Fitness Seller

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mijn Borst ziet er ongeveer zo uit 8/10x

Opwarming

5x5 BP
4x8 Inch DB Press (laatste meestal 6) probeer iedere keer weer hogerop
Zittende flys in cablestation 4x 10
Chestpress machine 4x8 (steeds opbouwende gewicht)
En dan als er nog power over is normale flys

Hmm, thx bro. Is wel hoog volume en intensiteit is ook aardig hoog, maar voorheen trainde ik altijd op weinig volume en hoge intensiteit dat ging wel lekker.

Bij 5x5 gewicht steeds omhoog? (Ik neem zo Stronglifts wel door ook.)
 
Hmm, thx bro. Is wel hoog volume en intensiteit is ook aardig hoog, maar voorheen trainde ik altijd op weinig volume en hoge intensiteit dat ging wel lekker.

Bij 5x5 gewicht steeds omhoog? (Ik neem zo Stronglifts wel door ook.)

borst is m'n favoriet, train best vaak op me max en zo nu en dan ff high reps erin te gooien maar nog steeds MINIMAAL 3 oefeningen.

Dan kom ik uit op 4x12 of 5x10 ofzo... ligt er net aan hoe me motivatie is en wat ik dan bedenk.

Dit doe ik soortgelijk bij me schouders, me krachtstats pieken daar ook borst/schouder

armen enzo pak ik meestal 2-3 oefeningen omdat dat zo ****ing saai is om te trainen en blijven daarom ook beetje achter.
 
Sterke incline man! Ik ga vanavond even kijken hoe ver ik kom;) die jasmijn rijst, was daar nog wat speciaals aan? Ik had gister basmatirijst. Erg lekker! En 10gr eiwitzen per 100 en <0,1gr suikers..en hij smaakte goed!
 
lekker hoor die vpr's:)
 
Sterke incline man! Ik ga vanavond even kijken hoe ver ik kom;) die jasmijn rijst, was daar nog wat speciaals aan? Ik had gister basmatirijst. Erg lekker! En 10gr eiwitzen per 100 en <0,1gr suikers..en hij smaakte goed!

Thx man!

Ik heb het eigenlijk uit de log van D77 gehaald. Tot nu toe vind ik het een lekkere smaak hebben en dat gedoe over GI voesel is niet echt van toepassing als je er low GI bij eet (tonijn, groenten etc.). Dus no zilvervliesrijst voor mij (vitaminen, mineralen en vezels krijg ik voldoende binnen, het moet ook nog lekker blijven ofcourse!)

Ik heb even snel de 2 soorten rijst vergeleken en de voedingswaarden zijn bijna gelijk. Het is gewoon een andere soort witte rijst, lekker zoet van smaak ook.

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 15:19 ----------

lekker hoor die vpr's:)

Bedankt man!
 
hihi gewoon 3 oefeningen x 4sets
1e compound: piramide en 2 fail sets
2e compound: 4x fail
3e isolatie: lekker stretchen en volpompen :) 3 sets en 1e ff warmup for schouders
 
borst is m'n favoriet, train best vaak op me max en zo nu en dan ff high reps erin te gooien maar nog steeds MINIMAAL 3 oefeningen.

Dan kom ik uit op 4x12 of 5x10 ofzo... ligt er net aan hoe me motivatie is en wat ik dan bedenk.

Dit doe ik soortgelijk bij me schouders, me krachtstats pieken daar ook borst/schouder

armen enzo pak ik meestal 2-3 oefeningen omdat dat zo ****ing saai is om te trainen en blijven daarom ook beetje achter.

haha nice!

Biceps zijn ook best saai, maar dips vind ik wel lekker voor triceps altijd!
 
Uhu, weet je ook uit je hoofd het verschil precies tussen z.vlies en jasmijn/basmati?
 
Hehe, ik deed altijd 3 oefeningen met 3 sets.

Maar ik merk dat ik sowieso nog een set bij kon doen. Lol

Die eerste 2 "sets" zijn opwarming bro..

Slechts 1 werkset imo.. Kon je gerust een stuk of 2/3 bij doen hoor :D
 
Vandaag niet getraind..
Heb diarree en de hele heisa die d'r bij hoort...gvd was ik bijna af van maagproblemen.
Hoe dan ook, vandaag een 'zware' fysio sessie gehad moest 100+ reps squatten (paused) en wat lunges doen, mijn benen waren na afloop flink verzuurd.
Dus niet wezen trainen, vanwege dit en buikgriep. Gelukkig is mijn knie genezen en had geen last van mijn lies tijdens het squatten.
Wel heb ik massa verloren in mijn benen (maand zeker niet benen getraind, broeken passen makkelijk), dat verklaart ook het BW afname van gisteren denk ik.
Ik had vandaag wat nog colleges, moest echt ziek schijten tijdens les lol, maar wat ik tot nu toe heb gegeten:

Meal1
75gr havermout + 40gr whey
Meal 2
3 boterhammen + 4 eieren
Meal 3
250gr kabeljauwfilet + ananas + 80-100gr jasmijn rijst.

Zo nog:
Meal 4
500gr kippenbouten + 100gr rijst
Meal 5
60gr cashewnoten + 50gr casseine shake.

Is het een beetje redelijk? Veel meer lukt me vandaag niet om naar binnen te douwen.
Normaal gesproken train ik pas donderdag weer, maar vandaag was dan maar een 'rustdag' dus dan doe ik de training van donderdag, morgen.
Kun je ook benen trainen op rug, bicep dag? Welke oefeningen zou je kunnen doen? Sets, repranges?
 
Beterschap.

Respect voor je dat je naar college ging terwijl je aan de schijterij bent en ook dat je het bij de fysio aan drufde om squats te doen.
 
Hehhehe, voelt wel ff goed achteraf ff je darmen leeg teminste geen opslag hehehe en ja bro ik ken het heb ook een keer ****ing hard moeten schijten, heb toen op lerarenwc gezeten wooohohohohooho ff lekker geknald dacht, was te vergelijken met een brommer zonder uitlaat hehehehe.

Morgen wel weer gaan hé!!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Sep 2011 om 15:37 ----------

Beterschap.

Respect voor je dat je naar college ging terwijl je aan de schijterij bent en ook dat je het bij de fysio aan drufde om squats te doen.

respect
 
Hehhehe, voelt wel ff goed achteraf ff je darmen leeg teminste geen opslag hehehe en ja bro ik ken het heb ook een keer ****ing hard moeten schijten, heb toen op lerarenwc gezeten wooohohohohooho ff lekker geknald dacht, was te vergelijken met een brommer zonder uitlaat hehehehe.

Morgen wel weer gaan hé!!

Hahha gast! Heb gelukkig net mijn meal op hehe.

Ja, heb zin in!

(Ik begin beetje beachboy te worden, geen benen trainen wordt lui haha :o) T's ook nog eens mijn lievelingsspiergroep samen met rug.

Beterschap.

Respect voor je dat je naar college ging terwijl je aan de schijterij bent en ook dat je het bij de fysio aan drufde om squats te doen.

Bedankt bro!

Ik moet echt zelf nog ondervinden om mijn eetlust te verbeteren, dan gaat voeding op een dag mij ook beter af.

Ik moest 100% na die werkcollege, verplicht anders mag ik tentamen niet afleggen, LOOOL. Squatten was echt een hell, die fysio opeens: oke stop bij 90 graden en nu diep squatten. Ik voelde gewoon iets tussen mijn benen stromen..., haha nee lol. Waren paar studentes bij die gingen meekijken, wat zou dat een k*t moment zijn geweest. :D
 
Ik moest 100% na die werkcollege, verplicht anders mag ik tentamen niet afleggen, LOOOL. Squatten was echt een hell, die fysio opeens: oke stop bij 90 graden en nu diep squatten. Ik voelde gewoon iets tussen mijn benen stromen..., haha nee lol. Waren paar studentes bij die gingen meekijken, wat zou dat een k*t moment zijn geweest. :D

Haha zou ultiem k*t moment zijn geweest.
Hier op dit forum is wel ergens topic waarin mensen toegeven dat ze moesten schijten midden in de squat :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven