AndroidHealthClinic

[LOG] Gillian (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

film volgende keer ook ff de plates, want deze plates lijken eerder 10kg.
 
hahahahaha gillian.. niemand vertrouwt je nog.
 
Jullie zijn echt kk zielig. Zow fokking zielig gewoon. Echt volgende week film ik alles wel inclusief m'n fokking anus ofzo. Stelletje kankerlijers. Ik wordt het echt zat. WTF. Ik doe 't nu wel opnieuw. Met fokking spierpijn. Ik zal die kk plates filmen. WTF ik gooi er wel wat gewicht bij ofzo. KK homo's. Daarna echt niet meer zeiken. ben echt pist off.
 
zow 85 kilo gedaan (meer past er echt niet op) alles gefilmd 2x zelfs GVD! ben 'm nu aan 't uploaden. bitches.
 
Hardcore



:orly:



Kusje

Wat verwacht je ? Je bench stijgt zogezegd 45 kg in 2-3 maand maar als we je anders stats zin is dat compleet uit verhouding , en uit andere topics kunnen we afleiden dat je nog geen reet van voeding af weet... can you blame us?

Jullie zeiken te veel. Maaktnie uit. Prove is on the way. En dat gezeik over die stats, jullie weten alleen dat mn PR voor BP voor de rest nix.
 
Dus? Dan weet je meteen iemands PR, right.

Over 2e filmpje, was hyper en vergeten dat 't donker was dus moetje maar ff filmpje pauseren (aant eind) om de schijven goed te zien.
 
Stelletje bitches! Heb geduld, dan komt dat filmpje vanzelf.
 
Ik weet nu al dattie weer niet goed is. Maaktnie uit, maak ik er morgen wel weer 1 als 't licht is.
 
@Gillian; je hoeft je echt niet zo erg te bewijzen; post gewoon dat bench-filmpje, film gelijk de gewichten die erop zitten en je krijgt een 'lifetime' karma.
 
Daar heb je wel een punt. Maja dat filmpje is wel lol opzich omdat ik zo opgefokt ben, kan je iig om lachen:P. En idd, al heb ik die BP gefilmd valt er nix meer te zeiken...
 
Gillian on roidrage:roflol:
 
Heb je het filmpje al geupped?
 
Damn gaat sloom (duurt ook 2.52 ofzo)

Kzit net nog ff dat filmpje te tejkku; die 20K schijf is fokking veel groter dan die van 10, hoe kan je nou denken dat t 2x 10 is per kant???
 
Laatst bewerkt:
mmmmmmmmmmmmmmmmmm, puf, lekker 2x2,5kg, groarrrrrrrrr, woaaaaaaaaarrrrrrrr, wuuaaaaaaaaaa, zie je wel?
 
ik lig helemaal dubbel van je filmpje:D
 
je bent niet de enige:P Al m'n buddys liggen ook in een deuk:P Nog steeds niet tevree of nu wel?
 
Back
Naar boven