XXL Nutrition

Log LGD en Ostarine (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

BD95

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2018
Berichten
31
Waardering
5
Lengte
1m85
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Stats momenteel in lean bulk 3300kcal, 12% BF, 82kg.

Volgende cycle opgemaakt voor de komende 8 weken.

Week 1: 10mg Ostarine
Week 2-6: 20mg Ostarine en 10mg LGD
Week 7-8: 30mg Ostarine en 20mg LGD
Week 9-10: PCT

Probeer wekelijks een update te plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Dag 3 op 10mg Ostarine:
Niks merkwaardig, geen krachttoename, geen merkwaardig resultaat en geen bijwerkingen of neveneffecten
 
Laatst bewerkt:
Eerste week op 10mg osta:
Geen merkwaardig resultaat, geen krachttoename.
Laatste 3 dagen wel enkele keren hoofdpijn gehad en wat last van meer Acne.
Vandaag begonnen met 20mg Ostarine en 10mg LGD.
 
Week 2, 20mg Osta en 10mg LGD:
Geen lichamelijk opvallend resultaat. Kracht een klein beetje toegenomen. Gewicht van 82kg naar 83kg. Toch merkwaardig meer last van acne.
 
Week 3, dag 3: 20mg Osta 10mg LGD.
Geen lichamelijke verandering, wel een krachttoename en meer uithoudingsvermogen.
Maandag en dinsdag ook terug last gehad van wat hoofdpijn.
 
Update: na bijna 3 weken zo'n 2kg gegained van 82 naar 84kg, dit kan ook puur aan de voeding liggen. Aangezien de resultaten niet zijn zoals verwacht en ik niet meteen de hele stack heb aangekocht voor deze cycle, ga ik voor het 2e deel van de cycle de sarms bij een andere supplier kopen. Wat dus mijn gehele cycle verlengd en evenals veranderd.

Week 1: Osta 10mg (beëindigd)
Week 2-5: Osta 20mg en LGD 10mg
Week 6-9: Osta 25mg en LGD 10mg
Week 10-12: Osta 25mg
 
Laatst bewerkt:
Lgd werkt pas na een week of 4. Ik gainde in het begin (eerste 2 weken) heel snel 3a4 kilo maar ik denk voornamelijk vocht.
 
Lgd werkt pas na een week of 4. Ik gainde in het begin (eerste 2 weken) heel snel 3a4 kilo maar ik denk voornamelijk vocht.
Dat klopt! Had het momenteel ook niet over de LGD, maar over de Osta die ik bij een andere supplier zou halen.
 
Ben benieuwd wat je gained met osta als extra. Ik ben momenteel bezig met lgd en mk-677 .
 
Ben benieuwd wat je gained met osta als extra. Ik ben momenteel bezig met lgd en mk-677 .
Momenteel 2kg op 3 weken, maar ik betwijfel ten zeerste of dit van de sarms komt, heb niet echt de indruk dat ze werken. Daarom een andere supplier gezocht.
 
Week 4, dag 2: 20mg Osta en 10mg LGD.
Gewicht merkbaar de hoogte in, vanmorgen gewogen 85,2kg. Ook is er een merkwaardig verschil op te merken aan de schouders en rug, die breder zijn geworden (focus trainingen ligt op rug/schouders). Geen of weinig last van bijwerkingen, af en toe wat hoofdpijn.
Eveneens de nieuwe dosis Osta besteld bij een andere supplier.
 
  • Like
Waarderingen: hk95
Week 4 dag 4: 20mg Osta en 10mg LGD.
Ondertussen kan ik wel bijna zeker zijn dat er een krachttoename is ontstaan en dat het niet alleen maar tussen de oren zit. Gisteren zowel op chest als delts enkele PRs verbroken qua kilo's tillen/pushen.
Vandaag ook een nieuwe dosis Osta binnen van de andere supplier, start hiermee half volgende week ongeveer.
 
Nogal weggegooid geld voor zo een pover resultaat.
 
Nogal weggegooid geld voor zo een pover resultaat.
Een pover resultaat zou ik het nu ook niet noemen, oké ik had er misschien ook net iets meer van verwacht, daarom ook naar een betrouwbaardere supplier gezocht. Maar 4kg gegained op 4 weken lijkt me niet zo heel pover. In een gewone lean bulk gain je maximaal maar iets van een 0,5kg per week.
Maar je haalt de resultaten natuurlijk niet zoals bij steroïden
 
Even ter aanvulling. Vanaf 2020 is er een Sarms ban. Meer info hierover te vinden op Google.
 
Week 5 dag 3: 20mg Osta en 10mg LGD
Gewicht blijft hangen tussen 85 en 86kg. Geen merkwaardig resultaat, krachttoename is wel gebleven.
Zaterdag start ik met Osta van een andere supplier, hopelijk wat meer en beter resultaat.
 
Verhoog je je calorieën ook mee met je gewicht?
 
Ik hield aan, 2 weken zelfde gewicht, verhogen met 200 a 250 calorieën.
 
Back
Naar boven