AndroidHealthClinic

Gesloten LOG Amateurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hahahah dat herken ik
-is dat wel gezond
-draai je niet door
-ga je nou alweer sporten
-moet je nou echt alles afwegen
-gaat het wel goed met je
-als je maar niet zo'n bodybuilder wordt hoor

Het went wel hoor... maar leuk is anders. Helemaal als vrouw zijnde zul je daar denk ik altijd last van blijven houden. Van die mensen die vinden dat jij belang hebt bij hun mening. Ik heb het inmiddels ook opgegeven, maar snauw soms wel eens: "Ik zeg toch ook niet tegen jou, als je weer chips zit te eten, denk je er wel om dat je niet nog dikker en ongezonder wordt?!". De tijd van het uitleggen is voorbij inmiddels, die moeite hoef ik echt niet te doen :roflol: mensen luisteren toch niet..




:roflol: Herkenbaar.

Mijn moeder zegt af en toe: Ik maak me zorgen om jou, zit je niet aan de anabolen? Ik vind echt dat je een beetje doorslaat in de sport, je was veel leuker toen je nog dikker was en niet met sporten bezig was.

Hey, bedankt hé! :roflol:

Ik ben verdorie 40 (:o) en mijn moeder (de schat, die ik gelukkig nog steeds een aantal keer per week zie :heart:) vindt ook dat ik te vaak/veel sport en vindt ook dat alle kwaaltjes die ik heb/krijg door het sporten komen. Is het nu nog niet genoeg? Je moet niet meer afvallen hoor, je krijgt een heel ingevallen bekkie. Doe je niet te veel voor je leeftijd? Sport je niet te zwaar? Sla je niet een beetje door met al dat eten voorbereiden op zondag? Dat soort dingen dus... :roflol:

upload_2017-11-10_8-34-58.png


Van alle andere zeurpieten trek ik me niets aan en de meesten kennen me goed genoeg, om hun mond te houden :D
 
Haha, van het weekend liet ik een foto zien aan een vriendin van mij, van mijn grootste idool.
Iemand anders ( een vreemde voor mij) wilde zien wat ik liet zien.
Nou die dame had gelijk der mondje klaar : ik vind dat zoooooo lelijk, is toch veel te veel. Ziet er echt nep uit. Volgens mij kan dat niet eens. blablabla

1. ik vroeg niet om je mening
2. ik ken je niet
3. IK VROEG NIET OM JOUW MENING :roflol:
 
Haha, van het weekend liet ik een foto zien aan een vriendin van mij, van mijn grootste idool.
Iemand anders ( een vreemde voor mij) wilde zien wat ik liet zien.
Nou die dame had gelijk der mondje klaar : ik vind dat zoooooo lelijk, is toch veel te veel. Ziet er echt nep uit. Volgens mij kan dat niet eens. blablabla

1. ik vroeg niet om je mening
2. ik ken je niet
3. IK VROEG NIET OM JOUW MENING :roflol:

Ik zou niet eens reageren en er direct met mijn rug naartoe gaan staan...Zonde van je energie om er überhaupt aandacht aan te besteden... ;)
 
Gewoon je omdraaien en een knoepert van een wind in haar gezicht laten.

Works everytime.

Komt zeker door al die producten dat je neemt dat je zo winden laat :roflol: :devilnana:
 
Oooooo echt heerlijk getraind vandaag. Weer flink wat pr's neergezet!

Cardio
2km hardlopen. 14 minuten niveau 7.
2 minuten sprint. (Nu op 2km)
3 minuten uitlopen. (Nu 2.18km)
158 calorieën

Dumbell bench press
1x5x10kg
2x5x12kg
2x5x14kg

Chin up
9x

Dumbell shoulder press
3x8x8kg
(Niet hoger gegaan, schouder begon weer kut te doen)

Dumbell row
2x8x14kg
1x8x16kg

Lat Pulldown
1x12x39kg
1x12x41,3kg

Overhead Press
3x5x20kg

Triceps skullcrusher Rope
1x8x10.2kg
1x8x12.5kg

Straight arm pulldown
1x12x10.2kg
1x12x12.5kg

Bicep curl
1x8x7kg

Wilde nog een set, maar basic fit ging sluiten.
 
9 reps bodyweight chinups op jouw gewicht is zeer sterk! Zeker als ik naar de zwaarte van je overige oefeningen kijk.
 
9 reps bodyweight chinups op jouw gewicht is zeer sterk! Zeker als ik naar de zwaarte van je overige oefeningen kijk.

Vergeten erbij te zetten.
1x 2
1x3
1x3
1x1 met hulp haha.

Maar ben 4 weken geleden begonnen. Toen kon ik net aan 3x met 36kg tegengewicht. Dus alsnog blijjjjj
 
Zo vaak het meest makkelijke en doeltreffende antwoord! :D


Lekkere training Lucille, mooi dat hij lekker ging!

Jaaaa ging zeker lekker. Morgen legday, nu al zin in wiehoeeeee
 
Wat een training vandaag ...

LEGDAY!

Cardio
5km bike

Squat
2x10x37.5

Legpress
1x6x120kg
1x6x140kg
1x6x160kg (YES!)

Kettlebell split Squat
2x12x12kg

Leg curl
2x10x25.2g

Glute bridge hamstring walks
2x6

Mix zelf gemaakt
Zo'n machine voor je onderrug ( lowerback pull up extension machine ??)
1x8x20kg

Abs bank, bal 5kg overgooien
1x10x5kg
Bovenste allebei 2x.

Cable rear kick
1x8x7.9kg ( per been)
1x8x10.2kg ( per been)

Russian twist
2x10 (20)x5kg
 
Lekkere training hoor!
 

Weet niet of ik het goed zie,maar volgends mij zijn het hardloopschoenen, in hardloopschoenen zitten een ideale looplijn waardoor je voet altijd naar voren wordt afgewikkeld, dit houdt in dat je in een loopschoen automatisch meer op je voorvoeten gaat staan tijdens de uitvoering, bovenin zal je goed en stevig staan maar op het moment dat je naar beneden gaat zal dat afwikkeling proces beginnen. Hierdoor kan je knie klachten oplopen, squaten kan je het beste doen op je blote voeten, platte schoenen of echte squat schoenen. Maar dit is natuurlijk maar mijn mening.
 
Weet niet of ik het goed zie,maar volgends mij zijn het hardloopschoenen, in hardloopschoenen zitten een ideale looplijn waardoor je voet altijd naar voren wordt afgewikkeld, dit houdt in dat je in een loopschoen automatisch meer op je voorvoeten gaat staan tijdens de uitvoering, bovenin zal je goed en stevig staan maar op het moment dat je naar beneden gaat zal dat afwikkeling proces beginnen. Hierdoor kan je knie klachten oplopen, squaten kan je het beste doen op je blote voeten, platte schoenen of echte squat schoenen. Maar dit is natuurlijk maar mijn mening.

Nooit zo bekeken, maar klinkt best logisch. De volgende keer doe ik het gewoon zonder schoenen haha. Vroeg me al af waarom zoveel mensen dat deden zonder schoenen. Thanks voor de info!!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven