AndroidHealthClinic

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Dipbelt al binnen dus, aardig wat VPR's erbij weer. Ga je dit weekend ook nog trainen of?
 
Dipbelt al binnen dus, aardig wat VPR's erbij weer. Ga je dit weekend ook nog trainen of?

Klopt inderdaad, dip belt is veel fijner..thx man

Nee, maandag mss weer. Ik heb hele weekend inc. maandag party, dus feesten like a sick cunt yea buddy.

Maar normaal gesproken train ik nooit in het weekend (soms alleen om een training in te halen).

-------------

Ik woog enkele dagen geleden 77,7kg in de ochtend, vanochtend gewogen na het schijten: 79,4kg.

Ik voel wel dat mijn benen er erg vol en strak uitzien, wrs lekker spier glycogeen vol gegooid, dus het zal wel vocht zijn..


Tot nu toe meals update:
75gr oats, 40gr whey en 2 boterhammen met 50gr kalkoenfilet en een banaan.
-- trainen --
post-workout: 10gr peptopro en 60gr WMS
75gr oats + 40gr whey
100gr jamijn rijst + 200gr kipfilet

zo nog:
500gr kippenbouten + 100gr bulgur
60gr walnoten en 50gr casseine shake
 
goeie voedingl, vrij indentiek aan de mijne ;)
i'm a sick cunt!! JBW 4 president
 
Lekkere pr's erbij!

Hoe hou jij je evenwicht bij RDL's eigenlijk? Merkte vandaag dat bij de laaste rep van de laatste 2 sets ik bijna me evenwicht verloor en bijna naar voren viel :P
 
kippenbouten met bulgur....nomnomnom
Neem daarbij nog een verse ui, niet snijden he, gewoon op de turkse manier.
Met je vuist er op slaan en doormidden breken en smullen maar ;)
 
goeie voedingl, vrij indentiek aan de mijne ;)
i'm a sick cunt!! JBW 4 president

Klopt idd, vrij simpel schema maar wel degelijk!
Haha, die clip is echt epic. I'm a sick cunt!! :roflol:

Lekkere pr's erbij!

Hoe hou jij je evenwicht bij RDL's eigenlijk? Merkte vandaag dat bij de laaste rep van de laatste 2 sets ik bijna me evenwicht verloor en bijna naar voren viel :P

Bedankt man. Ik heb wel eens dat ik juist achterover leun bij extensie, maar je moet niet al te ver naar voren buigen. Zorg ervoor dat je de spanning goed op je hamstrings houdt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

kippenbouten met bulgur....nomnomnom
Neem daarbij nog een verse ui, niet snijden he, gewoon op de turkse manier.
Met je vuist er op slaan en doormidden breken en smullen maar ;)

Nog even, Ibo! Dan kan je je slag slaan met alle ben&jerry smaken!:D

Zo los eet ik ook wel eens, maar door de bulgur heen is toch weer een andere sensatie! Ik had gisteren voor de verandering maar eens een tomaat fijn gesneden en doorheen gemengd geeft toch wel weer een andere smaak, vandaag maar eens aan de ui gaan dan, thx.
 
Je kan kleine kippenboutjes eerst in de pan licht opbakken, daarna 1 kleine tomaat en 1 kleine aardappel in stukjes er bij snijden, vervolgens voeg je de bulgur toe en bereid je alles in 1 grote koekepan.
Heerlijk om je vingers bij af te likken.
En af afsluiter natuurlijk 3 stukjes baklava met lekkere ben en jerry's. :D:D
 
Je kan kleine kippenboutjes eerst in de pan licht opbakken, daarna 1 kleine tomaat en 1 kleine aardappel in stukjes er bij snijden, vervolgens voeg je de bulgur toe en bereid je alles in 1 grote koekepan.
Heerlijk om je vingers bij af te likken.
En af afsluiter natuurlijk 3 stukjes baklava met lekkere ben en jerry's. :D:D

Damnit, de volgende keer dan maar !
Bedankt voor de tip, karma :D

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 18:48 ----------

kijk, lekkere training weer

Thx man!
 
ben ik de enige die die B&J talk niet begrijpt XD
 
Lekker getraind! BAM!! prettig weekend!
 
Helemaal begrijpelijk Keun, had ik eerst ook.
Totdat ik mijn eerste B&J had gegeten. Een genot voor je smaakpupillen bro;)

g2.jpg
 
het gaat gewoon over ijs dus, ik dacht een over andere look-a-like maaltijd ..raad Oma dit aan in de wedstrijd voorberreiding haha jokes :P
 
Toevallig een licht bruin t-shirt aan + zwarte zonnebril en een bak voorop je fiets?
 
Dikke training, nice dips!
 
Als je sterker wil worden op die pullups moet je stoppen met die assisted reps man, gewoon zo veel mogelijk sets BW-pullups tot je singles doet en evt. afsluiten met wat negatives. Ga je ook automatisch wat meer low-rep zitten. Just my opinion, did the job for me tho ;)
 
Ziet er goed uit!

Ey Machete, heb jij ooit Beta Alanine geprobeerd?
 
Dit weekend was erg katabool :roflol: maar wel waard gelukkig.
Wat wel minder is, dat ik nu mijn linkerlies verrekt heb, LOL.

Toevallig een licht bruin t-shirt aan + zwarte zonnebril en een bak voorop je fiets?

Hehe nee, hoezo?

Dikke training, nice dips!

Thx justbart!

Als je sterker wil worden op die pullups moet je stoppen met die assisted reps man, gewoon zo veel mogelijk sets BW-pullups tot je singles doet en evt. afsluiten met wat negatives. Ga je ook automatisch wat meer low-rep zitten. Just my opinion, did the job for me tho ;)

Bedankt voor de tip man! Alleen hoe voer je die negatives uit?

Ziet er goed uit!

Ey Machete, heb jij ooit Beta Alanine geprobeerd?

Thx bro. Ik heb het ooit geprobeerd, alleen echt effect had het niet bij mij (alleen dat irritante gejeuk de hele tijd:rolleyes:).
Wat is je doel uithoudingsvermogen? Herstel? Spiermassa/kracht?
Bij mij werkt kre-alkalyn heel goed (gebufferde creatine in capsule vorm). :)
 
Thx bro. Ik heb het ooit geprobeerd, alleen echt effect had het niet bij mij (alleen dat irritante gejeuk de hele tijd:rolleyes:).
Wat is je doel uithoudingsvermogen? Herstel? Spiermassa/kracht?
Bij mij werkt kre-alkalyn heel goed (gebufferde creatine in capsule vorm). :)

Wil gewoon extra doses aan me pwo toevoegen. ff iets krachtiger maken. Kost toch geen drol als ik 1000-3000mg per keer toevoeg. Dus kan het altijd ff proberen::)

meten is weten (ofzoiets :p)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven