XXL Nutrition

(Log)Klamme handjes

Bezoekers in dit topic

fhoc

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 sep 2009
Berichten
2.166
Waardering
324
Beste DBBers,

Al vanaf dat ik klein ben heb ik heel erg last van zweterige handen. Dat is best vervelend aangezien als het ergens wat warmer is ik echt natte plekken op tafels etc achter laat. Een hand geven is dan helemaal een probleem. Als ik op een borrel ben en ik weet dat ik zo naar huis ga spoel ik eerst even mijn handen op het toilet met koud water. Het vervelendste is nog wel dat handen vasthouden met mijn vriendin of haar strelen lastig is als ik het warm in bed heb, wat nog wel eens gebeurt bij bepaalde zaken... Sinds 3 dagen heb ik besloten dat ik goed wil worden in kaart trucjes en heb wat goede decks besteld. Deck van 6 euro had natte zijkanten na een uurtje oefenen...
Een operatie waarbij een zenuw wordt dichtgebrand en ze tijdelijk een long moeten uitschakelen zie ik niet zitten en smeer middeltjes werken tijdelijk en zijn slecht voor je huid. Vroeger wel eens gebruikt. Nu kwam ik op internet hele goede verhalen tegen over een behandeling met een laag voltage:

http://www.youtube.com/watch?v=Cc0pj2tf6_4


Nu heb ik geen 500 euro over voor een apparaat en een batterij vind ik net te simpel. Ben helaas technisch niet zo onderlegd maar ik denk er over om deze labvoeding te bestellen:


http://www.conrad.nl/ce/nl/product/...elbaar-0-30-VDC-0-5-A--150-W/2110330&ref=list

Zou moeten lukken? Graag feedback voor ik bestel.

Ook ben ik van plan een log bij de houden zodat hopelijk meer dbbers van hun zweet- handen en voeten kunnen afkomen. Inb4 ts sterft.
 
Laatst bewerkt:
Ook ben ik van plan een log bij de houden zodat hopelijk meer tweakers van hun zweet- handen en voeten kunnen afkomen. Inb4 ts sterft.
We zitten op DBB hier ;)

OT:
Ik heb dit ook, was in het verleden nog erger. Ik heb toen een paar keer lotion met de werzame stof aluminiumchloride gebruikt. Moet je elke avond voor het slapen gaan je handen mee insmeren. Het prikt als de neten, m'n handen werden er ook schraal van. Maar het werkte wel. Denk dat ik 75% minder zweette. Ik zou dat eerst proberen als ik jou was ipv zo'n apparaat, zonde van het geld.
 
We zitten op DBB hier ;)

OT:
Ik heb dit ook, was in het verleden nog erger. Ik heb toen een paar keer lotion met de werzame stof aluminiumchloride gebruikt. Moet je elke avond voor het slapen gaan je handen mee insmeren. Het prikt als de neten, m'n handen werden er ook schraal van. Maar het werkte wel. Denk dat ik 75% minder zweette. Ik zou dat eerst proberen als ik jou was ipv zo'n apparaat, zonde van het geld.


Heb ik al meerdere keren gehad. Het werkt ja maar toch kies ik er voor het niet te gebruiken, mijn handen gingen vervellen en ik vond het onprettig om met dat chemische goedje op mijn handen te gaan slapen.

Ik ga dit proberen en hier een log bijhouden. Dit lijkt de perfecte methode.
 
zweet handjes zijn nasty probeer dat spul wat turners ook gebruiken in te smeren
 
juist leuk die zweethandjes, kun je vrienden mee maken
 
Back
Naar boven