AndroidHealthClinic

Log Kraft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik doe juist de reverse voor polsen, M ;) misschien kan ik nog wrist curls toevoegen. Nja, ik drink al flink minder koffie als voorheen.

Haha, ok. Ik weet het ook niet.. Kan soms beter maar m'n klep houden, niet?
 
Misschien een keer melatonine gebruiken ofzo? Ik heb ook altijd problemen met nachtrust/ritme heeft me wel geholpen om eerder in slaap te komen
Ik ben niet zo van de medicijnen, ben bang voor de bijwerkingen. Ik kan trouwens wel goed leven met mn probleem.
Heb je fatgripz? Erg zwaar voor je polsen bij de presses.
Weer 50 Euro uitgeven aan iets wat ik ook zou kunnen verhelpen door oefeningen met een baar of dumbbell. Toch bedankt ;)

Haha, ok. Ik weet het ook niet.. Kan soms beter maar m'n klep houden, niet?

:roflol: Welnee, je bedoelt het goed. Je denkt mee. Het wordt gewaardeerd :)
 
Squat 5*5 102.5/107.5/112.5/117.5/125
Benchpress 5*5 92.5/97.5/105/110/117.5
Bent over rows 5*5 70/80/90/100/110 (2)

Benchen gaat als een tierelier
 
Zeker weten. En je rows en squat komen ook mooi mee.
 
Zeker weten. En je rows en squat komen ook mooi mee.

Om even antwoord te geven op je vraag via karm. Ik haal chalk bij intersport. Maar ik doe lang met een blokje en volgens mij is die winkel inmiddels failliet. Misschien hebben ze het ook bij andere sportzaken. Kost misschien net aan 2 euro.
 
Om even antwoord te geven op je vraag via karm. Ik haal chalk bij intersport. Maar ik doe lang met een blokje en volgens mij is die winkel inmiddels failliet. Misschien hebben ze het ook bij andere sportzaken. Kost misschien net aan 2 euro.

Thanks. Ik denk, jij woont om de hoek dus allicht ken je een zaak waar ze het hebben.
 
Thanks. Ik denk, jij woont om de hoek dus allicht ken je een zaak waar ze het hebben.

Om de hoek, om de hoek? Fiets 't is ;)

Eigenlijk zou ik gisteren trainen, maar ben naar die hondentemmer geweest op mn ava in Rotjeknor. Vanavond weer knallen.
 
Deadlift 5*5 145/155/165/175/190
Military press 5*5 50/55/62.5/67.5/72.5
Pull ups 5*5 met 15 kilo tussen de beentjes. Bw 110

Dl alles pron. laatste rep was 3/4 maar tel m toch. Mp ging prima idem met pull ups. Het was zweten geblazen
 
Zweten is het zeker met dit weer. Knappe training. Sterke grip man, 190 pronated.
 
sterke mp man.
Hoe gaat het verder? triceps al wat meer onder controle bro? (bench)
 
mooie bench kraft
 
ik heb vertrouwen in je met zo'n avatar:D
 
ik heb vertrouwen in je met zo'n avatar:D

Cesar Millan is GOD!

Gisteren toch geen tijd om te trainen. Wat ik net gedaan heb is dit

Squat 3*3 107.5/125/140 (2)+(1) atg
Benchpress 3*3 97.5/112.5/130
Bent over rows 3*3 100/110/120 (1)
legcurls 3*8 60
benchshrugs 3*10 130/140/150
Floorpress 5*90

Jammer van de squat. Ik begon sterretjes te zien na de 2*140 daarna nog ff reppie gedaan. Bp de laatste rep van laatste set was niet drukken, niet persen maar overleven! Toch gehaald ;) Was wel ff leuk om 150 boven me hoofd te hebben met benchshrugs.

Floorpress niet afgemaakt. Geen zin meer in.
 
toch maak je goeie progressie - atg blijft zwaar - nice weekend
 
Voordat ik je comment over squat las, dacht ik, goeie squat! Ik kan me nog herinneren dat je nog niet eens zo lang geleden klaagde over je squat.. Je bent dus echt wel hard vooruit gegaan.
Ik vind trouwens het hele lijstje sterk.
 
Back
Naar boven