AndroidHealthClinic

Log IsabelleVD

Bezoekers in dit topic

IsabelleVD

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 dec 2006
Berichten
450
Waardering
4
Zo, hier gaan we dan... Ik ben Isabelle, 25 jaar, 1.65m en 55.7kg, BF 15%. Ik ben een ongeveer 5 geleden beginnen met sporten.

Ik heb nooit veel aan sport gedaan. Bijna elke avond met een zak chips, een doos koekjes op de sofa voor de tv. Wonder boven wonder ben ik eigenlijk nooit echt dik geweest, maar op een gegeven moment zag ik op tv het programma 'Je bent wat je eet' van Sonja Kimpen. Dat was voor mij een wake-up call. Ik begon zwaar te dieeten en dat ging helemaal de foute kant op. Ik had voor m'n verjaardag een cross trainer gekregen en trainde thuis ook wat met gewichten. Op de duur kreeg ik gewoon vreetbuien en begon ik dus ook snel dikker te worden. Dan ben ik naar een dietiste gegaan om terug op het juiste spoor te komen.

Dan ben ik ook naar de sportschool beginnen gaan, samen met mijn vriend. Ik vond het trainen met gewichten leuk en zag dat mijn rug al snel begon te groeien. Eén van de begeleidsters in onze gym heeft me toen goede schema's gegeven, waarmee ik een basis heb gecreëerd. Ik ben begonnen toen met een gewicht van 58 kg en 24%. Na een jaar was ik ongeveer even zwaar, maar had ik een BF van 21%. Ik vond echter dat het niet snel genoeg meer ging en ben toen in contact gekomen met MissF (http://www.health-getthingsdone.vpweb.nl/).

Zij heeft mij en mijn vriend tot voor kort (in totaal ongeveer twee jaar) begeleid met eetschema's en trainingschema's. Dankzij haar heb ik weer een hele sprong voorwaarts kunnen maken en ik heb superveel van haar geleerd. Vorig jaar in de zomer heb ik besloten om een fotoshoot te doen en daar heeft zij me dan ook goed voor klaargestoomd (een aantal foto's staan in m'n gallerij). Ik ben heel fier op het resultaat. Ik heb altijd een slecht zelfbeeld gehad, maar die fotoshoot heeft me een stuk zelfzekerder gemaakt. Ik voel me veel beter in mijn vel nu en daar ben ik blij om. Natuurlijk zijn er altijd baaldagen, maar dat heeft elke dame hier wel, denk ik :o

Onlangs zijn mijn vriend en ik van sportschool veranderd en de eigenaar van de sportschool is een ex-bodybuilder. Hij begeleidt ons nu bij de training en met ons voedingsschema. Ik heb voor 4 juli opnieuw een fotoshoot vastgelegd en een paar dagen later kreeg ik dan het bericht van deze wedstrijd. Ik ging dus sowieso aftrainen voor de shoot, dus ik dacht: waarom ook niet meedoen? Nu heb ik dus nog een extra push om die laatste herhaling ook nog netjes te doen, om de pijngrens te verbijten, om die ijsjes te laten staan, ...

Ik vind deze wedstrijd een super initiatief, omdat je inderdaad altijd wint. Het is voor mij vooral een wedstrijd met mezelf, om nog sterker in mijn schoenen te staan.

Mijn training is momenteel de volgende:
dag 1: borst + triceps en buik
dag 2: rug + biceps
dag 3: rust
dag4: benen + kuiten
dag 5: schouders + buik
dag 6: rust

Momenteel doe ik daar nog 3 uur cardio per week bij. Maar dat zal ik na een tijd wel gaan opvoeren. Maar voorlopig blijft mijn vetpercentage nog zakken, dus no need for that yet :)

IMG_0400.jpg


IMG_0401.jpg
 
Heel veel succes!
 
Succes isabelle.
 
Succes, gaat al goed zeg!
 
Veel plezier en succes de komende weken :) ziet er netjes uit al
 
Heel mooi fysiek al!
Veel succes met de contest en met je shoot straks. :)
 
staat er al goed bij ;)
ben benieuwd hoe je er over 8weken bijstaat ;)
 
Mooie rug heb je!

Veel succes!
 
nice ass en rug! en mooie keuken ook!
 
Ziet er goed uit Isabelle, succes! :)
 
Succes Isabelle!
 
Bedankt voor al de leuke reacties :) Ik ben heel blij met m'n keuken, het is een zalig lichte ruimte. Dat vond ik heel belangrijk, aangezien ik wel aardig wat uurtjes in de keuken spendeer om al m'n bakjes (en die van m'n vriend) klaar te maken.
 
Succes kanjer!!!!
 
Erg goed bezig!
 
Isabelle, heel veel s6 met je doel;)
 
Back
Naar boven