AndroidHealthClinic

log gyno!

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat jullie toch allemaal een klein beetje teveel geobsedeerd zijn door jullie uiterlijk. Net zoals vrouwen tepels hebben in alle maten en kleuren, bestaat er ook geen standaardtepel voor de man. De ene zal kleine hebben, de andere dan weer grotere met eventueel wat meer klierweefsel onder dan de andere.

Als ik jullie zo bezig hoorde begon ikzelf ook wat te twijfelen, maar dan denk ik bij mezelf: waar ben ik in godsnaam over aan het lullen?

Mijn linkertepel zieter goed uit, m'n rechter ook, maar is iets wat boller in normale stand. Ook is mijn borst niet helemaal droog, maar dat vindt ik ook geen vereiste, zolang dat hij er maar vol en gespierd uit ziet. Desnoods met implantaten.

En grote tepels? Als je gaat gaat zwemmen dan zijn je tepels klein. Als je gaat gaan zonnen met je armen gestrekt en met je rug op de grond, dan zijn je tepels plat. Als je in je bovenlijf gaat gaan tennissen en je slaat me je vuisten of met je tennisraket een paar keer keihard tegen je borst, dan zijn ze ook klein...

Trouwens, hoeveel mannen zijn er vanaf +/- 30 jaar die geen vet rond hun borst en buik hebben? En waarvan hun borst volledig plat of gespierd is? Juist, enkel de bodybuilders en de loperlatten.
 
dag 7

nog geen echte bijzonderheden te melden. Het vocht onder te tepel lijkt wat minder te worden hoewel ik dit niet met zekerheid kan zeggen. In lipoderm-ultra zit het ingredient yohimbine wat vochtretentie kan veroorzaken. Dus het kan ook zijn dat dit mede de puffyness veroorzaakt. Ik heb nog 7 dagen te gaan en heb nog goede hoop dat het er in ieder geval beter uit ziet dan ervoor. Hopelijk zal het vet, vocht verder doen afnemen. Wellicht dat als ik na 7 dagen stop met de kuur dat dan pas het vocht achter de tepel verdwijnt omdat ik geen yohimbine meer gebruik. Laten we het hopen.
 
Corleoné zei:
Ik denk dat jullie toch allemaal een klein beetje teveel geobsedeerd zijn door jullie uiterlijk. Net zoals vrouwen tepels hebben in alle maten en kleuren, bestaat er ook geen standaardtepel voor de man. De ene zal kleine hebben, de andere dan weer grotere met eventueel wat meer klierweefsel onder dan de andere.

Als ik jullie zo bezig hoorde begon ikzelf ook wat te twijfelen, maar dan denk ik bij mezelf: waar ben ik in godsnaam over aan het lullen?

Mijn linkertepel zieter goed uit, m'n rechter ook, maar is iets wat boller in normale stand. Ook is mijn borst niet helemaal droog, maar dat vindt ik ook geen vereiste, zolang dat hij er maar vol en gespierd uit ziet. Desnoods met implantaten.

En grote tepels? Als je gaat gaat zwemmen dan zijn je tepels klein. Als je gaat gaan zonnen met je armen gestrekt en met je rug op de grond, dan zijn je tepels plat. Als je in je bovenlijf gaat gaan tennissen en je slaat me je vuisten of met je tennisraket een paar keer keihard tegen je borst, dan zijn ze ook klein...

Trouwens, hoeveel mannen zijn er vanaf +/- 30 jaar die geen vet rond hun borst en buik hebben? En waarvan hun borst volledig plat of gespierd is? Juist, enkel de bodybuilders en de loperlatten.

Gyno of een lichte vorm ervan kan voor veel mensen echt een enorm complex veroorzaken. Vooral voor wij bodybuilders en nu generaliseer ik even, is hun uiterlijk erg belangrijk en gyno hoort nu eenmaal niet bij een mooi lichaam (bij mannen althans :p ) En bovendien kunnen bodybuilders hun lichaam net zo vormen als ze graag zouden willen. En gyno is iets waar ze geen controle op kunnen uitoefenen en dat maakt het ook zo zwaar irritant.

Hoewel ik jouw standpunt volkomen begrijp hoor. Tja, het gros is nu eenmaal perfectionisch en daar hoor ik bij.
 
Ik heb ook last van gyno gehad, en daar was ik echt niet blij mee! als ik een strak t-shirt aan had zag je het. Gelukkig is alles vanzelf weer weg getrokken :D
 
oke, ik zit nu op dag 9 en de puffyness is er nog steeds :( Het vocht en vet rondom mijn tepel is zo goed als verdwenen. Maar hoe komt het dat mijn tepel nog steeds puffy is? Zou het door de yohimbine komen wat vochtrententie kan veroorzaken? Nee, dacht ik bijzelf niet in die mate. De enige reden waardoor die puffyness dan veroorzaakt wordt moet dan toch klierweefsel zijn. Ik ben laatst bij de dokter geweest en hij verzekerde mij dat het geen gyno was.

Ik voelde gisteravond goed achter mijn tepel en voelde harde stukken onder beide tepels:eek: :eek: ****, toch gyno!!!!!!!! Doordat al het vet en vocht in en rondom mijn tepel is verdwenen is het weefsel meer naar de oppervlakte (lees onder de tepel) gekomen zodat je het beter kunt voelen.

Ik weet dat mannen ook melkklieren hebben die zich bevinden onder de tepel. Vraagje aan jullie: hoe kun je nu het verschil voelen tussen normale melkklier en gyno??

Ik ben voor 90% van overtuigd dat het gyno is. Ik denk niet dat deze producten mijn toestand kunnen verbeteren maar maak deze kuur desondanks af. Er schijnt een product op de markt te zijn genaamd: rebound xt wat voor velen de gyno heeft doen verdwijnen. Ik wilde dit product in eerste instantie ook aanschaffen maar zag er van af omdat ik dacht dat het voor mij alleen maar een combinatie is van vet en vocht. Blijkbaar niet.....

Dus, ik ga als laatste middel rebound xt proberen. Als dit niet werkt, dan zal ik het operatief laten verwijderen.

p.s. Als er iemand voor mij dit wil bestellen, heel graag!! Aangezien het maar 1 product is, worden de verzendkosten wel er hoog hiervoor. PM me maar ;)
 
die puffy nipples krijg je die door kuren?
 
Ik heb er ook een heeel klein beetje last van, idd alleen als ik het niet koud heb. Het kan ook komen door een klein beetje huidoverschot dsat ik rond m'n borst heb doordat ik van een hoog vetpercentage afkom.

Ben benieuwd naar het resultaat, succes!
 
ik heb er ook last van... :(
als ik stijve tepels krijg dan zijn me tepels erg strak..
maar normaal heb ik zo hangerige tepel.. ik had dit eerder nie..
ik ben natuurlijk wel wat zwaarder geworden..
van 75 naar 85 in 1 jaar.. maar me linke tepel is erg slap en puntirig aan het worden ik denk dat dit ook.. richting gyno gaat..
als je strak shirtje aan hebt dan zie dat ook een beetje lijkt een beetje punterig.. en dat is dus ****T UP..
en nog iets als ze opgepomt zijn tijdens trainign zie je het bijna nie..
:rolleyes:

groetjes.. :cool:
 
smoothy, hoe staat het ervoor, any updates?
 
Als je van je puffy tepels wilt afgeraken moet je elke dag om de beurt een arm omhoog doen (boven je hoofd, strekken), en op de tepel met het platte van je hand keihard drukken, 10 seconden vasthouden, en opnieuw, zo'n 5 keer, en om te eindigen er nog een paar keer stvig op slaan.
 
Corleoné zei:
Als je van je puffy tepels wilt afgeraken moet je elke dag om de beurt een arm omhoog doen (boven je hoofd, strekken), en op de tepel met het platte van je hand keihard drukken, 10 seconden vasthouden, en opnieuw, zo'n 5 keer, en om te eindigen er nog een paar keer stvig op slaan.

wtf? helpen tepelknijpers ook misschien??
 
Corleoné zei:
Als je van je puffy tepels wilt afgeraken moet je elke dag om de beurt een arm omhoog doen (boven je hoofd, strekken), en op de tepel met het platte van je hand keihard drukken, 10 seconden vasthouden, en opnieuw, zo'n 5 keer, en om te eindigen er nog een paar keer stvig op slaan.
Wat een getrut zeg, dat deden wij op de kleuterschool.
Pak gewoon een scheermesje, maak een halve maan onder de tepel, haal het scheermesje onder de tepelhuid door en vervolgens vlak over de pectoralis.
Grote pleister erop en 3 weken later heb je een schitterende vlakke borst.
Snel, handig, goedkoop en je kan niemand de schuld geven dat het niet goed is want je hebt het zelf gedaan.
Dus kappen met mekkerren en snijden maar :thumbs:
 
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA [Link niet meer beschikbaar] :kots: :spaz:
triestig
 
Justifire zei:
Wat een getrut zeg, dat deden wij op de kleuterschool.
Pak gewoon een scheermesje, maak een halve maan onder de tepel, haal het scheermesje onder de tepelhuid door en vervolgens vlak over de pectoralis.
Grote pleister erop en 3 weken later heb je een schitterende vlakke borst.
Snel, handig, goedkoop en je kan niemand de schuld geven dat het niet goed is want je hebt het zelf gedaan.
Dus kappen met mekkerren en snijden maar :thumbs:
like what the ****
 
Justifire zei:
Wat een getrut zeg, dat deden wij op de kleuterschool.
Pak gewoon een scheermesje, maak een halve maan onder de tepel, haal het scheermesje onder de tepelhuid door en vervolgens vlak over de pectoralis.
Grote pleister erop en 3 weken later heb je een schitterende vlakke borst.
Snel, handig, goedkoop en je kan niemand de schuld geven dat het niet goed is want je hebt het zelf gedaan.
Dus kappen met mekkerren en snijden maar :thumbs:



:eek: :eek: :eek: :eek:
:roflol:
damn kerel hehehhehehehhehehe
 
Back
Naar boven