XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kijk wat minder naar de gewichten die je verplaatst en hou je meer bezig met het correct uitvoeren van de oefeningen die je doet.
 
Gewone all stars oid doen het al goed, als het maar een stevige platte zool heeft.

En verder ben ik het eens met bovenstaande posts!
 
Let ook op je knieën bij die legpress. Ik zie denk ik dat je knieën flink naar binnen gaan, probeer ten alle tijde je knieën naar buiten te duwen en niet naar binnen te laten komen.
Dit ! Werk eerst goed aan je uitvoering voor je zwaarder gaat. Knieeen teveel naar binnen.
 
Telefoon vanochtend in haast vergeten. Dus vandaag maar alles opschrijven qua voeding. Voer ik het vanavond in op my fitness pall. Gelukkig weet ik nu ondertussen wel hoeveel ik binnen krijg haha.

Na het werk weer naar de fysiotherapeut. Geen idee of hij weer verder gaat met dryneedling. Hoop het niet, want er staat nog een training op de planning voor vanavond...

Gister een rustdag gehad, en 5km gelopen. Toch nog even wat calorieën verbrand.

Ik weet dat de metingen bij de sportschool niet optimaal zijn, maar toch 2% vet kwijt sinds 21 oktober.
Ik doe dit puur om gewoon te zien of er enige progressie te zien is. Volgend jaar, misschien in februari maar weer naar muscletotaal om het te laten meten!

Verder ga ik voortaan de meeste oefeningen gewoon op sokken doen, en op zoek naar goede schoenen. Als iemand suggesties heeft, let me know!
 
Dit ! Werk eerst goed aan je uitvoering voor je zwaarder gaat. Knieeen teveel naar binnen.

Ga ik doen. Ga van het weekend een stuk lager in gewichten en het laten filmen. Zodat ik het goed kan zien.
 
Ga ik doen. Ga van het weekend een stuk lager in gewichten en het laten filmen. Zodat ik het goed kan zien.

Je ziet het al duidelijk na een paar herhalingen.je knieeen gaan dan naar binnen staan. Dat wil je niet

Kan maar zo zijn dat je het alleen bij zwaarder gewicht hebt en bij het lichte werk niet opvalt;)
 
Je ziet het al duidelijk na een paar herhalingen.je knieeen gaan dan naar binnen staan. Dat wil je niet

Kan maar zo zijn dat je het alleen bij zwaarder gewicht hebt en bij het lichte werk niet opvalt;)

Ik denk dat ik gewoon stapje terug ga, bij 120kg begin. Pas als deze 100% recht gaat ik dan pas verder ga. Goed idee, ofniet? :P
 
De uitvoering in filmpje is wachten op 2 gebroken benen imo
 
Telefoon vanochtend in haast vergeten. Dus vandaag maar alles opschrijven qua voeding. Voer ik het vanavond in op my fitness pall. Gelukkig weet ik nu ondertussen wel hoeveel ik binnen krijg haha.

Na het werk weer naar de fysiotherapeut. Geen idee of hij weer verder gaat met dryneedling. Hoop het niet, want er staat nog een training op de planning voor vanavond...

Gister een rustdag gehad, en 5km gelopen. Toch nog even wat calorieën verbrand.

Ik weet dat de metingen bij de sportschool niet optimaal zijn, maar toch 2% vet kwijt sinds 21 oktober.
Ik doe dit puur om gewoon te zien of er enige progressie te zien is. Volgend jaar, misschien in februari maar weer naar muscletotaal om het te laten meten!

Verder ga ik voortaan de meeste oefeningen gewoon op sokken doen, en op zoek naar goede schoenen. Als iemand suggesties heeft, let me know!

Zoals eerder genoemd door ProudPizza allstars. Daarnaast gewoon goede stevige platte sportschoenen. Dus schoenen zonder air. Maar maakt voor jou niet heel veel uit imo gezien je schema. Als je nu zou powerliften werd het anders.

Heb zelf voor powerliften schoenen en draag gewoon adidas voor assistence training. Prima te doen.
 
Wat een K-U-T training vandaag.

10 minuten gerend op niveau 10.

Front split Squat
3x5x25kg (per been)

Chin up
2x3

Dumbell bench press
3x6x12kg

Kotsmisselijk. Trillen. Geen focus. Alles voelde te zwaar aan. Ff klaar mee.
 
Wat een K-U-T training vandaag.

10 minuten gerend op niveau 10.

Front split Squat
3x5x25kg (per been)

Chin up
2x3

Dumbell bench press
3x6x12kg

Kotsmisselijk. Trillen. Geen focus. Alles voelde te zwaar aan. Ff klaar mee.
Vervelend zeg! Dan pak nu maar goed je rust en dan volgende keer er weer fris tegenaan.
 
Das balen zeg.. :(

Genoeg gegeten vooraf?
Misschien wat korter opwarmen vooraf.... Split squat na 10 minuten rennen lijkt mij ook niet ect geweldig om te doen
Dan ben je lijkt me al redelijk vermoeid in je benen.

Maar weet je... niet alle trainingen zijn altijd goed he! Je hebt er kut trainingen bij en hele goede.
Zie het maar zo... nu klote maar dan wordt de volgende alleen maar beter! ;)
 
Das balen zeg.. :(

Genoeg gegeten vooraf?
Misschien wat korter opwarmen vooraf.... Split squat na 10 minuten rennen lijkt mij ook niet ect geweldig om te doen
Dan ben je lijkt me al redelijk vermoeid in je benen.

Maar weet je... niet alle trainingen zijn altijd goed he! Je hebt er kut trainingen bij en hele goede.
Zie het maar zo... nu klote maar dan wordt de volgende alleen maar beter! ;)

Klopt, ik was zo enthousiast, keek er al de hele dag naar uit. Ik was als een gek aan het rennen, en opeens ging het licht bijna uit. En tja, daarna die split squats. Hijgen als een mongool. Chin ups, ging eigenlijk wel oké. En toen die dumbell bench press, tja... kreeg het bijna niet omhoog, naar achter zakken om te liggen ging al moeizaam. En het omhoog komen.. niet alleen ik ging omhoog, m'n hele maaginhoud. Had 2 uur van te voren nog 250gram kwark gegeten. En de rest van de dag ook goed gegeten

Maarja zoals je zegt, niet elke training gaat lekker. Vanavond lekker naar een vriendinnetje toe, en een rood wijntje nuttigen. Hoef niet altijd streng te zijn voor mezelf :)
 
Aardig druk hier! Ga ook maar eens meelezen , moet natuurlijk wel met de kudde mee :D
 
Met wijn geen venijn, en het geeft magistraal lage weigh-ins de volgende morgen;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven