Fitness Seller

Log Grijpwijk

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ME LB

Incline BP
5x50
5x60
3x70
3x80
1x90
1x95
1x100
1x105 Failed

Close grip BP
8x50
8x60
8x65

Pushdowns
2x8x12
2x12x10

BOR
8x60
8x70
4x80 en toen ging ik de mist in met mn voetenwerk
2x12x60

Face Pulls
3x12x25

Barbell curl
2x15x27
 
Lb:D?

sterke bench hoor, close grip lijkt wat lichtjes
 
Sterke squat man.

Hej leuk man, ongeveer rond de zelfde tijd begonnen met WSB training.
Ik houd je log in de gaten ben benieuwd. Ik houd ook een log bij.

Greetz.
 
Lb:D?

sterke bench hoor, close grip lijkt wat lichtjes

Dat was UB uiteraard en die fout zal vast nog wel vaker langskomen ;)
Closi grip vind ik altijd een beetje een enge oefening en vraag nooit een spotter dus daarom niet al te zwaar. Vergeet steeds over de JM-press te lezen en daar kom ik in de gym pas achter. :o
Sterke squat man.

Hej leuk man, ongeveer rond de zelfde tijd begonnen met WSB training.
Ik houd je log in de gaten ben benieuwd. Ik houd ook een log bij.

Greetz.
Ik zal 'm eens bekijken.

07-09-2006

Met lood in mijn schoenen naar de sportschool. Verkouden en ook het full-time stage lopen gaat me niet in mijn koude kleren zitten. Wellicht dat ik binnenkort overschakel op 3x per week trainen en dan speedwerk in 1 lange fullbody sessie ga proberen.
Ook vergeet ik steeds van tevoren oefeningen te plannen en gewichten te plannen om zo variatie erin te houden en zoveel mogelijk progressive overloading toe te passen.

Speed LB

Speed box squat, box+plate

10x2x80

Speed deadlift

5x2x80

Barbell shrugs

2x12x80

GHR
8x
7x
6x
5x

Abs
3x10
 
DE UB

Speed bench
10x3x65 kg

Ging deze keer heel lekker. Heb nauwelijks last van mijn rechterarm met deze wat zwaardere load en de speed zat er goed in. Volgende keer 70kg.

JM press
6x60 (en toen zat ik tegen het rek aan)
3x8x60

Eerste keer dat ik deze oefening heb gedaan maar we houden 'm er in. Hele lekkere oefening voor de triceps.

Push Press
3x60
5x60
4x60

Dit soort presses valt nog een hoop aan te verbeteren.

BOR, poging tot Pendlay houding. Stand van mijn voeten blijft echter een probleem. Weet iemand een alternatieve manier om chest supported rows te doen als je er geen standaard apparatuur voor hebt?

Incline flyes
2x6x30

Tate press
10x14
10x14
8x14
 
Chest supp. rows? Met een incline bankje, bankje schuin borst tegen de bank aan. En roeien met die dumbbells!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Die kan ik idd wel weer eens proberen maar vind ik niet zo lekker. Ik wil ze eigenlijk met een barbell doen. We hebben wel zo'n verstelbaar buikspier bankje maar de ROM die je daarop kan maken is minimaal.
 
Dus je hebt hem nog nooit gedaan en zegt nu al dat ie niet zo lekker is :p

Ik vind hem lekker, voelt hem goed, niet al te zwaar maar gewoon je rug het werk laten doen, wedden je lats zijn pumped na 4 sets :D
 
'Wel weer eens' duidt erop dat ik het wel eens een kans heb gegeven ;)
Volgende training de laatste kans, ik hoop maar voor die oefening dat 'ie die kans aangrijpt!
 
Haha ja precies niet goed gelezen (Y)
Goeie oef hoor, voor mij iig.
 
Na een aantal dagen afwezigheid van de sportschool ivm diverse omstandigheden, heb ik vandaag maar weer een poging gewaagd. Ondanks een verkoudheid ging ik vol moed op het fietsje richting die toko. Daar aangekomen was het lekker rustig en begon ik aan mijn training:

Deadlift conventional
5x70
3x100
3x120
1x140
1x150
1x160 (FAILED!!!!!!) TOT 4 KEER TOE GEFAALD GVD !!!
Ik weet niet wat me mankeerde maar ik kon na een aantal sets simpelweg geen kracht meer zetten. Misschien was het de verkoudheid die me opbrak of misschien de verkeerde houding die ik de hele week aanneem achter mijn bureau.
Te belachelijk voor woorden dat ik dit niet van de grond kreeg. Sumo kan ik al helemaal geen kracht meer produceren. Uitvoering schortte ook het eea aan. Ik zal na mijn volgende deload eens wat experts naar mijn deadlift laten kijken.

GHR
8xBW
7xBW
7XBW
6xBW

Crunches
3x15

Pulldown (zittend op de grond)
4x10x100 kg
 
1. ken gebeuren
2. niet te lang bij stil blijven staan
3. lekker over je heen laten komen
 
ME UB

Chin-up
5x2xBW

Towel chin/pull up
3x5xBW

Flat BP
5x70 erg langzaam en gecontroleerd
3x100
2x1x110

Dumbbell Floorpress
5x34 (easy)
3x2x40

JM press
3x8x60

Pushdown
2x20x20

Chest supported dumbbell row
2x8x24 (blijf het een lastige oefeningen vinden maar ga 'm vaker proberen)

Incline Flyes
2x8x24 (lightweight)

Barbell curl superset met Military Press
2x20x20
 
Chin up, bb curl en mil. press laag?
 
Mijn chin-up is k*t. Alles wat met mijn rug te maken heeft is k*t.
Barbell curl en MP was gewoon even voor erbij. Alhoewel ik in die oefeningen ook zwak ben.
 
Leuke log, goeie stats :) Beetje jammer dat je op de grote 3 na niet zoveel pakt. En van die squat kan ik nu alleen nog dromen :D
 
Leuke log, goeie stats :) Beetje jammer dat je op de grote 3 na niet zoveel pakt. En van die squat kan ik nu alleen nog dromen :D

Een aantal mogelijke redenen in het verschil tussen grote 3 en bijoefeningen:

- weinig energie/kracht over na zware compounds
- weinig motivatie tegen eind vd training
- ik geef er niet zo veel om, kick meer op de grote drie
- onderlichaam heeft meer aanleg/andere bouw dan bovenlichaam
- train armen etc. vaak niet meer met als doel zwaar te gaan, doe het nu meer om een soort andere impuls eraan te geven.
- armen lijken een soort irritatie te geven bij arm en schoudertraining en sommige rugoefeningen. Doet denken aan overbelasting.

Denk er wel over om mijn rugoefeningen aan het begin van mijn training te doen. Vandaar ook die chins gisteren. Vind trouwens mijn flyes wel aardig qua gewicht ;)

Vanavond heb ik eieren voor mijn geld gekozen en ben ik gaan slapen. Morgen om 10 uur sta ik weer aan de gewichten te slingeren. Speedfullbody misschien, zodat ik zondag ff ME kan rackpullen.
 
Een aantal mogelijke redenen in het verschil tussen grote 3 en bijoefeningen:

- weinig energie/kracht over na zware compounds
- weinig motivatie tegen eind vd training
- ik geef er niet zo veel om, kick meer op de grote drie
- onderlichaam heeft meer aanleg/andere bouw dan bovenlichaam
- train armen etc. vaak niet meer met als doel zwaar te gaan, doe het nu meer om een soort andere impuls eraan te geven.
- armen lijken een soort irritatie te geven bij arm en schoudertraining en sommige rugoefeningen. Doet denken aan overbelasting.

Denk er wel over om mijn rugoefeningen aan het begin van mijn training te doen. Vandaar ook die chins gisteren. Vind trouwens mijn flyes wel aardig qua gewicht ;)

Vanavond heb ik eieren voor mijn geld gekozen en ben ik gaan slapen. Morgen om 10 uur sta ik weer aan de gewichten te slingeren. Speedfullbody misschien, zodat ik zondag ff ME kan rackpullen.

hoe is je voeding?
 
DE Fullbody

Boxsquat box+plate
10x2x90
Vorm en speed zit verbetering in.

Speed deads
5x1x90
ging erg makkelijk

Rackpull
6x140 conventional
2x190 sumo
Na die 2 keer 190 ben ik ermee gestopt. Vond het te eng worden. Aangezien ik in deze gym niet over een powerrack beschik, steunde de stang op 2 houten blokken. Te weinig raakvlak met de schijven en slechte stabiliteit dus was bang mijn rug te verzieken. Moet hier echt wat op verzinnen want deze oefening bevalt me wel.

Pullthrough
3x10x80

Speed bench
8x3x70
Ging lekker, met zwaardere load geen last van mijn pezen.

JM press
3x8x65
Kan volgende keer ook wat zwaarder.

Pushdowns
10x40
10x50
10x60

Pulldown
8x8x50
Verschillende uitvoeringen.

Afgelopen dagen wat afgeweken van de gebruikelijke opzet. Ga nu ff deloaden. Hopen dat na die week mijn aanhoudende verkoudheid over is. Misschien B12 erbij zetten en hopelijk weer richting mijn oude records voor mijn volgende deload.

DE fullbody is me wel bevallen. Ik denk dat ik dat eens een week of 4-5 ga aanhouden.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven