XXL Nutrition

Log (LGD4033/RAD140/MK677) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stijn2802

Cool Novice
Lid geworden
10 apr 2016
Berichten
48
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
84kg
Vetpercentage
16%
Ik ga binnenkort mijn eerste Sarm kuur starten. Hij gaat 12 weken duren en hou hier een logje van bij voor de mensen die geïnteresseerd zijn.

De doseringen zien er als volgt uit:
  • LGD4033 10mg/dag
  • RAD140 20mg/dag
  • MK677 10mg/dag
Het doel is om spiermassa aan te komen. Ik weeg nu 78kg met 12%bf en zal gedurende de kuur 3000kcal per dag eten.

Verder hanteer ik een split schema van zes dagen in de week:
  • Maandag Schouders/Rug
  • Dinsdag Borst/Biceps
  • Woensdag Benen/Schouders
  • Donderdag Rug/Triceps
  • Vrijdag Borst/Biceps
  • Zaterdag Rust
  • Zondag Biceps/Triceps
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden en ik zal nog een berichtje plaatsen wanneer ik daadwerkelijk ga beginnen (sommige dingen zijn niet op voorraad dus daar moet ik even op wachten).
 
Waarom train je zoveel armen?
 
Ik zou je volledig uitgewerkte trainingsschema weleens willen bekijken. Met alleen 'schouders/rug. etc.' kan ik er niet veel over zeggen.
Verder weet ik niks van SARMS af, behalve dat het rijmt op 'arms' en dat jij wel heel veel arms trainen gaat.
 
Valt wel mee toch, hoeveel ik armen train? Twee keer triceps drie keer biceps in de week. Ik zou zondag benen ipv biceps kunnen doen maar mijn biceps hebben op het moment meer werk nodig dan mijn benen.
 
update? Waar heeft u de sarms gehaald?
 
update? Waar heeft u de sarms gehaald?
Ik krijg de MK677 rond de 20e binnen. Bronnen bespreken mag helaas niet publiekelijk dus als je het echt wilt weten, schiet me even een pm ;) Ik zal nog een update plaatsen op de dag dat ik begin met de kuur
 
Back
Naar boven