MuscleMeat

Log Grijpwijk

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Noh, als ik zo naar je lockouts kijk.. Is nogal wat gewicht!
Of je hebt gewoon abnormaal sterke triceps
 
Misschien waren z'n lockouts in ROM nog wel een stuk kleiner dan die van jou leon.
 
ROM was idd vrij minimaal. Heb 'm wel vrij smal gepakt om zo de beweging zo wel wat langer te maken. Volgende keer neem ik wel een geodriehoek mee :p
En nu zit het probleem bij me in de onderste helft van de beweging, das met elke oefening van de grote 3 zo bij mij.
 
Volgens mij is het de week van de lock-outs hier op Dbb, hehe.

netjes kerel
 
Die lockouts zijn idd bruut...
Zeker als je bedenkt dat je daarvoor floor presses hebt liggen doen...

:thumbup:
 
Volgens mij is het de week van de lock-outs hier op Dbb, hehe.

netjes kerel

Goed voorbeeld doet volgen ;)
Heeft niemand een verklaring voor die floorpress die lager is dan mijn normale bench? (zie vorige pagina)
 
tsja, leg drive, arch, noem maar op, allemaal zaken die je in je floor press mist.
 
DE fullbody

Military press
5x40
5x65 (mooi :))

Speed box squat
9x2x95

'superset' met

Speed benchpress
9x3x65

Speed Deadlifts
3x1x95 conventional
3x1x95 sumo

'superset' met

JM Press
3x8x60

BOR
4x10x70 (lekkerrrr)

Barbell shrugs
2x10x100

Pushdowns
3x12x60

GHR
4x5xBW

Incline flyes
2x8x30

Biceps
3x10x12

Crunches
2x20
 
Squat
6x50
6x70
6x90
6x110
6x125
3x140
3x150
2x160

Toen was ik het vreselijk zat en ben ik naar huis gegaan.
 
Opzich had ik een leuke training voor mezelf in gedachten. Te beginnen met fullsquatten met relatief hoog aantal reps en daarna goodmornings proberen. Jammer dat full me slechts op goede dagen lukt. Dan maar WEER gewoon squatten. (hier ga ik zaterdag aan werken)

Goed we beginnen met een opsteker: lekker rustig op de sportschool. Het was me thuis al opgevallen dat mijn tas zo leeg leek. Ja hoor, handdoek vergeten. Nou, ik toch maar gewoon beginnen met kniebuigen...

Na mijn eerste setje begin ik me vreselijk t storen aan de TV die ergens achter/boven mijn kop hangt. Is die k*ttige Valerio op de tv met zn irritante rotkop en modieuze teringprogramma. Heb er over getwijfeld dat ding uit te zetten maar toch maar niet gedaan. Achteraf spijt van want ik heb me na elk setje kapot lopen irriteren.
Na een set of 3 wordt het gezelliger. 1 of andere gozer met een aardappelhoofd waaraan ik me altijd irriteer komt binnen. Dat is dus funest voor mijn motivatie. Ook hoeven mensen me echt niet per se in de gaten te houden als ik zwaarder train dan de gemiddelde kneus, zeker niet als ik al moe en chagerijnig ben.

Bij de 140 kilo hoor ik een geluid, het scheuren van kleding. Ik mijn trainingsbroek gechekt, niks aan het handje. Voor de zekerheid op het toilet even mijn boxer gechekt, ook niks aan de hand. Vreemd...
Ik op mijn gemakje verder, begint het gescheur bij de set met 150 weer. Maakt me verder geen zak uit als ik uit mijn broek scheur maar het is wel leuk als er duidelijkheid is wat er nu precies aan de hand is. (das net als met wespen, prima als ze me gelijk steken maar ga niet super lang zenuwachtig lopen doen om me heen). Weer geen zichtbare schade terwijl er toch het geluid me deed vermoeden alsof mijn complete broek aan flarden was.

Toen kwam er een kerel naast me staan (gezellig). Hij wilde na mij gaan kniebuigen. Toen had ik het definitief gehad. Ik had behoefte rust aan mijn kop!!! Zodoende ben ik op mijn fietsje gestapt en vrolijk naar huis gegaan.

Morgen ME UB
Woendag ME LB
Zaterdag SQ/DL/GM onder de loep nemen wat betreft uitvoering/diepte etc. Moet nog even kijken of ik zaterdag DE fullbody erbij doe of dat ik het wellicht opsplits over vrijdag en zaterdag.
 
MaxEffort UB op het programma vanavond:

1 board press
X x mietjessetjes
3x80
3x90
3x100
2x110
1x115
1x120
1x125 failed
1x130 failed
Jammer, ik had er meer van verwacht. Hele zachte bankjes op deze sportschool waar je in wegzakt. Weet nu iig dat ik voortaan al mijn PR bench pogingen op mijn andere sportschool moet doen.

Lying triceps extensions (hammer grip)
3x12x12

Stricte BOR's
4x10x75

Dumbbell floorpress
3x8x34

Was super druk in die tent dus UB ging geen succes meer worden. Had er toch al geen zin meer in. Dan maar ff deadliften want ik had nog energie genoeg.

Deadlift
5x80
5x100
3x120
2x140
1x160
1x170
1x180
1x195 Niet gedaan.
2x1x200 Failed!!!

Wilde een PR zetten omdat die 180 zo lekker ging. Met 195 op de stang bedacht ik me en maakte ik er 200 van. Als je het doet, moet je het goed doen. Maar het ging echt niet.
Misschien volgende keer aan het begin van mijn traning met wat ephedrine in mn donder dat ik het wel red. Ga ik aan t einde van deze load periode wel proberen. Moet wel opmerken dat ze vanaf een matje waren maar meer dan een cm of 1 a 2 is dat niet.
Einde van deze periode wil ik ook weer de 130 bank en 200 squat redden. Gewicht is iig langzaam aan het toenemen maar ik eet me dan ook consequent kapot.

Toen nog hele lichte goodmornings, voelde opzich nog wel aardig.

Ook nog wat gebankt erna, had ik ff zin in. Wel een beetje last van mijn armen en schouders nu.

Al met al wel een lekkere training. Af en toe moet je gewoon schijt hebben aan die standaard schematjes en doen waar je zin in hebt. Je train tenslotte voor je plezier.
Was wel een monster-2-uur-durende training. Compliment van de avond: Dat er allemaal van die mooie machines staan maar dat ik zo nodig moest trainen zoals vroeger in de Sovjet-Unie.
 
Als je aan't eind van je training bijna n nieuwe pr zet zittie dr de volgende keer zeker wel in lijkt me!
 
Hoe "licht"heb je die goodmornings gedaan en tot hoever
pak jij die?

Zelf ben ik die ook voorzichtig aan het aanleren met een lege baar van 20.
Ik neem hem tot parallel maar ik heb zelf het idee dat dat veel te ver is.
Ik weet het eigenlijk niet weet jij het?


En je deadlifts die zijn gewoon super!
Succes verder!
 
:D Monsterstukken tekst!

Niet te veel om je omgeving geven zou ik zeggen..

Gewoon knallen daarvoor kom je tenslotte!
 
Hoe "licht"heb je die goodmornings gedaan en tot hoever
pak jij die?

Zelf ben ik die ook voorzichtig aan het aanleren met een lege baar van 20.
Ik neem hem tot parallel maar ik heb zelf het idee dat dat veel te ver is.
Ik weet het eigenlijk niet weet jij het?


En je deadlifts die zijn gewoon super!
Succes verder!

Ik heb ze met 50kg gedaan. Nog niet tot parallel. Was eerste keer dat ik ze deed en ben gewoon erg bang ivm mijn onderrug. Zaterdag ga ik ze oefenen.
Officieel horen ze tot parallel dus vind dat je daarop moet proberen te oefenen. Als het alleen echt niet lekker/veilig voelt lijkt het me geen ramp als je ze wat minder diep uitvoert.
 
Ik heb ze met 50kg gedaan. Nog niet tot parallel. Was eerste keer dat ik ze deed en ben gewoon erg bang ivm mijn onderrug. Zaterdag ga ik ze oefenen.
Officieel horen ze tot parallel dus vind dat je daarop moet proberen te oefenen. Als het alleen echt niet lekker/veilig voelt lijkt het me geen ramp als je ze wat minder diep uitvoert.


Ok thanks dan weet ik dat.
Het voelt verder goed tot zo ver.
Alleen afwachten hoe het voelt wanneer ik het gewicht ga opbouwen.
En dat geld ook voor jou denk ik.
Voorzichtig aan ermee en succes!!
 
Laatst bewerkt:
Voor de uitvoering van je GM's:

- zorg dat je je rug niet bolt (kan wel, maar is gevaarlijk ivm doorzakken)
- Ga stabiel staan, dus voeten breder dan schouderwijdte
- Steek je kont naar achteren en buig voorover, je benen zullen hierbij iets gebogen raken.
- Safety first, liever wat minder diep dan een failure met deze oefening.

Dit is was ik mezelf altijd voorhoudt. Het rare is, dat de eerste rep van een setje qua uitvoering altijd het moeilijkst is bij mij..
 
Toch maar een extra training ingelast deze week. DE upperbody

Speedbench
8x3x70

JM press
3x8x70

Paused bench
1x110
Even om te oefenen. Had al gigantische last van mijn armen dus maar niet verder gegaan.

Tricep rope pushdown
3x15x40

Incline dumbbell press
2x8x32

Seated lat pulldown, wide grip
3x8x100

Preacher curl
3x10x27

Dumbbell cleans
3x12x12

Weinig bijzonders...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven