Fitness Seller

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
das een nette training kerel! lekker geknalt op de benen!
 
lol ja had ik ook dat die handdoek onder dat stoeltje blijft hangen. Zwaar irritant, als ik dan zonder handdoek doe blijft er een XXXXXL zweetplek achter haha
 
Lol @ trolverhaal. Nice nog die raises met 16kg na die presses met 24. Je bent daar een tikkie sterker dan mij :bow: Dat die barbell in je keel licht had ik eergister ook, moet nog wel wennen aan die oefening man :P Mn frontdelts zeuren tijdens frontsquats ook zo hard om aandacht dat ik nauwelijks mn quads voel werken tijdens die oefening maar ik voelde m daarna wel in mn quads :D
 
nice training brah!


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goede been/schoudertraining. Side raises zijn erg goed. Suc6 met je muziek.:)

Bedankt! Voel me net een klein kind dat met speelgoed mag spelen :roflol:

Lekker getrained zie ik :)

Wat betreft je keyboard zou ik es proberen om Conquest of Paradise te spelen, heb ik ook nog es moeten doen tijdens muziekles op de basisschool op een xylofoon en dat ging best goed (heeft een langzame melodie)

Ja dat is echt een heel moeilijk nummer, wel heel mooi. Ik ben nu wat noten en dergelijke aan het leren afgelopen dagen. Gaat goed, als ik piano morgen binnenkrijg eerst maar eens wennen aan de toetsen. Maar dit lied staat zeker op to do list, thx!

fuaarkkk. lekker heurrr!





:trollface: leg press hihi


Haha, dat zag er niet uit man. Mijn gezicht zag eruit of ik echt het laatste restje poep zat uit te persen :roflol:

das een nette training kerel! lekker geknalt op de benen!

Thanks ! Volgende keer weer gewicht omhoog hopelijk.

lol ja had ik ook dat die handdoek onder dat stoeltje blijft hangen. Zwaar irritant, als ik dan zonder handdoek doe blijft er een XXXXXL zweetplek achter haha

:roflol: nooooit weer

Lol @ trolverhaal. Nice nog die raises met 16kg na die presses met 24. Je bent daar een tikkie sterker dan mij :bow: Dat die barbell in je keel licht had ik eergister ook, moet nog wel wennen aan die oefening man :P Mn frontdelts zeuren tijdens frontsquats ook zo hard om aandacht dat ik nauwelijks mn quads voel werken tijdens die oefening maar ik voelde m daarna wel in mn quads :D

Thx baas! Ik heb dat inderdaad ook, voel meer mijn deltoids tijdens de oefening. Fijn dat ik zo diep gaan en maximaal mijn quads kan aanpakken. Alleen dat stikkend geluid is niet fijn. Kan me voorstellen. Ik heb dat ook bij wat zwaardere gewichten, bij het omhoog komen dat barbell bijna afrolt..dus wordt nog flink oefenen:p Heb je ooit overwogen om straps te gebruiken voor je grip?

Btw: de volgende dag voel je m echt wel hoor ! :D


Thx bro!

Kan alleen jou overkomen :roflol: :D

:o

levenservaring laten we het daarbij houden:D
 
Thx baas! Ik heb dat inderdaad ook, voel meer mijn deltoids tijdens de oefening. Fijn dat ik zo diep gaan en maximaal mijn quads kan aanpakken. Alleen dat stikkend geluid is niet fijn. Kan me voorstellen. Ik heb dat ook bij wat zwaardere gewichten, bij het omhoog komen dat barbell bijna afrolt..dus wordt nog flink oefenen:p Heb je ooit overwogen om straps te gebruiken voor je grip?

Btw: de volgende dag voel je m echt wel hoor ! :D

Naja mn front delts moeten gewoon ff wennen aan een bar met gewicht, had mn nek vroeger ook met backsquats met 80kg (ach, back in the day he ;)). En straps? Nee gewoon goed ellebogen hoog houden. Moet alleen mn vingers er niet onder doen anders worden die geplet tussen de bar en mn sleutelbeen onderin :p

En de spierpijn in mn quads valt in het niet vergeleken met die in mn reet :o Zitten deed vandaag pijn man.
 
Rug en Triceps

Deadlift
8x80 (wu)
5x100 (wu)

3x130
7x140 (met straps)

Barbell Row

12x60
12x70
10x74

Pull ups (smalle grip)

10xBW
8xBW
5xBW

DB row

12x28
12x30
12x34

DB Shrugs

12x28
12x30
12x30

CGBP

12x50 (wu)

8x60
8x70
8x60

Rope pushdown

12x15
11x20
12x15

Opmerkingen

Mweh niet echt motivatie om te trainen sinds ik gisteren keyboard binnen heb :D

Ik heb vooral de focus gegeven op techniek: full ROM, strikte uitvoering.
Ik zie nu dat ik een set te weinig gedaan heb op deadlift achja reken ik de 100kg ook maar bij dan.
 
Gewoon een training........... ondanks de wat lagere motivatie.

:bow:

gewoon weer goed bezig ;)
 
niks mis mee op een training te besteden aan de techniek.

Kan je die zyzz liedjes al spelen? kan je mooi op koninginnedag in centrum van groningen staan met je keyboard
 
Aiitt, strict is the way to go :D

Volgende week doe ik ff kai greene training. Lekker 4x 2-3 uur overtrainen bambam.



Je moet een linkinpark nummer op je keyboard doen man. Frking geyl brah
 
Hey Machete hoe doe jij je CGBP?
Heb hem heel lang niet in me arm schema gehad omdat ik altijd zat te kloten met techniek. Of ik voelde teveel weerstand op me ellebogen en toen ik wat lager ging bovenkant pecs.
 


Wazdat boyz ???

Gewoon een training........... ondanks de wat lagere motivatie.

:bow:

gewoon weer goed bezig ;)

thx brah, ja had niet echt zin zit al uren op die keyboard te spelen wou dus weer snel achter :roflol:
vooral leuk als je al enkele deuntjes onder de knie krijgt snel


niks mis mee op een training te besteden aan de techniek.

Kan je die zyzz liedjes al spelen? kan je mooi op koninginnedag in centrum van groningen staan met je keyboard

ja ik dacht laat ik nu meer op techniek focussen dan lager in reps te gaan en hoger in gewicht, alles op z'n tijd.

nee man! nog niet, die is echt lastig had het wat onderschat maar het zou wat zijn beetje spelen op vismarkt en alle zyzz boyz los gaan :o :roflol:
haha nee, maar boeit mij wat dat het toevallig theme song is van zyzz. het is gewoon een vet cool lied om te kunnen!

Aiitt, strict is the way to go :D

Volgende week doe ik ff kai greene training. Lekker 4x 2-3 uur overtrainen bambam.



Je moet een linkinpark nummer op je keyboard doen man. Frking geyl brah

thx bra! kai green is meer van de mind muscle connection toch? en 2-3 is niet lang?

hehe ja wil zoveel leren, maar linkin park staat ook op te do list!

Hey Machete hoe doe jij je CGBP?
Heb hem heel lang niet in me arm schema gehad omdat ik altijd zat te kloten met techniek. Of ik voelde teveel weerstand op me ellebogen en toen ik wat lager ging bovenkant pecs.

Ik doe full rom, dus handen op schouderbreedte, ellebogen zo ver mogelijk naar binnen en helemaal uitstoten. en als die naar beneden gaat de barbell ongeveer een 0,5-1cm van borst en weer helemaal uitstoten.

full rom --> meer kracht en spiergroei.

hier filmpje van hoe ik doe:

http://www.youtube.com/watch?v=nEF0bv2FW94

Lekkere DL en CGBP.:)

thanks dumba! ja dl vergeten te zeggen dat ik wat spierpijn had in quads/lies vandaar dat ik niet meer reps kreeg/durfde op de 140.
 
Kan iemand dat keyboard jatten.... dank u!

Mooie training weer kerel, best sterke rug:)
 
nee man! nog niet, die is echt lastig had het wat onderschat maar het zou wat zijn beetje spelen op vismarkt en alle zyzz boyz los gaan :o :roflol:
haha nee, maar boeit mij wat dat het toevallig theme song is van zyzz. het is gewoon een vet cool lied om te kunnen!

Als jij speelt wil Arydan wel ernaast gaan staan met een Zyzz dansje. Opzich wel leuke act voor X-Factor of Holland got Talent
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven