MuscleMeat

Gesloten LOG Amateurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wat een training gister! Lekker bezig!!
 
Hier het filmpje van hoe je zelf je gefaalde bench kan oppakken.
Expres zonder gewicht gedaan zodat je het goed kan zien.
Stang op onderkant borstholte laten rusten is niet ongemakkelijk, voor mij dan (stang ligt zelfs even los om dat te laten zien).
Als dit met bv 40 kg gebeurt hou je de stang wel ook met je handen tegen als die op je borst ligt, zoals in een paused bench.

Hoop dat je er wat aan hebt :)


Edit: filmpje haal ik morgenavond oid wel weer weg
Tot een bepaald gewicht gaat dit inderdaad, toen ik het een keer voorhad in mijn home gym met 90kg en er in eerste instantie niet meer vanonder raakte heb ik toch maar spotters gekocht ;-) Het is toen geeindigd met de halter naar 1 kant te kantelen om te laten zakken waardoor al het gewicht er plots aan 1 kant afviel en daarna aan de andere kant. Was ook fijn voor mijn laminaat vloer.
 
Heb na een fail ook de bar weleens moeten afrollen... gewicht weet ik niet meer, maar weet wel dat ik het dagen later nog voelde. :headbang:
 
Hier het filmpje van hoe je zelf je gefaalde bench kan oppakken.
Expres zonder gewicht gedaan zodat je het goed kan zien.
Stang op onderkant borstholte laten rusten is niet ongemakkelijk, voor mij dan (stang ligt zelfs even los om dat te laten zien).
Als dit met bv 40 kg gebeurt hou je de stang wel ook met je handen tegen als die op je borst ligt, zoals in een paused bench.

Hoop dat je er wat aan hebt :)


Edit: filmpje haal ik morgenavond oid wel weer weg

Thanks voor het filmpje, is nu duidelijk!

Echt lief dat je de tijd hebt genomen om dit voor mij te filmen haha. Van mij mag je het laten staan hoor, maar dat is aan jou :)
 
Nou wat een drama vanochtend. Heel Nederland leek wel opeens niet meer te kunnen rijden. Valt file rijden ook onder cardio? Mijn god, ben zo stijf als een plank.

Ging om 6 uur vanochtend weg, en was om kwart voor 10 eindelijk op het werk.

Hoop ongevallen gezien, 1tje van dichtbij. Kettingbotsing recht voor me :scold:

Vandaag maar even een rustdag inlassen, helemaal gesloopt. Schuif m'n training op naar morgen. :zzz:
 
Net nog even bekeken en geen vragen van mensen om je heen welke functie deze oefening heeft?

:fluit:

:p
 
Het is weer vrijdag !:bow2:


Net even een bestelling gedaan bij Forever21
Ben heel benieuwd hoe die kleding zit :flexing:

Van de week nieuwe legging binnen gekregen van Myprotein, moet zeggen; zit heerlijk! En squat en deadlift proof ( tot nu toe )

Vanochtend op de weegschaal gestaan. Laatste keer was 70,7 2 weken geleden. Vandaag 70,1 !

Dan te bedenken dat ik in de zomer zeker de 75/76 heb aangetikt ! :scratch:.

Weeg me eigenlijk zo min mogelijk. Maar vond het vanochtend wel even weer nodig.
Verder kijk ik niet echt naar het gewicht, als mijn vet maar omlaag gaat! :wl:
Gelukkig krijg ik daar hulp bij !

Vanavond weer een training op de planning. Ben benieuwd! Deze keer weer gelijk uit het werk, vorige keer na het eten en een bak koffie. Ben benieuwd of ik verschil ga maken.

Zijn er toevallig nog mensen die spotify hebben en wat leuke gymlijstjes hebben ? Alle muziek is welkom!
 
Nice een nieuwe legging die squat en DL proof is :roflol:

En top van je gewicht! Gaat lekker zo! Vet% gaat vast en zeker goedkomen zo!

Train ze vanavond! Lekker knallen in die gym! :thumb:
 
SQ en DL proof op alle mogelijke manieren?
 
SQ en DL proof op alle mogelijke manieren?

Nou, niet alle mogelijke manieren. Denk ik, weet ik niet. Ben iig nog niet uitgescheurd hahaha
 
Zijn er toevallig nog mensen die spotify hebben en wat leuke gymlijstjes hebben ? Alle muziek is welkom!

Ik heb wel wat playlists, maar of dat muziek is waar je op zit te wachten... :headphone::banana: Wat voor type muziek ga je het lekkerst op? In de sportschool dan :D

Er bestaat in Spotify een speciale Workout categorie met allemaal verschillende playlists. Ik luister zelf altijd naar vrij harde/snelle/stampende muziek, die niet iedereen kan waarderen. Daarom blij met mijn koptelefoon ;)
 
Ik heb wel wat playlists, maar of dat muziek is waar je op zit te wachten... :headphone::banana: Wat voor type muziek ga je het lekkerst op? In de sportschool dan :D

Er bestaat in Spotify een speciale Workout categorie met allemaal verschillende playlists. Ik luister zelf altijd naar vrij harde/snelle/stampende muziek, die niet iedereen kan waarderen. Daarom blij met mijn koptelefoon ;)

Tja, wat vind ik niet leuk... haha

Maar onder het trainen inderdaad stampmuziek wat veel mensen niet kunnen waarderen.
Denk aan Le Bask, dr peacock etc etc.

Maar verder vind ik hardrock, oldskool R&B ook vet.

Ben gewoon benieuwd wat andere mensen luisteren, kan ik daar wat vandaan halen haha.
 
Tja, wat vind ik niet leuk... haha

Maar onder het trainen inderdaad stampmuziek wat veel mensen niet kunnen waarderen.
Denk aan Le Bask, dr peacock etc etc.

Maar verder vind ik hardrock, oldskool R&B ook vet.

Ben gewoon benieuwd wat andere mensen luisteren, kan ik daar wat vandaan halen haha.

Mijn voorkeur gaat uit naar (oldschool stijl) hardstyle (Prophet, Noisecontrollers, Brennan Heart etc...vind reverse bass beats altijd fijn!) Helemaal in m'n eigen wereld dan :D
 
Mijn voorkeur gaat uit naar (oldschool stijl) hardstyle (Prophet, Noisecontrollers, Brennan Heart etc...vind reverse bass beats altijd fijn!) Helemaal in m'n eigen wereld dan :D

Heb ook gemerkt dat als ik echt frenchcore etc aanzet, dat teveel op beast mode zit haha. Misschien moet ik ook maar weer stapje terug naar raw&hardstyle haha. Heb ik ook wel wat leuke lijstjes van!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven