MuscleMeat

Log LGD en Ostarine

  • Topic starter BD95
  • Startdatum
  • Reacties 35
  • Weergaven 6K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Ik hield aan, 2 weken zelfde gewicht, verhogen met 200 a 250 calorieën.
Net opnieuw macro's en kcal berekend schilt maar 50kcal van men huidige voedingschema.
 
Hoe heb je dit berekend? Met een online Calc? Het is natuurlijk persoonsgebonden en in On staat is niet echt te berekenen met zoiets.
 
Hoe heb je dit berekend? Met een online Calc? Het is natuurlijk persoonsgebonden en in On staat is niet echt te berekenen met zoiets.
Online calculator gebruik ik meestal wel, goede ervaringen mee, tevens ook afgestemd altijd met een voedingsdeskundige. 250kcal verhogen is immens veel voor maar 4kg.
 
Zo'n online calculator houd gee rekening met je lichaamsbouw en is je metabolisme heel persoonlijk. Ook de beweging die je dagelijks krijgt is moeilijk aan te duiden in een getal. Het geeft je een indicatie maar ik zou het echt met de weegschaal en spiegel meten.

Mijn inziens staat groeien gelijk aan gewicht. Kom je niet aan, groei je niet. Groei je niet, eet je niet genoeg.
 
Week 6 dag 1: 25mg Osta en 10mg LGD
Vanmorgend gewogen op nuchtere maag 86,2kg gisterenavond 87,4.
Begin nu ook meer zichtbaar resultaat te krijgen, met name aan rug, armen en schouders.
Geen last van negatieve bijwerkingen. Misschien net iets prikkelbaarder dan anders.
Begonnen met de nieuwe osta, deze keer liquid.. Wat een goor spul is me dat :eyes:
 
Moet je eens mk-677 vloeibaar proberen. Krijg al kots neigingen bij de gedachte.
 
nog updates ?
 
Week 7 dag 1: 25mg Osta en 10mg LGD

Vanmorgend gewogen, gewicht op 86,9kg op nuchtere maag. Voor de rest niets speciaals.
 
Wat voor PCT ga je gebruiken ?
 
Wat voor PCT ga je gebruiken ?
Geen, heb geen side effects gemerkt waarvan ik zeg, hier heb ik een PCT voor nodig. Laat wel men waarden even controleren nadien.
Over PCT na Sarms bestaat trouwens heel veel discussie, nodig of niet, ik denk vooral dat het van persoon tot persoon afhangt.
De supplier waarmee ik werk levert ook PCT maar meld dat dit voor Sarms geen echte must is.
 
maar je zit nu op week 8 bijna, en hebt niet veel gemerkt als ik je goed begrijp ?
 
Maar qua resultaten?
 
Week 9 25mg Osta en 10mg LGD
Afgelopen weken druk in de weer geweest, feestdagen, etc. Niet maximaal kunnen trainen en de voeding is eveneens niet altijd optimaal geweest.

Ik bengel nu tussen de 87 en 88kg, vandaag terug voor het eerst een serieuse pomp gevoeld.
De kgs van de gewichten blijven stijgen en dan met name bij de oefeningen met dumbells, vooral press.
 
In 9 weken 5 kilo..
Op een normale bulk focus je op 500~ gram per week zodat je 500-900 gram spier per maand kunt bouwen.
9x 500= 4.5 kilo..
Dus tenzij je leaner bent geworden lijkt het niet alsof je sarms je veel winst hebben opgeleverd.

Ikzelf zit nu 13 dagen aan LGD. 3 MG maar.
Na 7 dagen zat er al 1.7 kilo aan en dat terwijl ik nog steeds 3500 calorieen per dag doe zoals gewoonlijk en al 2.5e maand aan creatine zit dus veel watergewicht zal het ook niet zijn.
Ik bulkte al 2.5 maanden op 3350-3500 en ik pak nooit meer dan 500 gram per week.
Mijn lifts in de gym waren bizar verbeterd al op dag 2 na de LGD.
Daarna flink verkouden/ziek geweest voor 4 dagen waarin ik niet kon trainen en mijn gewicht gelijk bleef doordat ik flink watergewicht verloor door het snuiten etc.
Toen ik me enigzins beter voelde ben ik gelijk weer naar de gym gegaan en gewichten die ik de week er voor 8x kon benchen benchte ik ineens 13x.
Dit zijn toch wel een beetje de resultaten waar ik op hoopte. Als ik vrijwel geen effect had gezien tot aan week 4 dan had ik het spul waarschijnlijk al weggesmeten.
 
Back
Naar boven