MuscleMeat

Log Grijpwijk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gaat niet van een leie dakje allemaal die trainingen, hoop dat je je motivatie weer kan vinden om te knallen.
Heb het een tijdje terug ook gehad, motivatie nul en trainingen gingen slecht, sinds ik 3 weken rustig aan heb gedaan
gaat het nu weer goed.

Compliment van de avond: Dat er allemaal van die mooie machines staan maar dat ik zo nodig moest trainen zoals vroeger in de Sovjet-Unie.

Geweldig compliment :D bij ons trainen de meeste ook maar simpel met machines, de stakkers.

En even om op je rackpulls terug te komen, bij 1 van de twee sportscholen heb je geen powerrack toch?
Hebben ze daar wel een squat rek met losse steunen, wij hebben namelijk ook geen powerrack bij onze sportschool
heb dit op een andere manier opgelost, weet niet of het mogelijk is bij jou daar.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Succes bro
 
Hey bro,
Ik heb idd maar bij 1 toko een powerrack. Heb bij die ander wel eens geprobeerd een dergelijke stellage te bouwen. Na 2 reps rackpull met 190 werd het geheel me te instabiel. Dat durf ik echt niet aan. Als ik wil rackpullen doe ik dat wel in Dordrecht waar een powerrack is.

Gaat idd allemaal niet super. Deze week ook monster slaaptekort. Vandaag steken in mijn onderrug. Komende week heb ik toch weinig tijd om te trainen. Denk eraan een vervroegde deload te doen met 2 trainingen.
Dinsdag ME 1 LB + 1 assistance, 1 UB + 1 assistance
Donderdag DE idem
Vrijdag lekker vrij en zaterdag zuipen.

Vandaag DE LB
Samen met een maat ff wat gekloot en mijn uitvoering + diepte checken.

Speed deads
6x1x100

Speed box squats
6x2x100 (steken)

Ging niet echt lekker dus. Speed was ook beroerd. Uitvoering wel goedgekeurd.

Wat setjes squats.

Lichte goodmornings: steken!!


BOR
10x50
10x50
25x50

Na deze deload ga ik echt ff records zetten/evenaren!!!
Ben van plan een opzetje te maken met al mijn traingen voor 4 weken ingepland met een progressive overload van 5kg erin. Dit moet resulteren in een Sq/Be/Dl van 200/130/200. Squat en deadlift moet wel te doen zijn. Bench wordt lastiger, maar ik ga het proberen.
 
DELOAD
Heb er deze keer voor gekozen assistance te laten vallen. Speed vervang ik wellicht nog door wat rep-werk.

ME fullbody
Box squats
3x100
3x110
3x120
2x130
1x140
1x140 (box verhoogd, nog steeds onder parallel)
2x1x150
Durfde niet zwaarder ivm geen spotter. Met box-squats val ik soms ineens helemaal stil. Maak er soms ook halve goodmornings van.
Als er iemand filmpjes, foto's, artikelen heeft, GRAAG!!!

Deadlifts from box
3x8x50
Damn wat een dodelijke oefening als je niet zo lenig bent.

Floorpress
5x50
5x80
3x90
3x100
1x110
4x100
Zwaarder kon ik echt niet. Start vanaf safetys.

Smal BP
7x80
6x80
6x60 very slow

De verleiding was groot op een lekker partijtje te gaan rackpullen maar ik deload niet voor niets.
Verder is het oneerlijk dat die nigga-thugs zo genetically gifted zijn.
 
Het ziet er uit als een goede training!!
Deadlift from box is????Ga je dan ergens op staan als je je deadlift doet??
Pak je wel je onderrug beter als je diep genoeg kan gaan!

Je squat moet ook niet zwaarder vind ik zolang je 140 nog onder parallel
zit lijkt me.Als je je 140 parallel onder de knie hebt heb je geen spotter nodig
wanneer je zwaarder gaat pakken.
en 2x150 is al heel goed hoor!!!!

Succes verder en voorzichtig met je rug.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Goed leesvoer!
 
Het ziet er uit als een goede training!!
Deadlift from box is????Ga je dan ergens op staan als je je deadlift doet??
Pak je wel je onderrug beter als je diep genoeg kan gaan!

Je squat moet ook niet zwaarder vind ik zolang je 140 nog onder parallel
zit lijkt me.Als je je 140 parallel onder de knie hebt heb je geen spotter nodig
wanneer je zwaarder gaat pakken.
en 2x150 is al heel goed hoor!!!!

Succes verder en voorzichtig met je rug.

Over 4-5 weken knal ik er weer 200kg (of meer) uit, mark my words.

Deadlift from box is inderdaad een extra diepe deadlift. Je kan zelf op een verhoging gaan staan zodat de stang dieper ligt tov je lichaam maar wij hebben er zelfs een speciale constructie voor zodat de stang zo diep ligt dat net je tenen er onder kunnen.

Die box-squat artikelen ga ik eens op mn gemak doorlezen, bedankt allen!
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Gheh, die schijven hebben ze dus ook waar ik train en daar kan je geen fatsoenlijke squat-box van bouwen, omdat ze in het midden iets omhoog komen en dus niet stabiel genoeg zijn :'(
Maar aangezien je er hier minder direct afhankelijk van bent voor je gezondheid, moet dit wel te doen zijn ja :)

Creatief!
 
Gheh, die schijven hebben ze dus ook waar ik train en daar kan je geen fatsoenlijke squat-box van bouwen, omdat ze in het midden iets omhoog komen en dus niet stabiel genoeg zijn :'(
Maar aangezien je er hier minder direct afhankelijk van bent voor je gezondheid, moet dit wel te doen zijn ja :)

Creatief!

Klopt ja, daarom schuiven ze bij het trainen ook heen en weer wanneer je de bar op de schijven laat zakken.
Vandaar ook de steunen van het squat rek, anders rolt de barbell er zo vanaf.

Je wilt niet weten wat voor opzetten ik nog meer gebruik, dat krijg je wanneer de apparatuur niet aanwezig is :)
 
Deload!!!!

Boxsquats
3x10x80

Squats
8x80
6x100

Incline dumbbell press
2x20x16

Flat BP
8x60

Mensenkinderen, wat een hel om op reps te trainen. Ik had sowieso al geen energie. Squats liepen niet lekker omdat ik er weer eens last van had dat ik mijn voeten niet recht/evenwijdig/gelijk/symmetrisch kon plaatsen.

Die laatste oefening, flat bench, was echt belachelijk. De spier die het liet afweten was nota bene mijn biceps. Wat een irritante belasting kwam daarop te staan. 6x60 is toch om je te bescheuren met een 1RM van 125.

Ik denk dat ik er nog maar een rustig weekje aan plak. Zal me vast geen kwaad doen.
 
Ik eis trouwens negatieve karma als ik zo zielig blijf doen met mijn trainingen.
 
Nog een weekje rustig aan dus was de bedoeling.

Benchpress
5x70
3x90
2x1x110
Slaat nergens op, was wat anders van plan maar dat ging niet door.

Deadlift
5x70
3x120
1x160
1x180
1x195 PRRRRRRR!!!!!!!
0x200
0x200

Zomaar uit het niets een PR. Deadlift heb ik vroeger nauwelijks gedaan en is altijd een k*toefening geweest ivm diverse onderrug blessures dus ben zeer tevreden dat de 200 in zicht komt. Dit jaar ga ik nog 200+ trekken.

Toen nog wat setjes lat pulldowns die er absoluut niet te doen.

Donderdag nog een 'vrije' training en dan volgende week er serieus tegenaan.
 
Nette pr hoor, jammer van de miss op de 200, maar die komt binnekort nog wel. Riem gebruikt of niet?
 
Nette pr hoor, jammer van de miss op de 200, maar die komt binnekort nog wel. Riem gebruikt of niet?

Die 200 komt zeker binnenkort. Dit was ook nog eens op een vrij lege maag.
Gebruik bij de opbouw zo min mogelijk een riem, maar bij PR's eigenlijk altijd. Alhoewel ik het nut ervan in twijfel durf te trekken.
 
Congratz met je PR nu boven die 200 he :D
 
Interessante log ;)

vertel mij eens hoe wsb werkt?ik lees dat veel jongens dat doen...maar niet wat het precies inhoudt.
 
Goodmornings staggered met Fullsquats
4x8x60

Fullsquats
8x100
5x125
3x140
Heerlijke ass to grass squats, gebeurt me niet vaak dat ik daar de souplesse voor kan opbrengen. Wellicht omdat mijn onderrug nog zeurde van maandag. Was dus genoodzaakt de uitvoering heel recht te doen en dat wierp zijn vruchten af. Naar mijn idee was de uitvoering absolutely flawless.

Paused bench
2x8x60
3x3x90

Cheated Yates row
10x50
10x70
10x90
7x110
 
Harde training inderdaad!
 
Deload zit erop. ME UB.

BoxSquat
5x50
5x80
3x100
3x120
3x130
2x140
1x150
1x160
Box was net onder parallel. Bij de 160 gestopt omdat ik het niet op spotters heb.

Squat
1x160
1x170
1x180
1x190 (telt niet, spotter hielp terecht toen ik halverwege de rep niet echt goed meer ging).

Die 200 moet binnen afzienbare tijd weer haalbaar zijn. Probleem blijft echter een gebrek aan vertrouwen in spotters.

Rackpull
6x140
6x170
1x200
1x220
Kon niet meer en onderrug gezeik begon weer... Deads gaan er een paar weken volledig uit, ga me richten op de assistance en boxsquats.

Crunches
5x15

Incline dumbbell row
4x8x28

Lekkere training. Teveel ME maar daar had ik gewoon even zin in.
Ook heb ik 'snakeman' ontmoet die in dezelfde sportschool traint als ik. Aardige vent alleen heb ik hem moeten pushen te gaan kniebuigen. :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven