Fitness Seller

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hihi tgaat goed hier Machete! Keep it rollin'! :D
 
ey ey ey ey ey ey gij gij doedeldoedeldei ga eens meer eten :trollface:

Maar even serieus, je komt lichtjes bij, maar je vetpercentage blijft hetzelfde? (zoja, kan je toch nog iets meer eten?)
 
Lekkere pr's gezet man. Sterke schouders heb je. Voeding ziet er ook wel goed uit maar lijkt me als nog wat weinig. Die tweede maaltijd bedoel je zeker 4 eiwit en 1 eigeel neem ik aan? En neem je 600gr kippenbouten in 1 maaltijd??? Dat komt neer op ongeveer 130gr eiwitten... Ik dacht gelezen te hebben dat je lichaam maar maximaal 50gr eiwitten kan verwerken per keer ofzo.

Thanx Jaap. Het is volgens mij ook wat te weinig, maar kan een of andere manier niet meer op. Deze hoeveelheid voelt wel goed aan. Als ik eind oktober niet wat bijkom ga ik wat meer carbs eten.

Op verpakking stond 600gr kippenbouten. Tja, de meningen zijn daarover verdeeld. Het is niet dat mijn lichaam in 1x die kippenbouten verteerd en verwerkt het is toch een geleidelijk proces en dan heb je ook nog die carbs die het vertragen. Dus dat x aantal gram eiwitten per uur, don't know.

Kippenbouten is mijn ultieme wapen om te gainen, zoveel calorieen niet normaal.

hihi tgaat goed hier Machete! Keep it rollin'! :D

Thx Arydan! Like a boss, haha !

---------- Post toegevoegd Thu 6 Oct 2011 om 22:05 ----------

ey ey ey ey ey ey gij gij doedeldoedeldei ga eens meer eten :trollface:

Maar even serieus, je komt lichtjes bij, maar je vetpercentage blijft hetzelfde? (zoja, kan je toch nog iets meer eten?)

Hmm ja zou wel rustig kunnen opbouwen, alleen ben bang dat ik alles eruit kots door mijn klote maag.

Sowieso is het lastig om een grens te vinden in het minimaal aankomen in vet en meer in spier.
 
n.

Op verpakking stond 600gr kippenbouten. Tja, de meningen zijn daarover verdeeld. Het is niet dat mijn lichaam in 1x die kippenbouten verteerd en verwerkt het is toch een geleidelijk proces en dan heb je ook nog die carbs die het vertragen. Dus dat x aantal gram eiwitten per uur, don't know.

Kippenbouten is mijn ultieme wapen om te gainen, zoveel calorieen niet normaal.

Met kippenbouten is het wel zo dat het gewicht van de botten ook word meegenomen op de verpakking, puur vlees gewicht is het denk ik al snel 300-350 gram minder.

Lekker weer gepompt brah! <3
 
Hmm ja zou wel rustig kunnen opbouwen, alleen ben bang dat ik alles eruit kots door mijn klote maag.

Sowieso is het lastig om een grens te vinden in het minimaal aankomen in vet en meer in spier.

Is inderdaad altijd zoeken... Maar goed, als je om de week/2weken laat meten, dan zie ik er geen probleem in ;) Je gaat niet van de ene week op de andere een procent bijkomen door een beetje meer te eten hoor :D
 
Met kippenbouten is het wel zo dat het gewicht van de botten ook word meegenomen op de verpakking, puur vlees gewicht is het denk ik al snel 300-350 gram minder.

Lekker weer gepompt brah! <3

Bedankt man! Hah, dacht al kan niet toch dat ik 600gr kip naar binnen werk. 300gr vlees is ook aardig wat.

Is inderdaad altijd zoeken... Maar goed, als je om de week/2weken laat meten, dan zie ik er geen probleem in ;) Je gaat niet van de ene week op de andere een procent bijkomen door een beetje meer te eten hoor :D

Haha, nee klopt. Moet wel wat meer eten, maar dit is een ook een rustdag he dan zit ik op medium carb.

----

Ik moet wel zeggen dat mijn quads echt groot en hard ogen vandaag then usual, wel minder vasculairiteit though.
Ik denk dat ik weer langzaam terug begin te komen op oud niveau (al na 2 weken benen trainen?!). Fuark!
 
Laatst bewerkt:
Lekkere training gehad (beetje vermoeid), maar lekkere PR's!
Ik moet nu snel trein pakken, probeer te updaten via bb in trein!
 
Vrijdag 7 oktober - Rug en Triceps

Rug

Deadlift
12x70
12x90
9x110
3x120 (2 weken geleden, 5x120. Dus ik dacht k*t krachtafname..)
6x130 (met straps) PR :D deze was 2 weken geleden 8x124.

Had vorige keer dus geen DL gedaan, had wat spierpijn van quads. Maar nu ook, alleen had gewoonn zin in (conventional) DL.

Pullups (wide grip, ging goed voordeel om op MA pullups te doen)
4x10xBW PR

DB row - strikt
12x26
12x28
10x30 PR (mooi om 30kg vast te houden)

BB row - strikt, smal, pronated, ellebogen naar binnen. (ex. BB)
12x20
12x30
10x40

DB Shrugs
12x26
12x28 VPR
9x30 PR

Triceps

Dips
12xBW
8xBW+26kg /LOL. Ik dacht dat ik 16kg dumbbell had. Vorige keer was laatste set 8x20kg :roflol:
10xBW+20kg VPR
9xBW+20kg

Lying tricep db extension
12x12
10x14
6x14

DB gleed van vingers, niet fijn.

Kickbacks
12x6
12x8
12x8
 
Laatst bewerkt:
lol 30kg dumbbell, volgende maand doe je 6x30kg dumbbell press (borst)
 
Goed bezig Machete en ook leuk om te lezen dat wij een beetje dezelfde smaak hebben wat betreft eten.
Sarma ( druivenbladeren opgerold, met rijst en gehakt vulling) is ook een hele goede alternatief voor een bb'er.
Ben er gek op.
 
Sterk die pullups... :D
Barbell row ziet er eveneens niet slecht uit ;)
 
lol 30kg dumbbell, volgende maand doe je 6x30kg dumbbell press (borst)

Daar streef ik wel naar!

Goed bezig Machete en ook leuk om te lezen dat wij een beetje dezelfde smaak hebben wat betreft eten.
Sarma ( druivenbladeren opgerold, met rijst en gehakt vulling) is ook een hele goede alternatief voor een bb'er.
Ben er gek op.

Bedankt Ibo, leuk dat je reageert in mijn log, terwijl je toch nu in de weer bent met iets groots! :D
Klopt inderdaad, ben ook halfbloedje.
Nu ik dit weekend even weer bij mijn ouders ben ga ik dat maar eens vragen of ze dat kan bereiden. Bedankt voor de herinnering!
Succes en veel plezier nog @ Arnold Classic!

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 15:31 ----------

Sterk die pullups... :D
Barbell row ziet er eveneens niet slecht uit ;)

Bedankt man, techniek is ook belangrijk heb ik gemerkt.
Als je eenmaal doorhebt, hoe je zelf moet optrekken met wide grip gaat het wel makkelijker.
Pull ups, small grip is gewoon letterlijk optrekken met biceps en ellebogen naar binnen..tja it cant be so hard!

---------- Post toegevoegd Fri 7 Oct 2011 om 15:34 ----------

Ik heb een volle bak met rijst en kip mee zal ik die opeten in de trein? Haha, be ready for awkward faces!
 
He jij bent dan een soort halfbroertje van mij haha.
Keep up the work en als je in de buurt bent pakken we samen wel een training voor nieuwe pr's.
 
Lekkere dips en deadlifts :D Heb vandaag straps besteld voor bij de deadlifts, met mijn zweethanden glijd de barbell bij 90kg uit mijn handen en/of gaat ronddraaien xD
 
Lekkere deadlifts, rows en dips man, gaat goed!
 
deads en db rows, you gattaaaaa love it! nice brah
 
He jij bent dan een soort halfbroertje van mij haha.
Keep up the work en als je in de buurt bent pakken we samen wel een training voor nieuwe pr's.

Haha, ja lijkt me echt leuk ! Heb even karma gestuurd.

Lekkere dips en deadlifts :D Heb vandaag straps besteld voor bij de deadlifts, met mijn zweethanden glijd de barbell bij 90kg uit mijn handen en/of gaat ronddraaien xD

Thx man! Haha, heel herkenbaar inderdaad :D. Alleen naarmate je de straps vaker gebruikt gaan ze op een gegeven moment snijden in je polsen, heel vaag. Ik vind het wel een echt cool accessoire om te gebruiken (ook zoals dipbelt). Je kan specifiek je rug sterker maken, doordat die dingen je onderarmen ondersteunen en niet wegglijden zoals je zei. In het begin had ik niks van straps, maar na een gegeven moment heb je ze echt nodig.

Lekkere deadlifts, rows en dips man, gaat goed!

deads en db rows, you gattaaaaa love it! nice brah

Thx brah's! :D

Even voor de duidelijkheid: kracht is toch spiermassa? Of kun je ook sterker worden zonder groei van spiermassa?

Op internet, lees ik dat kracht correspondeert met massa. Maar goed sommige ecto's die niet fatsoenlijk eten en still skinny zijn, hebben nog een beter BP dan ik bijv. :rolleyes:
 
Hangt van zo veel verschillende dibgen af. geen zin om een paar verschillende variabelen vanaf mn telefoon te tikken. maar kort: kracht = geen massa. Andersom in theorie en kort door de bocht wel.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 11:52 ----------

En met kracht bedoel ik krachtWINST
 
Hangt van zo veel verschillende dibgen af. geen zin om een paar verschillende variabelen vanaf mn telefoon te tikken. maar kort: kracht = geen massa. Andersom in theorie en kort door de bocht wel.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Oct 2011 om 11:52 ----------

En met kracht bedoel ik krachtWINST


Hmm, oke daar moet ik rekening houden dan met voeding. Bedankt.
Eerst trainde ik massagericht, gewicht ging ik opzettelijk niet omhoog doen.
Gestaag, om toch in die reprange (wel tot failure) te blijven. Voeding is alles bij mij.
Nu, wil ik naast massa ook vooral sterker worden. Heb ook echt epic spierpijn steeds, voorheen niet vaak gehad.
Wel handig dat ik alles bijhoud nu, zo kan ik steeds een stap hoger zetten.
 
Kracht en massa staat wel min of meer in verhouding, zodra je weer 10kg meer op je BP kunt en je doet na 1-2 maandjes bijv. 5-8 reps met je vorige 1RM zal dit ook je massa toename bevorderen in lichte wijze. /correct me if i'm wrong.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven