt ook nog. Dit is maar een ID en op of aanmerking zijn welkom.
 
:roflol:

Sorry maar dit is niet echt een geweldig schema, ik quote ff het standaard fullbody postje:

eqxxx zei:
Houd het gewoon basic!

W/O A:
(Full) Squat of Front Squat
Bench of Incline Bench
BOR

W/O B:
Deadlift of Power Clean
OH Press of Push Press
Chins


Voeg aan elke training nog één isolatie oefening naar keuze toe (curls, tri-extension, calves, raises, etc.). Cycle je reps en sets. Load 4-6 weken (dus bouw het volume gedurende die weken rustig op), deload dan 1-2 weken en daarna begin je weer opnieuw te loaden.
 
Mja dat heb ik vaker gezien. Het is alleen dan totaal niet gevarieerd en dat zie ik niet zo zitten. Niet dat ik bovenstaande schema ga gebruiken, er veranderen vast wel 100 dingen (was ook zo met vorige schema:P).
 
Je geeft aan totaal geen ervaring te hebben met fullbody, lijkt het je niet beter eerst een simpel fullbody schema te volgen ipv zelf wat vage shit te maken?
 
Ik heb geen ervaring met fullbody, das waar. Dan kan ik nog wel twijfels hebben bij een bepaalde trainingsmanier. Mijn huidige schema is ook vaag volgens vele (o.a Santino e.d), maar het werkt verdomd goed. Maar goewd, ik zal me er nog ff wat verder in verdiepen.
 
Dag 1.
Squat/ hack Squat/ front squat

bench press/dumbbell press/close grip bench
Pendlay row / t-bar row / dumbbell row/ barbell row
Circuit 2-3x ( weinig rust, tussen de oefening, meer rust tussen de circuit )
Dips- shrugs - curls – towel chins

Dag 2.
Squat / deadlift
Pronated chin/ supinated chin / wide grip chin / ( al dan niet weighted )
Incline bench / OH-press / OH-dumbbell press
split Squat / leg curl / posterior chain
leg raises / RC / side raises / face pulls
grip / kuiten/


Mijn schema, als je meer afwisseling wilt. Je pakt er gewoon 1 uit het rijtje.

En dat het schema wat je nu hebt goed werkt wil niet zeggen dat er geen beter schema is. Als beginner groei je bijna overal wel op.
 
Ben nu ff bezig met het voorbeeld wat Alex gaf. Dat voorbeeld is alleen voor 2 dagen en ik train 3 dagen.
 
Dat is zowat hetzelfde als die black rush, je hoeft het niet precies te kopieeren, maar het gaat om het idee, de training beginne met curls is iig niet de beste marnier om groot en sterk te worden.
 
Ik had al aangegeven dat ik nog niet op de volgorde had gelet. Goed lezen he;)
 
Back
Naar boven