Fitness Seller

Gesloten LOG Amateurtje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Zo is dat! Af en toe is dat gewoon 'ns lekker en hartstikke gezellig:)

Daarom! En training ging toch al kut, waardoor ik echt echt echt van mezelf baalde. Maar daarna wat wijntjes met een vriendin, en ik eindig de dag als een gelukkig mens. Morgen gaan we het gewoon weer opnieuw proberen!!
 
Elke dag goed eindigen en een nieuwe dag goed starten met frisse moed!
You goooooo! :thumb:
 
Nou, zoals ik gister blij ging slapen, zat ik vanochtend het eerste uur als een zombie achter mijn bureau. :sad:

Maar, nu bezig met het tweede bakje koffie, en begin wakker te worden!

Zit er aan te denken om vanavond even heel rustig aan te doen in de sportschool. Even niet tot m'n max, gewoon wat lager in gewichten. Heb zo'n gevoel dat er een winterdipje aan begint te komen.
( Ik slaap ongeveer 12 uur per nacht in de winter, lol )

Zal vanavond m'n schema posten. Maar verwacht er niet teveel van :tanden:.

Overigens voel ik me wel écht goed. Als ik in de spiegel kijk zie ik wel degelijk verschil. Vooral om m'n heupen. Wiehoeeee.
Merk dat ik gewoon niet te streng voor mezelf moet zijn, dat pakt het beste uit voor mij.

En mede dankzij lieve BBforum leden heb ik mijn voeding op een rijtje. :heart:
 
Probeer anders eens de excentrische beweging lekker langzaam uit te voeren. Moet je wel lichtere gewichten pakken. ;)
Kan best wel eens lekker zijn om zo een training tussendoor te doen.

12 uur per nacht :eek: en dan ben ik al blij als ik een uur haal... :sad: delen? :D

Goed dat je vooruitgang ziet! Gaat lekker!

Je hebt steun hier en advies. Maar je doet het uiteindelijk wel zelf he! :thumb:
Anderen eten en trainen niet voor jou! ;)
 
Probeer anders eens de excentrische beweging lekker langzaam uit te voeren. Moet je wel lichtere gewichten pakken. ;)
Kan best wel eens lekker zijn om zo een training tussendoor te doen.

12 uur per nacht :eek: en dan ben ik al blij als ik een uur haal... :sad: delen? :D

Goed dat je vooruitgang ziet! Gaat lekker!

Je hebt steun hier en advies. Maar je doet het uiteindelijk wel zelf he! :thumb:
Anderen eten en trainen niet voor jou! ;)

Probeer anders eens de excentrische beweging lekker langzaam uit te voeren. Moet je wel lichtere gewichten pakken. ;)
Kan best wel eens lekker zijn om zo een training tussendoor te doen.


Ga ik doen, vorige week ook een keer gedaan. Ook met de hipthrust en dumbell bench press etc. Ga ik vandaag weer eens doen. Vond dat wel lekker relaxt! ( LEKKER VERZUREN!)

12 uur per nacht :eek: en dan ben ik al blij als ik een uur haal... :sad: delen? :D

Kon het maar, jou een paar uurtjes extra slaap geven!!

Je hebt steun hier en advies. Maar je doet het uiteindelijk wel zelf he! :thumb:
Anderen eten en trainen niet voor jou!

Maar zonder basis ben ik nergens, thanks! :heart:



Over kwartiertje klaar met werken. Heb weer geen zin om te trainen. Woohoo....
Maar goed, we gaan gewoon. Zie wel waar ik kom. In iedergeval geen sprintjes meer voor het trainen haha. Ga wel weer 5 minuten helling lopen. :loopband:
 
Geen spectaculaire training, maar wel een hele fijne !

Gelukgsgetal van m'n vriend is 5. Dus dacht; misschien alles iets met 5 proberen. Hahaa slaat nergens op. Bijgelovig iets.

5minuten lopen op niveau 5 hellingshoek 5

Hip thrust
5x5x45kg ( 5 seconden boven vasthouden en knijpen )

Dumbell bench press
3x8x10kg

Walk lunges
1x24x12kg per kant

Overhead Press
3x5x20kg
Deze gaat een stuk gemakkelijker dan normaal. Maar ik gooi er maar geen gewicht bij.

Side raise
3x10x3kg per kant

Cable row pulley
1x6x32kg
2x6x39kg

Triceps touw naar beneden
3x8x9kg

Chin up
2x3
ZONDER ENIGE HULP, EN VOLLEDIGE CHINUPS ! TROTS !

En nu lekker eten !:meal:
Screenshot_20171116-183707.png
 
Lekker getraind!
en :heart: those foods!!! drool:
alles wat ik niet kan eten.. :sad:
 
Goeie chin ups hoor.......:thumb:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven