AndroidHealthClinic

Log Kraft (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha ****ed up man. :-p maar misschien is het een idee je kuiten aan te sterken volgens mij spelen die een rol bij het stabiel blijven staan met squatten

Ik kan setjes met 200 kuitheffen dus weet niet of het daar aan ligt. Het is gewoon een bepaald zekerheidsgevoel dat ik mis, denk ik.
 
Benchpress 3x3 100/115/122.5 (2)/130(1)

Even mn compound van van de week ingehaald. De rest niet gedaan ivm energie sparen voor morgen 3x3 dl en mp dag.
 
Netjes, kort maar krachtige training:-p succes morgen beest!
 
Is niet de eerste keer dat ik voorover val.
Dat is niet goed, heb nog nooit gehad dat ik voorover viel bij de squat.
Ben benieuwd naar je techniek. Daar moet iets mis gaan aangezien je squat niet in verhouding is, die moet veel sterker kunnen voor iemand met stats als jou.

Film eens je squat. Weet dat je dit niet graag doet, je gezicht hoeven we niet te zien. :p
 
Dat is niet goed, heb nog nooit gehad dat ik voorover viel bij de squat.
Ben benieuwd naar je techniek. Daar moet iets mis gaan aangezien je squat niet in verhouding is, die moet veel sterker kunnen voor iemand met stats als jou.

Film eens je squat. Weet dat je dit niet graag doet, je gezicht hoeven we niet te zien. :p

Techniek is wel goed. Maar als ik faal en niet meer omhoog kan dan laat ik me voorover vallen op mn knieën om zo weer terug te komen in mn rek.

Je hebt mn kop al eens gezien das niet het probleem.

Ik heb al een cage besteld. Binnenkort zal je zien dat het wel beter gaat met de squat.
 
Deadlift 3x3 170/190/215 (1) laatste set mixed
Mp 3x3 65/77.5/82.5 (2)
Pull ups 3x3 15/20/40 (2)

Was al 2 weken terug dat ik 3x3 dl dag deed. Ben beetje de supercompensatie misgelopen. Heb betere trainingen gehad.

---------- Post toegevoegd Tue 9 Oct 2012 om 22:06 ----------

NICE!!! Dat is denk ik een hele goede aankoop!

Op maat gemaakt bij Henk. Goedkoper dan bij die fitnessseller of helisports. Dan mn andere rack verkopen ben ik misschien wel voor een meiertje klaar.
 
Net een belt voor pull ups besteld. Allemaal heel leuk 2 schijven van 20 tussen mn benen maar mn vel gaat er van naar de kloten.
 
Net op loopband programmaatje 3 gedaan. Hahaha, na 20 minuten maar mee gekapt. Wist niet dat dat zo zwaar is. Was echt keihard sprinten :D
 
Squat 5x5 105/110/115/120/127.5 (3)
Benchpress 5x5 90/95/100/105/110

kk training, slecht gegeten
 
Deadlift 5x5 145/155/165/175/190 (3) laatste set mixed
Pull ups 5x10/5x15/5x20/3x40
 
Doe je verder helemaal geen assistance?

Jawel, zou eigenlijk vandaag ook mp doen. Maar die doe ik buiten maar het regent. Op 3x3 dag doe ik assistance maar door omstandigheden is het er een paar keer ingeschoten.
 
10 minuten hardgelopen. Laatste minuut all out gesprint.

Ik heb last van de linker elleboog. Irritante steek er in. Hopelijk komende 3x3 benchdag er geen last meer van.
 
Squat 3x3 100/115/130
Bp 3x3 100/115/125 (2)
Bor 3x3 90/100/110
Legcurls 3x6 75

Ik had vandaag een ongeluk gehad en iets hard tegen me ellepijp aangehad. Ik had er last van met bp. Om nog wat bp ass. te doen vond ik daarom niet verstandig.
 
Back
Naar boven