AndroidHealthClinic

[LOG] Gillian (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I love iedereen! *kuch. Waarom is dit topic nog open trouwens...?
 
I love iedereen! *kuch. Waarom is dit topic nog open trouwens...?

Heb je ooit gehad, dat je als klein naief kind naar een groot evenement bent geweest, naar je grootste idool, na de show ging je backstage om een handtekening te vragen maar de bewaking hield je tegen en je ster had er geen zin in om z'n fan te bevredigen met een handtekening. Kapot was je ervan, net als in het mr incredible senario met z'n fan "buddie" (als je de film hebt gezien).

Zo zullen allen hier, Jesaja, 18fitie, calibre en nog velen anderen zich voelen als dit topic sluit!
 
Fantastisch Alex! Deze ongeloofelijk krachtige, indrukwekkende en verbazingwekkende metafoor die jij gebruikt doet mij steil achterover slaan van ontzag. Je toont aan dat je intellectueel gezien bijna de hele populatie van dit forum voorbijgestreefd bent en daarop kan ik alleen maar antwoorden: chappó!
 
Al 100 gebencht of mag je nog steeds maar 30 van de dokter?
 
Kan je niet rekenen ofzo, begin bij 30 p/w 5 erbij; rekenmachine nodig?
 
Filmpje whaha, right...
 
Volgens mij lieve gillian krijg je de 100kg nog niet eens op de bar geladen voor een 100 bench.
 
Moet je weer je frustratie botvieren op iemand? Get a life man, neuk iemand, desnoods jezelf. Ga niet mij lopen fokken.
 
Moet je weer je frustratie botvieren op iemand? Get a life man, neuk iemand, desnoods jezelf. Ga niet mij lopen fokken.

:roflol:

toch leuk, hoe je elke keer hapt. Maar ik blijf erbij dat je de 100 bench nog nooit hebt gedaan.
 
Gelukkig maakt het niets uit wat jij wel of niet gelooft:yawn:
 
Laat Gillian met rust !
 
Heb net dit topic opgemerkt, waarom zie ik dit soort hevige en lange discussies toch altijd zo laat:p

Wat een gedoe allemaal zeg. Een log is er gewoon om je trainingen in bij te houden en wat nuttige feedback te krijgen van andere leden.
Maakt het nou uit of hij 100kg bencht of niet?
 
Dat is fake fitie, calibre heet namelijk Bart op msn.
 
Luuc zegt: wat kunnen jullie zeiken zeg, stelletje ouwe wijven!
 
Back
Naar boven