XXL Nutrition

Gesloten LOG Amateurtje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Blijf erbij dan een "back to basic" fullbody / ub+lb / ppl gewoon je het meeste op gaat leveren.
Wat voor klap zouden squats, bench en rows (en misschien één extra oefening) in dezelfde training je gaan geven ???

Zijn de producten anders tov voordat je aan het cutten was?
Misschien voel je je maag gewoon trekken ivm hongergevoel?
En is het je maag en/of je darmen? Je noemt namelijk beide.

Ik heb het idee voor mezelf dat ik nu nog een beetje rustig aan moet doen. Daarna opbouwen... Ik werk fulltime en heb al een aantal vaste taken in de week. Ik ben nogal goed in teveel willen en dacht dat dit een goed idee was :) .
Dus jij denkt dat ik nu meer zou kunnen bereiken met 3 keer per week fullbody? En dan opbouwen naar 4/5x per week?

En het zijn voornamelijk maagklachten. Zelfs een keer gehad dat ik onder het eten echt even rondjes moest gaan lopen omdat ik het gevoel had dat me maag eruit gerukt werd :fire:.


Snap ook het rare schema niet :dunno:

Nu snap ik niet wat er raar is aan mijn schema :windup:
Help? haha
 
Ik heb het idee voor mezelf dat ik nu nog een beetje rustig aan moet doen. Daarna opbouwen... Ik werk fulltime en heb al een aantal vaste taken in de week. Ik ben nogal goed in teveel willen en dacht dat dit een goed idee was :) .
Dus jij denkt dat ik nu meer zou kunnen bereiken met 3 keer per week fullbody? En dan opbouwen naar 4/5x per week?

En het zijn voornamelijk maagklachten. Zelfs een keer gehad dat ik onder het eten echt even rondjes moest gaan lopen omdat ik het gevoel had dat me maag eruit gerukt werd :fire:.

Nu snap ik niet wat er raar is aan mijn schema :windup:
Help? haha

Zoals ProudPizza al aangeeft zou je meer kunnen halen uit een goed basis schema van UB+LB of bij gebrek aan tijd zou ook een FB nog kunnen. Ik zou die rare split in elk geval uit je hoofd zetten.
 
Ik heb het idee voor mezelf dat ik nu nog een beetje rustig aan moet doen. Daarna opbouwen... Ik werk fulltime en heb al een aantal vaste taken in de week. Ik ben nogal goed in teveel willen en dacht dat dit een goed idee was :) .
Dus jij denkt dat ik nu meer zou kunnen bereiken met 3 keer per week fullbody? En dan opbouwen naar 4/5x per week?

En het zijn voornamelijk maagklachten. Zelfs een keer gehad dat ik onder het eten echt even rondjes moest gaan lopen omdat ik het gevoel had dat me maag eruit gerukt werd :fire:.




Nu snap ik niet wat er raar is aan mijn schema :windup:
Help? haha

Gewoon 3x per week aanhouden is ook gewoon voldoende, opbouwen naar 4/5x per week is niet nodig. Kan wel, als je liever een UB/LB split volgt.
 
Ik sluit me bij ProudPizza aan. Lijkt mij ook het meest effectieve
Als je per sé wat anders wilt is dit wel een schema dat veel vrouwen succesvol hebben gevolgt;

Week 1 tm 4
Workout A
92XYEjz.png


Workout B
F6wVaRS.png


Workout C
UWWlV1Q.png


Week 5 t/m 8
Workout A
VhXL2Uf.png


Workout B
Z6oLeUy.png


Workout C
ufUJ3e6.png

Thanks !!
Ik ga er even goed naar kijken want de helft van de oefeningen ken ik niet, denk ik. Lang leven google!
 
Misschien iets voor jou om aan de contest mee te doen?

Ja daar gingen meer stemmen voor op, maar volgens mij waren er evenredig veel smoesjes al :windup:
 
Zoals ProudPizza al aangeeft zou je meer kunnen halen uit een goed basis schema van UB+LB of bij gebrek aan tijd zou ook een FB nog kunnen. Ik zou die rare split in elk geval uit je hoofd zetten.

Oke, duidelijk!

Gewoon 3x per week aanhouden is ook gewoon voldoende, opbouwen naar 4/5x per week is niet nodig. Kan wel, als je liever een UB/LB split volgt.
Oke, ja 3 keer per week komt bij mij eigenlijk het beste uit omdat ik ook 1 keer per week dans.
 
Thanks !!
Ik ga er even goed naar kijken want de helft van de oefeningen ken ik niet, denk ik. Lang leven google!

Als je er wat meer info over wilt;
r/StrongCurves
https://www.amazon.com/Strong-Curves-Womans-Building-Better/dp/1936608642

Ben zelf nooit echt fan van dergelijke schema's.
Schema's voor vrouwen zijn altijd meer gericht op dikke billen kweken en niet op een lichaam dat zowel UB als LB in balans is.
Dus is een beetje wat je doel is. Zou zelf voor 3x pw fullbody gaan, beetje een schema zoals Natty87 of ProudPizza volgen.
Al lijkt, naar wat ik over strongcurves lees, dat ook niet verkeerd te zijn.
 
Misschien iets voor jou om aan de contest mee te doen?

Je bent niet de eerste die dat zegt haha.

Ja daar gingen meer stemmen voor op, maar volgens mij waren er evenredig veel smoesjes al :windup:

Ja, klopt... Heb alleen verschrikkelijk het idee dat ik totaaaaaaaaaaaaaaal geen kans maak en heb werkelijk geen idee waar ik moet beginnen haha
 
Je bent niet de eerste die dat zegt haha.

Ja, klopt... Heb alleen verschrikkelijk het idee dat ik totaaaaaaaaaaaaaaal geen kans maak en heb werkelijk geen idee waar ik moet beginnen haha

Het gaat erom dat je voor jezelf een prestatie neerzet; de beste versie van jezelf tot nu toe qua fysiek. Een betere stok achter de deur dan hier mee doen aan de contest ga je buiten een bruiloft en jurk waar je perse in moet passen niet vinden :p
 
Ik heb nog een schema hier...

Wat vinden jullie hier van?
 

Bijlagen

  • Lucille Fullbody + Upper Lower Trainingsschema op Maat.xlsx
    483,7 KB · Weergaven: 104
Je bent niet de eerste die dat zegt haha.



Ja, klopt... Heb alleen verschrikkelijk het idee dat ik totaaaaaaaaaaaaaaal geen kans maak en heb werkelijk geen idee waar ik moet beginnen haha

Bij een wedstrijd log aanmaken :D
 
Het gaat erom dat je voor jezelf een prestatie neerzet; de beste versie van jezelf tot nu toe qua fysiek. Een betere stok achter de deur dan hier mee doen aan de contest ga je buiten een bruiloft en jurk waar je perse in moet passen niet vinden :p

Ik heb er al over nagedacht... Ik ga het nog maar een keer doen. Heb nog tot 31 mei toch ?
 
Gewoon 3x per week aanhouden is ook gewoon voldoende, opbouwen naar 4/5x per week is niet nodig. Kan wel, als je liever een UB/LB split volgt.

Hier sluit ik me bij aan. Als je aangeeft dat je een druk schema hebt gewoon 3x per week fullbody doen.
Maak het je vooral niet te moeilijk als je snel teveel wilt. Aan de basis heb je dan voldoende.
Als je iets meer extra werk qua leuke oefeningen in een schema wilt is Icecream 5x5 misschien ook wat.

Wbt de maagklachten; misschien problemen met de aanmaak in maagzuur? Proberen je porties meer te verdelen over de dag of juist grotere maaltijden, misschien werkt zoiets.
 
Hier sluit ik me bij aan. Als je aangeeft dat je een druk schema hebt gewoon 3x per week fullbody doen.
Maak het je vooral niet te moeilijk als je snel teveel wilt. Aan de basis heb je dan voldoende.
Als je iets meer extra werk qua leuke oefeningen in een schema wilt is Icecream 5x5 misschien ook wat.

Wbt de maagklachten; misschien problemen met de aanmaak in maagzuur? Proberen je porties meer te verdelen over de dag of juist grotere maaltijden, misschien werkt zoiets.

Oke top, dank je wel. Dan ga ik voorlopig 3x per week FB doen.


:windup:

Klopt, maar hoe eerder je begint des te groter je voordeel natuurlijk. Het is maar een forum he, je hebt niks te verliezen hier :cool:

Dat is waar, maar alsnog weet ik niet waar ik moet beginnen.

Het is dus eigenlijk gewoon:

Inschrijven
Contest log aanmaken
Foto's? Gewoon zelf gemaakt of moet ik iemand lastig vallen met een camera ?
Dan tot eind juli bijhouden en dan progressie posten ?

( leuk met zo'n 10 daagse vakantie ertussen waar zeker niet getraind wordt en alleen gedronken en pizza eten )
 
Oke top, dank je wel. Dan ga ik voorlopig 3x per week FB doen.



:windup:



Dat is waar, maar alsnog weet ik niet waar ik moet beginnen.

Het is dus eigenlijk gewoon:

Inschrijven
Contest log aanmaken
Foto's? Gewoon zelf gemaakt of moet ik iemand lastig vallen met een camera ?
Dan tot eind juli bijhouden en dan progressie posten ?

( leuk met zo'n 10 daagse vakantie ertussen waar zeker niet getraind wordt en alleen gedronken en pizza eten )

Ja, beginfoto's ook zodat je progressie mooi te zien is. Die kun je laten maken, maar ook zelf maken. De eindfoto's zou ik wel laten maken door iemand met een beetje kennis van lichtval etc.

10 dagen vakantie heb ik ook ertussendoor en HillR ook.. Dat zou geen excuus mogen zijn hoor ;)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven