AndroidHealthClinic

Gesloten LOG Amateurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

Luus2405

Competitive Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
24 okt 2017
Berichten
1.922
Waardering
3.886
Lengte
1m82
Massa
72kg
Vetpercentage
24%
Hoi allemaal,

Ik ben nu ongeveer een week (of 2? ) lid van dit forum. Eigenlijk eerst om te leren, te lezen en anderen hun ervaring te lezen. Toch lijkt het mij leuk om een log bij te houden.

Daarom : Ik ben Lucille, 21 jaar oud en 182cm lang.
Vroeger heb ik veel gezwommen, heel veel. Ik was op mijn max 6x per week in het zwembad te vinden. Daarbij elke zondag een wedstrijd. In verband met een vervelende blessure aan mijn knie, is dit minder geworden, en ben ik uiteindelijk gestopt.
Met een wedstrijd is mijn voet vast te komen zitten in een gootje toen ik een keerpunt wilde maken. Mijn voet bleef staan, en mijn knie draaide wel. Geen fijn gevoel, daarna nooit beter geworden. Mijn knie ging vanaf toen gemakkelijk uit de kom. Zo ook bij een wedstrijd.

Kijkoperatie gehad om te kijken of het aan mijn meniscus lag, maar dit was niet het geval. Uiteindelijk bleek dat mijn spieren te langzaam groeide etc.

Daarna heb ik nog een tijdje atletiek gedaan. Vond de buiten trainingen leuk, maar daarna moesten we naar binnen. Vond dit niks dus ben hier mee gestopt. Vervolgens begonnen met fitness. Nu ongeveer 5 jaar geleden. Nooit echt diehard getraind, ik vond het gewoon leuk. In de sportschool een trainingsschema laten maken, en dit een tijd volgehouden. Daarna kwam eigenlijk het studentenleven. Ik ging nog wel eens sporten, en daarbij paaldansen, maar al snel was mijn motivatie weg.

Nu ben ik weer een tijdje bezig met fitness. Omdat ik weer een schema wilde proberen, heb ik deze laten maken. Voor mij een fijn schema. Ook let ik goed op mijn voeding. Houd alles bij via MFP en lieve members van dit forum hebben mij alles haarfijn uitgelegd. Nu moet ik dit schema nog 6 weken doen, daarna wil ik beginnen met 5x5.

In deze log wil ik gewoon mijn verhaal vertellen, en af en toe wat progressie posten. :)

Ik doe nu 2x per week fullbody, 1x per week upperbody en 1x per week lowerbody.

Vanavond heb ik weer een 'meting'. Dit houd ik gewoon zelf bij zodat ik een beeld kan creëren. Dit weekend laat ik mijn vetpercentage meten!

Week 1 :
Taille: 71cm
Bicep links: 29cm
Bicep rechts: 29,5cm
Kont: 101cm
Gewicht: 72,5kg

Week 2 :
Taille: 70cm
Bicep links: 30cm
Bicep rechts: 30cm
Kont: 102cm
Gewicht: 71,4kg

Op het moment ben ik ook bezig met een versnel filmpje van mijn progressie. 2x per week maak ik een foto van voor, achter en zij. Deze wil ik aan het eind van de 8 weken versneld afspelen in een filmpje zodat de progressie goed te zien is.

Vanavond doe ik een nieuwe meting, en deze zal ik hier ook weer posten:D
 
Is er een reden dat je "maar" 2x per week traint?
 
Ben ik dan zo slecht in begrijpend lezen? :o

Edit: Ja :roflol:

Hahaha, ik moest het zelf ook even nalezen om te kijken of ik het zelf wel goed had neergezet :P
 
In!
 
Tot zover de /maandag :eek:
 
Tot zover de /maandag :eek:

Ja, inderdaad. Zo zat ik vanochtend om half 7 braaf in de auto naar de sportschool. Besefte me onderweg pas dat ik mijn broek was vergeten... zucht hahaha
 
Ja, inderdaad. Zo zat ik vanochtend om half 7 braaf in de auto naar de sportschool. Besefte me onderweg pas dat ik mijn broek was vergeten... zucht hahaha

Ik zou dat wel merken als ik zonder broek naar buiten zou lopen :roflol:
 
Ik zou dat wel merken als ik zonder broek naar buiten zou lopen :roflol:

Hahaha, ja toen ik het zei dacht ik al; dit wordt verkeerd opgevat. Laten we zeggen, de broek die ik aan zou moeten doen naar het werk hahaha.
 
Ja ik had ook niet verwacht dat je uit zulk hout gesneden zou zijn.. Aan de andere kant kun je best in een legging naar het werk als vrouw.
 
Ja ik had ook niet verwacht dat je uit zulk hout gesneden zou zijn.. Aan de andere kant kun je best in een legging naar het werk als vrouw.

Mogelijk, maar na een workout trek ik toch liever schone kleding aan, anders ook zo niet- collegiaal :P
 
Verplaatst naar de log sectie ;) succes.
 
Verplaatst naar de log sectie ;) succes.

Waarom heet het eigenlijk dagboeken ipv logs? Klinkt best wel denigrerend imo naar vrouwen toe. Oh goh, joh, hou jij ook een trainingsdagboekje bij? Wat schattig :o
 
In. Wordt deze log ondersteund met progressiefoto's?
 
Waarom heet het eigenlijk dagboeken ipv logs? Klinkt best wel denigrerend imo naar vrouwen toe. Oh goh, joh, hou jij ook een trainingsdagboekje bij? Wat schattig :o


Haha, dan is MFP mijn eetdagboekje, en dit mijn trainingsdagboekje. :)
 
Waarom heet het eigenlijk dagboeken ipv logs? Klinkt best wel denigrerend imo naar vrouwen toe. Oh goh, joh, hou jij ook een trainingsdagboekje bij? Wat schattig :o
Elke vrouw begint toch haar training te loggen met, lief dagboek...???

(natuurlijk is gewoon het om onderscheid te maken gewoon tussen de logs van de mannen en de vrouwen)
 
Elke vrouw begint toch haar training te loggen met, lief dagboek...???

(natuurlijk is gewoon het om onderscheid te maken gewoon tussen de logs van de mannen en de vrouwen)

Ja maar een training wordt gelogd en niet geboekt toch??? En waarom gaat het anders heten als je een ander geslacht hebt? #genderneutraal
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven