AndroidHealthClinic

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Wie wordt er nu ziek als het 20 graden is buiten.. :D

Beterschap bro (no homo)

Haha bedankt, 20 graden? Hier in het noorden is het stervenskoud!

Die dumbbell presses zijn niet verkeerd brah!

Beterschap!

nice training ondanks je gesteldheid (beterschap)

Danku! Ja, het is vooral ademhaling wat lastig gaat als je grieperig bent en tijdens de rust (je hart klopt als een gek).

Machete wat is dit nou? Schijnt de zon en wordt jij ziek, Beetje jammer :rolleyes: :p

Toch een sterke training!:) Als ik eerst incl db doe en daarna flat dan fail ik hard. Kweet niet waarom gheghe lukt gewoon niet.

Hehe, shit happens. Volgens mij heerst er een griep epidemie man, blijf die vities slikken!

Dit zijn je werk setjes exclusief warming up?

Inderdaad. Warming up doe ik (bijna) nooit, alleen de eerste set met een 14kg dumbbell 15 herhalingen.

Beterschap bro!
Netjes dat je toch ging trainen, thats the spirit

Thx bra! Ik voel me al wat beter gelukkig, heb even geslapen 1-2u en vitamine c-1000 rozenbottel gesupplementeerd.
De koorts is gezakt, voel me ook wat energieker alleen nog waterige vermoeide ogen en verkoudheid.
Goed warm inpakken tijdens het slapen en dan moet het hopelijk weer oké zijn.

Binnenkort die 30kg aanzitten, mooi doel voor dit jaar lijkt me 4x 8x30kg ofzo

Dat red je makkelijk binnen die 2-3 maand :eek:

Hmm, ja drie weken geleden pakte ik nog 5x30 dus ik denk dat die 4x8x30 theoretisch wel binnen een maand moet kunnen worden gerealiseerd.

Ik ga volgende week Agmatine en kre-alkalyn supplementeren. Vooral laatste had ik goeie ervaringen mee.
 
:kiss: Kom jong. Trainen jij
 
Damn man, beterschap.

Maar hoe merk je dan zoveel verschil bij kre-alkalyn supplementatie? Jij groeit zobiezo nog als een malle nu.
 
:kiss: Kom jong. Trainen jij

Morgen I hope!
Damn man, beterschap.

Maar hoe merk je dan zoveel verschil bij kre-alkalyn supplementatie? Jij groeit zobiezo nog als een malle nu.

Thanx man, gaat nu weer wat beter alleen nog wat misselijkheid katabole dagen achter de rug, maar even nog 100gr havermout shake met whey achterover drukken voor slapen gaan zodat ik morgen met benen kan knallen.

Groei gaat lekker inderdaad! Probeer dit te houden en in apri (schone gains) de 85kg te tikken zodat ik daarna kan cutten.

Bij kre-alkalyn oftewel creatine eigenlijk geeft me net dat extra kracht om de laatste 2 reps meer te doen dat voelt mentaal ook heel goed aan.
Ik gebruikte agmatine en kre-alkalyn ook in de cut en toen zette ik PR's kwam ook door mijn voedingsschema, maar nu denk ik in de bulk meer profijt van te hebben.
 
Morgen I hope!


Thanx man, gaat nu weer wat beter alleen nog wat misselijkheid katabole dagen achter de rug, maar even nog 100gr havermout shake met whey achterover drukken voor slapen gaan zodat ik morgen met benen kan knallen.

Groei gaat lekker inderdaad! Probeer dit te houden en in apri (schone gains) de 85kg te tikken zodat ik daarna kan cutten.

Bij kre-alkalyn oftewel creatine eigenlijk geeft me net dat extra kracht om de laatste 2 reps meer te doen dat voelt mentaal ook heel goed aan.
Ik gebruikte agmatine en kre-alkalyn ook in de cut en toen zette ik PR's kwam ook door mijn voedingsschema, maar nu denk ik in de bulk meer profijt van te hebben.

Ah creatine ;) Dat verklaart al meer, is natuurlijk het beste supplement.
Eigenlijk ben ik heel sceptisch, maar ook bij mij is kracht naar beneden gekieperd nu ik een poosje gestopt ben met creatine.

Ik moet het dus weer terugkopen... ben er dus een beetje soort van verslaafd aan :p
 
Ah creatine ;) Dat verklaart al meer, is natuurlijk het beste supplement.
Eigenlijk ben ik heel sceptisch, maar ook bij mij is kracht naar beneden gekieperd nu ik een poosje gestopt ben met creatine.

Ik moet het dus weer terugkopen... ben er dus een beetje soort van verslaafd aan :p

Hehe inderdaad. Ik heb daarvoor nooit eerder een creatine supplement gebruikt, omdat je als beginner al als een speer gaat mits je voeding goed is.

Alleen wat krachtverlies is wel jammer inderdaad, maar ik heb even 4 weken pauze gehouden dus volgende weer knallen met kre-alkyan aww yeaa!
 
Ach zo, het jongetje gebruikt steroïden..

/abo
 
Lekker getrained, balen dat je ziek ben. Je moet een ps3 met bf3 kopen man, is gruwelijk uitzieken :D
 
Ach zo, het jongetje gebruikt steroïden..

/abo

Sssstttttt, alleen shakies :roflol:

Lekker getrained, balen dat je ziek ben. Je moet een ps3 met bf3 kopen man, is gruwelijk uitzieken :D

Gaat gelukkig weer goed! Enkel eetlust moet nog terugkomen.
Haha echt hé! Mijn huisgenoot heeft een ps3, koop wel bf3 voor zijn verjaardag over een week :rolleyes::D

Benen, Kuiten en Schouders

Back Squat
12x60
10x80
6x100
6x104 PR

Front squat
12x30
8x40
7x50 - stang gleed af.

Nice oefening. Ik moet wel oefenen op techniek, want kreeg last van schouders bij clean grip en bij crossed grip gleed die af.

DB Lunges
12x10
12x18
10x20

Fijne oefening. Ook oefenen op techniek en stabiliteit, want hoe dieper je gaat hoe beter je 'm voelt alleen heb moeite met stabiliteit. Deze oefening deed ik ook bij fysio dat bleek ook toen.

Leg press (wide stand, nadruk op hams)
12x150
12x150
10x170 PR

Leg curl
12x40
12x45
7x50 PR

Standing calf raise
12x70
12x80
12x85 PR

MP
10x50
7x50
4x50

DB side raise
12x12
12x14 - licht cheaten.
6x16 - laatste 2 reps cheaten.

Seated bent over lateral raise
12x10
12x10
12x12

Opmerkingen
Goeie training, beter dan ik had verwacht. Ik had zonder te beseffen veel carbs gisteren binnen gekeken aangezien de pannenkoeken die ik at per 100gr 63gr carbs bevatten en ik had 200gr gegeten dus ~130gr carbs en onder andere voor het slapen gaan een 100gr havermout + whey shake gedronken. Glycogeen zat helemaal vol! De testosteron gierde door mijn lichaam bij de squat lol
 
goeie training kerel, uitgebreid met veel reps! Mooie MP vooral.
 
Nette training heurrrr die agmatine shizzle al geprobeerd? Is eigenlijk een nutteloze sup alleen leuk voor extra pomp.
 
Hoofd omhoog, rug hol en borst omhoog. Dan glijd je stang er meestal niet zo af. (maar jij gebruikt Heavy Poundages dus ja:rolleyes:)



Nette training Heuuurrr :D
 
Crossed grip + straps bij FSQ is ideaal!
 
goeie training kerel, uitgebreid met veel reps! Mooie MP vooral.

Bedankt Bart! Was echt fijn om eindelijk keer een PR te zetten voor squat.

Nette training heurrrr die agmatine shizzle al geprobeerd? Is eigenlijk een nutteloze sup alleen leuk voor extra pomp.

Thx bra! Oh ja, die heb ik vandaag binnengekregen. Vanaf morgen beginnen met supplementeren. Hoe heb jij 'm gebruikt? Ook op rustdagen, hoeveel?

Regent elke training PR's bij u :D

Haha, vandaag was wel fijn inderdaad.
Hoop dat ik vrijdag ook een nieuwe DL PR kan zetten!:D

Hoofd omhoog, rug hol en borst omhoog. Dan glijd je stang er meestal niet zo af. (maar jij gebruikt Heavy Poundages dus ja:rolleyes:)



Nette training Heuuurrr :D

Bedankt man! Ja, fijne oefening wil zeker sterker in worden.

Crossed grip + straps bij FSQ is ideaal!

Hmm, ik dacht dat straps bij clean grip beter was.

Vooral eerste minuut.

http://www.youtube.com/watch?v=CVTkbggmxR0

Nice training man!



Als je al straps gebruikt, waarom zou je dan nog crossed grip doen?

Thx Ice!
 
Flink wat pr's gezet op die benen man, 10x50 mp is ook zeker niet mis dat doe ik je niet na. Ziek zegt ie dan haha:p.
 
Mooi schouderwerk man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven