MuscleMeat

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Goede benentraining brah! hopelijk blijf je vanaf nu blesure vrij. Lekker veel gewicht ook bij RDL.
 
Goede benentraining brah! hopelijk blijf je vanaf nu blesure vrij. Lekker veel gewicht ook bij RDL.

Thanks man, ja hopelijk :)
Voel wel mijn knieën licht geïrriteerd, maar kijken wat morgen brengt.
 
Lekker getraind weer brah! Keep it up.
 
Damn, hoe kom je aan zo een hoge hacksquat in vgl met gewone squat?

Mooie training!
 
Damn, hoe kom je aan zo een hoge hacksquat in vgl met gewone squat?

Mooie training!

Bedankt man! Hack squat is isolatie en de bewegingsbaan staat vast, dus er kan weinig mis gegaan met mijn rug en zodoende dus bijna geen irritatie aan mijn lies tijdens deze oefening.

Squat deed ik gewoon rustig aan ben echt bang voor uitbreiding van mijn blessure. Ik merkte wel dat ik tijdens de laatste set bij squat moeite had met techniek.
 
Als je gaat forceren dan krijg je de zelfde problemen als ik.... overbelasting en ontstekingen, not cool.
 
Als je gaat forceren dan krijg je de zelfde problemen als ik.... overbelasting en ontstekingen, not cool.

Ja, is echt pain in the ass! :(

Heb vandaag wel heerlijke spierpijn in mijn benen en glutes zeg, lang geleden hehe.
Geen last in lies of knieregio nog gelukkig.
 
Wat voor school-schema heb jij, ik zie jouw altijd posten en je studeerd ergens?? Dacht dat daar wel wat tijd in ging zitten hehehe
 
Wat voor school-schema heb jij, ik zie jouw altijd posten en je studeerd ergens?? Dacht dat daar wel wat tijd in ging zitten hehehe

Hehe, ik post niet zoveel man. :rolleyes:
Studie bestaat uit 70% zelfstandig studeren en vele hoorcolleges hoef ik niet heen, omdat ze ook digitaal worden aangeboden.
Ik zit overigens ook vaak op mobiel.
 
Hehe, ik post niet zoveel man. :rolleyes:
Studie bestaat uit 70% zelfstandig studeren en vele hoorcolleges hoef ik niet heen, omdat ze ook digitaal worden aangeboden.
Ik zit overigens ook vaak op mobiel.

Kan niet wachten tot me hbo is afgerond, als het net zo feest wordt als mbo dan kan ik me geluk niet op lal
 
Vrijdag 30 september - Rug en Triceps

Ik had nog te veel spierpijn in benen, dus had geen zin in DL.
Heb dus de training meer gefocust op mijn lats.

Rug

Pull-ups (wide grip pronated)
12xBW+assisted 15kg
12xBW+assisted 10kg
6xBW

Hier ben ik echt zwak in (i.t.t. small grip, dus ik ga in het vervolg op maandag ook deze oefening implenteren om hierin sterker te worden alsmede in biceps.

Lying T-Bar Row (ex.bar)
12x30
12x35 VPR
10x37

DB Row
12x24
12x26
10x28 PR

Latt pulldown (small grip supinated) - erg strikt
12x50
12x55
10x60

DB Shrugs
12x24
12x26
10x28 PR

Triceps

Dips
12xBW
12xBW+10kg
12xBW+15kg
8xBW+20kg BAM jonguh! :D

Skullcrushers (ex. ez-bar)
12x14
12x18
10x24

Lat (triangle) push down
12x20
12x15
12x10
12x5
12x0

Deed maar eens keer gek met de laatste oefening, even een dropset was niet zo intens als ik had verwacht dit keer. Daarom had ik bij de laatste set paused reps gedaan.

Wat ik wel merk dat ik weinig energie heb gedurende de training, misschien komt het door de omschakeling van een 4 daagse split naar 3 daagse. Waardoor de training vaak langer duurt..

Nou, lekker genieten van het weer. Fijn weekend boyz!
 
Mooie training weer met pr's, fijn weekend.
 
Nooooooooooooooooooot bad ed alllllllll
 
Meer aan je rug werken. matti :p
prima dips, de riem bevalt dus ;)
 
nice dips ouwe!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven