AndroidHealthClinic

Log KEUN (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update:
Even onder de radar geweest.
Althans van DBB, ben dagelijks actief op me Instagram pagina voor de geïnteresseerde maar dat terzijde. Ik ben met name druk bezig geweest met me werk en het afronden van mijn Bachelor studie. Kort samengevat, een hoop stress ofwel katabole weken. Momenteel ben ik in afwachting op de terugkoppeling hiervan. Op hoop van zege. Daarnaast ben ik in februari ook ‘Corona positief’ geweest. Waardoor ik 2 weken eruit lag. Het heeft even geduurd voordat ik me weer 100% voelde.

Training update:
De homegym waar ik sinds december 3 maal per te vinden was kan ik jammer genoeg geen gebruik meer van maken. Maar waar een deur sluit, gaat een ander open. Ik heb me deze week aangemeld bij een gym die de gelegenheid bied om buiten te trainen met een max. aantal personen. Hier zal 3-4 keer per week actief zijn.

Totslot wil ik mijn laatst gemaakte update foto’s nog delen met jullie en een YouTube video waarin mijn fysiek beoordeeld wordt door o.a Jeffrey Suijkerbuik, Michel van Gaalen en Harry de Jonge. Wat voor mij bevestigend is geweest dat ik op de goede weg zit.

Als allerlaatste wil ik nog mededelen dat mijn afwezigheid op dit forum o.a te maken had met mijn studie en aangezien ik dit jaar zal afstuderen, zal dit mij de rust geven om te doen wat ik ‘echt’ leuk vind en dat is bodybuilding.
Dat gezegd hebbende zullen we zien waar het schip strand.
Wat studeer je ook al weer?
 
Bij 10:30min kom ik ter sprake.
Super tof dat hun dit doen in deze tijd. Daarnaast is Jeff vanaf het begin van mijn tijd op DBB een welbesproken naam geweest voor mij in bodybuilding scène. En het feit dat Michel & Harry de Jonge mij als jury lid beoordeeld is natuurlijk ook top!

 
Laatst bewerkt:
Bij 10:30min kom ik ter sprake.
Super tof dat hun dit doen in deze tijd. Daarnaast is Jeff vanaf het begin van mijn tijd op DBB een welbesproken naam geweest in bodybuilding scène. En het feit dat Harry de Jonge (jury lid) mij beoordeeld is natuurlijk ook top!

Was em al tegengekomen. :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Update:
Deze week heb ik goed nieuws ontvangen!

De opleiding waar ik in 2014 aan begonnen ben is officieel afgerond. In me 1e studiejaar had ik zo’n grote studie achterstand opgebouwd dat ik eigenlijk (verplicht) van de studie af moest. Ik heb toen de kans gekregen om de studie voort te mogen zetten. Met vallen en opstaan heb ik het toch weten te flikken.

Dit was tevens mijn 2e hbo studie. In 2012 was ik van start gegaan met de studie Bedrijfseconomie. Echter had ik de studielast van een hbo studie (zwaar) onderschat, waardoor ik me na 6 maanden alweer had uitgeschreven van de opleiding. Ik ben toen voor 1,5 jaar fulltime gaan werken maar kwam toch tot het besef dat niet de weg was die ik wou slaan.
Wetende dat ik ooit van het vmbo basis kwam, ben ik trots op de route die ik afgelegd heb.

De reden dat ik deel hier met ‘jullie’ deel, is omdat dit alles (een van) de reden is geweest van mijn afwezigheid.


U Of A University GIF by UAlberta Business
 
Update:
Deze week heb ik goed nieuws ontvangen!

De opleiding waar ik in 2014 aan begonnen ben is officieel afgerond. In me 1e studiejaar had ik zo’n grote studie achterstand opgebouwd dat ik eigenlijk (verplicht) van de studie af moest. Ik heb toen de kans gekregen om de studie voort te mogen zetten. Met vallen en opstaan heb ik het toch weten te flikken.

Dit was tevens mijn 2e hbo studie. In 2012 was ik van start gegaan met de studie Bedrijfseconomie. Echter had ik de studielast van een hbo studie (zwaar) onderschat, waardoor ik me na 6 maanden alweer had uitgeschreven van de opleiding. Ik ben toen voor 1,5 jaar fulltime gaan werken maar kwam toch tot het besef dat niet de weg was die ik wou slaan.
Wetende dat ik ooit van het vmbo basis kwam, ben ik trots op de route die ik afgelegd heb.

De reden dat ik deel hier met ‘jullie’ deel, is omdat dit alles (een van) de reden is geweest van mijn afwezigheid.


U Of A University GIF by UAlberta Business
Ik vind nu pas je log, terwijl je al 10+ jaar op het forum zit. Leuk om je hele voortgang te zien (ok heb niet je hele log doorgespit, maar vanaf je 17e al actief. Nice!)

Congratz met het halen van je HBO! Dat is een mooie prestatie! Hopelijk heb je nu wat meer rust en kan je je weer meer focussen op andere zaken.
Heb je al zicht op een baan? (Misschien heb je die al, maar zoals ik al zei heb ik niet je hele log doorgespit 😅)
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Proficiat 🥳
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Ik vind nu pas je log, terwijl je al 10+ jaar op het forum zit. Leuk om je hele voortgang te zien (ok heb niet je hele log doorgespit, maar vanaf je 17e al actief. Nice!)

Congratz met het halen van je HBO! Dat is een mooie prestatie! Hopelijk heb je nu wat meer rust en kan je je weer meer focussen op andere zaken.
Heb je al zicht op een baan? (Misschien heb je die al, maar zoals ik al zei heb ik niet je hele log doorgespit 😅)
Welkom! Ik ben momenteel werkzaam bij een organisatie waar ik de ruimte krijg om me verder te ontwikkelen. Voor de geïnteresseerde ik ben werkzaam als financieel medewerker. Heb voor aanvang van me hbo de studie Administratie afgerond. Gedurende m’n studie ben ik tevens werkzaam geweest in diverse sectoren. Zoals horeca, logistiek, boekhouding, P&O.

Proficiat 🥳
Thanks chrash! 👊🏼
 
Sinds deze week ben ik van start gegaan bij een buitengym.
Ook heb ik wat beeldmateriaal geschoten.

9x140kg - top set 1x170kg



3x5x140kg
 
Laatst bewerkt:
Dat buiten trainen heeft toch zijn charmes :p
mooie sets!
 
Die 1e rep van je deadlift is wel kneiterugly man:p
 
Dat buiten trainen heeft toch zijn charmes :p
mooie sets!
Dankjewel en zeg dat! Nu de zomertijd in is ingegaan is het hellemaal ideaal!
Die 1e rep van je deadlift is wel kneiterugly man:p
Tips & Tricks zijn altijd welkom - Uitvoering staat bij mij hoog in 't vaandel, maar ik ben mezelf ervan bewust dat ik hier en daar nog verbeterpunten heb.
Meer hipdrive?
 
Update:
Education is important, but big biceps are importanter

 
Laatst bewerkt:
Vandaag stonden squats op het menu. Ben gegaan voor 4x20x100kg. Een set van de training heb ik opgenomen. Over T algemeen tevreden over de uitvoering. Echter wil ik volgende sessie me stance iets wijder zetten.

 
Dankjewel en zeg dat! Nu de zomertijd in is ingegaan is het hellemaal ideaal!

Tips & Tricks zijn altijd welkom - Uitvoering staat bij mij hoog in 't vaandel, maar ik ben mezelf ervan bewust dat ik hier en daar nog verbeterpunten heb.
Meer hipdrive?
Ik denk zelf meer aan je kont wat naar onder gooien, misschien lijkt het door de jas zo maar het lijkt alsof je met een bolle onderrug tilt.
 
Ik denk zelf meer aan je kont wat naar onder gooien, misschien lijkt het door de jas zo maar het lijkt alsof je met een bolle onderrug tilt.
Uitvoering wordt dit jaar nog aan gewerkt.
Zodra de sportscholen weer open gaan, ben ik van plan met enkele powerlifters samen te gaan trainen om mijn techniek verder te optimaliseren.
 
Uitvoering wordt dit jaar nog aan gewerkt.
Zodra de sportscholen weer open gaan, ben ik van plan met enkele powerlifters samen te gaan trainen om mijn techniek verder te optimaliseren.
Sinds ik dat ook ben gaan doen ga je echt met een hele andere kijk naar oefeningen zoals een benchpress kijken, slim plan ;)
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
In!
Erg laat lol
 
  • Like
Waarderingen: KEUN
Bij deze wil ik aankondigen dat ik mijn log de komende periode hier: Rise & Grind - KEUN voort ga zetten.
Al vanaf mijn ‘comeback’ in november’20 leef ik weer de dedicated bakjes life. Ondertussen heb ik mijn eerder behaalde shape weer geëvenaard.

Mijn doel is om een verbeterde versie van mezelf neer te zetten voor het eind van de contest.
Ik was sowieso van plan om in top shape te komen dit jaar, de contest is wat dat betreft een goede steun in de rug en motiveert me om een mooi eindresultaat neer te zetten.
 
Back
Naar boven