XXL Nutrition

Log Jezza (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Ano_1981

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 dec 2008
Berichten
1.173
Waardering
740
(Vervolg van http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/log-194910/)

Vandaag dag 1 van nieuwe schema.
De drie setjes van 5reps gingen heerlijk en heb deze echt heel diep gedaan. Ging vloeiend, niet moe dus perfect.

Wat toen kwam kan het best worden omschreven als een hel.
Ik vond mezelf belachelijk met 48kg Squat, maar na 40 reps begon ik te zweten en het prikte in mijn ogen. Na 50 reps pleurde ik die stang in het rek en ging zitten.
Man man man.
Ik haalde alles eraf en deed 2 schijven van elk 5kg aan weerszijden.
Bij rep 30 voelde ik verzuring, en besloot de overige 20 reps wat sneller te doen met een grimas op mijn gezicht.
**** it, dan maar aan lege stang.:o

Deze set ging aanzienlijk langzamer en vergat zelfs de tel, voelde overigens net zo zwaar aan als de eerste set. Uitpuffen op de grond, had geen zin meer om naar bankje te lopen.
Gedronken, zweet van mijn hoofd afgehaald en opladen voor laatste 50 reps.
Ik wilde wel snel maar dat ging niet eens. Na pak en beet rep 20 nam ik even paar seconden rust voor de volgende rep. Toen ik klaar was, vergat ik bijna die stang in het rek te leggen waardoor ik al zakkend die stang nog op mijn rug had. Erin gelegd, op de grond gaan liggen met handdoek onder mijn hoofd en wat lag dat lekker zeg! Mijn benen uitschudden en wat een POMP!
Na een tijdje ging ik opstaan en liep ik alsof ik een paar 'grote Jessaja's' was tegengekomen en iets met zeepjes.

Goed, ik ga eten. Mazzel.

110y58l.jpg
 
Verzuring is een illusie. Gewoon je zweet drinken en doorrammen ouwe.
 
50 reps squaten slaat ook nergens op impo.
 
Mooi man. Ik verwacht enorme spierpijn, ben erg benieuwd. Ik ben ook erg benieuwd wat de plaats nu is in het grote geheel van die 4 50-reppers; je doet ze 1x in de 6 weken.
 
Vreemd dat het reppen op squat niet beter ging, ik suck op hoge reps en ben veel minder sterk, maar toch haal ik meer. Zou je 50 reps niet beperken tot 1 set maar dan all out? Wel knap dat je daarna nog zo'n paar sets doet, psychisch gezien.

En als je die 50 reps ongelofelijk zwaar vindt, kan je het argument van herstelbevordering laten varen :p
 
haha 4x50 reps. Dat is de enige keer dat ik ooit echt zwaar over mijn nek ging. Respect.
 
Wat toen kwam kan het best worden omschreven als een hel.
Ik vond mezelf belachelijk met 48kg Squat, maar na 40 reps begon ik te zweten en het prikte in mijn ogen. Na 50 reps pleurde ik die stang in het rek en ging zitten.
Man man man.
Ik haalde alles eraf en deed 2 schijven van elk 5kg aan weerszijden.
Bij rep 30 voelde ik verzuring, en besloot de overige 20 reps wat sneller te doen met een grimas op mijn gezicht.
**** it, dan maar aan lege stang.:o

Deze set ging aanzienlijk langzamer en vergat zelfs de tel, voelde overigens net zo zwaar aan als de eerste set. Uitpuffen op de grond, had geen zin meer om naar bankje te lopen.
Gedronken, zweet van mijn hoofd afgehaald en opladen voor laatste 50 reps.
Ik wilde wel snel maar dat ging niet eens. Na pak en beet rep 20 nam ik even paar seconden rust voor de volgende rep. Toen ik klaar was, vergat ik bijna die stang in het rek te leggen waardoor ik al zakkend die stang nog op mijn rug had. Erin gelegd, op de grond gaan liggen met handdoek onder mijn hoofd en wat lag dat lekker zeg! Mijn benen uitschudden en wat een POMP!



:) :) :)..................:D :D :D ....................:lol::lol::lol:.....................:roflol::roflol::roflol:


Wie had ooit verwacht dat dit zo'n impact zou hebben op een rep-beest zoals jij.......Ik in ieder geval niet!

Je bent je doel een beetje voorbij geschoten ja, tijger, man man man. Jij weet Nintendo spelen nog fysiek intensief te maken ;)

Zonder dollen:

Misschien dat je voortaan beter de free squat kunt doen en dan wat bescheidener 4x25 oid. Stop gewoon een set als het alstig begint te worden. Ik ben ook nogal verzuurderig, maar dat dit bij jou zo heftig zou uitpakken had ik in alle eerlijkheid niet verwacht. :o:o:o

Nou ja doorbloed ben je, nou nog flink minder moe de volgende keer, dan is het ok.
 
wat doe je jezelf toch allemaal aan man......
 
Wat toen kwam kan het best worden omschreven als een hel.Ik vond mezelf belachelijk met 48kg Squat, maar na 40 reps begon ik te zweten en het prikte in mijn ogen. Na 50 reps pleurde ik die stang in het rek en ging zitten.Ik haalde alles eraf en deed 2 schijven van elk 5kg aan weerszijden.Bij rep 30 voelde ik verzuring, en besloot de overige 20 reps wat sneller te doen met een grimas op mijn gezicht.**** it, dan maar aan lege stang.:oDeze set ging aanzienlijk langzamer en vergat zelfs de tel, voelde overigens net zo zwaar aan als de eerste set. Uitpuffen op de grond, had geen zin meer om naar bankje te lopen. Gedronken, zweet van mijn hoofd afgehaald en opladen voor laatste 50 reps.Ik wilde wel snel maar dat ging niet eens. Na pak en beet rep 20 nam ik even paar seconden rust voor de volgende rep. Toen ik klaar was, vergat ik bijna die stang in het rek te leggen waardoor ik al zakkend die stang nog op mijn rug had. Erin gelegd, op de grond gaan liggen met handdoek onder mijn hoofd en wat lag dat lekker zeg! Mijn benen uitschudden en wat een POMP!

Wat een verhaal dit is echt hardcore! Bruut gewoon geen kotsneigingen of duizelig geweest?
 
Nu krijgen de dames die veel hh maken met bijbehorend gewicht, vast ook meer respect:D

Volgende keer in tellen?;)




:cool:Goed gedaan Imp!!!
 
Vind je het niet lastig om die secundaire oefeningen goed uit te voeren met een laag gewicht? Zeker bij DB Rows moet ik genoeg tegenwicht hebben voordat ik de oefening correct en zorgvuldig kan uitoefenen (en 'voel'). Ook bij de BP en Squat heb ik daar wel last van. Hoe los je dat op?
 
Dames krijgen sowieso respect wanneer ze in een ruimte vol spiegelhoudende spiegelbeelden vol zweet, test en grom gebaren durven rond te lopen.:cool:
Ik ben anders natuurlijk :D maar stoor me er niet aan, kan me dat in het geval van dames wel indenken. :)

Vandaag dag 2 van deload/ preload:
Ging aanzienlijk beter, minder uitgeput. Wel lekker!
Die BP/Row achter elkaar is heerlijke combi!
ivihk5.jpg

Even lekker bijkomen!
 
Dat is even wennen maar ik heb wel geleerd hoe ik spanning kan bouwen en het goed voel ongeacht gewicht.
Spiergevoel, is oefenen.
:D

Dat is knap. Om toch effectief te kunnen trainen met lager gewicht.
Is dat een kwestie van aanspannen? Neem aan dat je dat aan je eigen lichaam moet kunnen aanvoelen?
 
Dat is knap. Om toch effectief te kunnen trainen met lager gewicht.
Is dat een kwestie van aanspannen? Neem aan dat je dat aan je eigen lichaam moet kunnen aanvoelen?

Impo weet wel dat ik nu nog maar met 1 tot 3kg gewichten kan dumbbellen.
Zelfs nu heb ik een goede pomp, waarschijnlijk omdat ik alles in tellen doe.
4 heen, 1 vast en 4 terug.
Kracht is natuurlijk wel shitty maar massa oogt nog redelijk goed voor zulke
lichte gewichten! :)
 
Vandaag en woensdag had ik het absoluut minder zwaar dan maandag. Misschien gewenning, misschien iets anders maar het voelde vandaag wederom lekker.
Wat is Deadlift toch lekker:D
Goede pomp in hamstring na de RDL.

ht62l1.jpg

Pompiedompie, sta je al in de startblokken voor dag 5? :cool:
 
Nee eerst nog dag4!!:cool:
Ik ging van die RDL zowat door het dak!

I know, maar jou een beetje kennende stond je al 2 trainingen terug in de startblokken :)

Beidewee, door het dak? beetje te hard getrokken aan de Rukking DeadLift...:p
 
Sta jij al in de startblokken voor de eitjes schilderen?:rolleyes:
Was jij nog gegaan vandaag?

Nee daar doe ik niet aan mee.

Gaan moet ik nog, dat doe ik zometeen, als ik de eitjes in bed heb gedaan.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven