AndroidHealthClinic

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goed opweg kerel, teardrop komt ook al lekker door ;)
 
Ik heb alle pics gezien hoor ;) mooie progressie, deze winter door lekker (clean) bulken en dan komt dat wel goed in de zomer van 2012 als we er dan nog zijn.
 
Ik heb alle pics gezien hoor ;) mooie progressie, deze winter door lekker (clean) bulken en dan komt dat wel goed in de zomer van 2012 als we er dan nog zijn.

Hehe oke, want voorlopig ga ik geen pics meer maken. Lekker cleanbulken idd:)
 
fapfapfapfapfapfapfap

fap

Looking good bro ;)
 
Update
Ik ga voorlopig terug naar mijn 3 dagen split schema, heb het op dit moment te druk om 4 keer in de week te trainen.
Reden voor 4dagen split was om bicep bij te trekken, maar dat zal ook wel gebeuren bij 3 dagen split (hoop ik)
Dan doe ik op maandag zwaar en vrijdag wat pompwerk biceps na rug.

Uitgebreide schema staat in OP.

Korte indeling is als volgt:
Ma: Borst, Biceps
Wo: Benen, Kuiten, Schouders
Vr: Rug, Triceps (en biceps)
 
nice fysiek kerel, zie pics nu pas.
 
Niet iedereen begrijpt ons kerel, wen er maar aan! Ook niet proberen die mensen begrip bij te praten, heeft geen zin. Voor vele zijn wij patsers of ijdeltuiten, etc! Ze snappen ons niet en zullen ons ook nooit snappen..
 
Dat is heel mooi en simpel verwoord justbart, maar je hebt groot gelijk idd!
Hoe vaak ik het ook probeer, het blijft onbegonnen werk. Ik heb me ook daarbij neergelegd.

Maar dikke karma, wil deze post ook in mijn karma geschiedenis hebben haha
 
Ik zeg altijd dat ik het uiterste uit mijn sport wil halen, de meeste in mijn omgeving respecteren mijn keuzes/discipline en hebben er ook geen problemen mee, ik zorg wel altijd dat als ik na vrienden ga of zo dat ik van te voren gegeten heb zodat ik niet denk zo van shit ik mis een meal.
Je moet gewoon evenwicht hebben in je sport en je sociale leven, naderhand accepteren mensen het hoe dan ook als je ze dagelijks ziet zoals collega's/vrienden/familie. Enige wat ik niet doe is er voortdurend over praten wat ook veel mensen doen. Mensen snappen ook niet dat ik zovaak op 1 dag kan eten waarop ik altijd antwoord dat het een basisbehoefte is geworden:rolleyes:
 
Ja daar had ik dus in het begin vooral moeite mee. Na een tijdje accepteren ze het wel, maar toch weet je wel wat hun werkelijke bedenkingen zijn.
Bij velen denk ik gewoon they jelly, maar goed. :roflol:
Ook met voeding was ik heel strict en alleen in het weekend at ik tijdens avondeten wat anders dan usual bij mijn ouders thuis.
Met voeding heb ik nu geen probleem, maaltijden zijn al klaar en andere maaltijden zijn makkelijk (blik tonijn, oats, whey, brood, eieren).
Ik denk nu ook vooral als ik de meals (kcal) van vandaag maar binnen krijg.
Dus niet om 12.00 eten of precies 14.00 eten, nu wanneer ik trek heb of anders niet, dan maar wat meer rijst of vlees tijdens avondeten.
Ik heb wel veel geleerd qua omgaan met voeding toen ik met die maagproblemen zat, niet even snel een uur na een maaltijd whey met oats wegdrinken en bovenal geen kwark meer (dat was ook blijkbaar een boosdoener).

Enige probleem, waar ik nu nog meezit is dat ik moeilijk ben om op trainingsdagen uit te gaan of alcohol te drinken, want alcohol=katabool=weg gains->dus niks voor niks getraind die dag.
Pak liever dan rust, maar vraag me af tot hoever dit zo is? Vooral na een zware rug of benendag.
Op rustdagen kan ik meestal wel chillen, maar dan gaat men bijna nooit uit.
 
1x per week kan niet zoveel kwaad, als je maar niet wasted gaat tot het randje heheh.

Plezier moet je ook hebben en een plek om ff show off te geven
 
Ik doe altijd vrijdagavond rustig aan ook omdat ik dan benen heb getrained. Zaterdag is de avond dat ik los ga eens in de zoveel tijd.
 
Als je drinkt moet je het goed doen:trollface:
 
Maakte oppeens dikke progressie naar de 30kg, toen begon ik ook met die squeze toe te passen waarover ik je heb verteld. Ging meteen lekker omhoog met bp en dumbbells, die progressie zul je zelf ook wel gaan merken (of al merken) dat het allemaal gewoon iedere training uit PR's bestaat.

Open. Een. ****ing. Eigen. Log.
 
Gewoon alles sparen en als je dan midden 20 bent naar een club gaan, stomp je iedereen kapot met je buffe lichaam en drink je lekker alcohol :)
 
Haha goeie reacties hier. Ik drink over algemeen altijd al minder dan de gemiddelde student drinkt.
Op rustdagen geen probleem, maar meestal ga ik uit op 1 van de volgende dagen woensdag, donderdag of vrijdag (soms zaterdag) dit zijn meestal de grote spiergroepen om te trainen.
Dan wil ik liever die dag rusten, voorbeeld dit weekend komt een vriend uit Brabant om hier te stappen dan gaan we met paar vrienden keihard heel weekend feesten.
Alleen ik heb altijd diehard spierpijn op rug/benen dag, en alcohol doet de training teniet had ik gelezen.
Dan ga ik altijd met gemengde gevoelens naar de club, maar achteraf is het altijd waard geweest (alleen dan zit ik met alcohol, weg gains gedoe). En aan de spa rood/fanta light zitten is ook geen feest. :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven