Fitness Seller

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.

bedankt maar wat voor gewichten moet ik dan hanteren?

mijn pr (met straps) is 3x150, zonder 3x130.

mijn bedoeling is vrijdag meer reps te kunnen op de 130 en 150 of een pr maar ik wil geen 1rm's.

ofja dacht aan dit:
--warming up--

5x100
5x120
5x130 (heb slechte grip dus wordt lastig)

..x154 (met straps)
 
Yo Machete! Ik heb je pics ook even bekeken en je ziet er inderdaad solide uit. Je rug vind ik mooi in verhouding en ziet er buff uit.
Je vet% zou ik een keer laten meting door iemand die kundig is. Ik weet niet wie 13% riep, maar als ik heel eerlijk ben zit je denk ik wel 15% (+).. Gewoon een keertje meten dus. En verder is het ook geen probleem want in de winter beoit het toch minder!

Ga lekker zo door zou ik zeggen en de focus leggen.op delts/chest :)
 
Ik dacht:

Week 1:
8x60kg
5x90kg
3x5x100kg of 110kg wat je zelf fijn vind. Begin iig niet te hoog.

Elke week 5kg erop.

Dan kom je uit op week 8
8x60kg
8x100kg
5x120kg
3x5x150kg (Of 160kg)

1rm is dan wel richting de 170 a 180kg. Ofcourse met deadstop en zoveel mogelijk strap loos, lukt het niet dan gewoon straps gebruiken.
 
Yo Machete! Ik heb je pics ook even bekeken en je ziet er inderdaad solide uit. Je rug vind ik mooi in verhouding en ziet er buff uit.
Je vet% zou ik een keer laten meting door iemand die kundig is. Ik weet niet wie 13% riep, maar als ik heel eerlijk ben zit je denk ik wel 15% (+).. Gewoon een keertje meten dus. En verder is het ook geen probleem want in de winter beoit het toch minder!

Ga lekker zo door zou ik zeggen en de focus leggen.op delts/chest :)

Bedankt man! Ja, t zal tussen de 13-15 zijn, meer zeker niet.
Als ik merk dat mijn bodyfat hoger is dan 15% ga ik gelijk cutten. Ik wil de cleanbulk niet uit de hand laten lopen.
Ik zie me lichaam in de spiegel, voldoende strepen nog op schouders etc.
Meeste vet heeft zich verzameld in onderbuik en rug, dus daaruit kun je wel afleiden dat ik iig hoger zit dan 12%.
De front pics waren mislukt wou ze eigenlijk niet posten, klote lichtinval waarbij helft van me lichaam werd weggeschemerd.

Ter vergelijking bekijk ik andere pics van members en wat hun bf is, tevens het internet o.a.:
http://thisiswhyyourejacked.com/a-body-fat-percent-picture-guide
Ik dacht:

Week 1:
8x60kg
5x90kg
3x5x100kg of 110kg wat je zelf fijn vind. Begin iig niet te hoog.

Elke week 5kg erop.

Dan kom je uit op week 8
8x60kg
8x100kg
5x120kg
3x5x150kg (Of 160kg)

1rm is dan wel richting de 170 a 180kg. Ofcourse met deadstop en zoveel mogelijk strap loos, lukt het niet dan gewoon straps gebruiken.

Dit ziet er goed uit thanx!
Alleen ik heb altijd de mentality om zwaar en tot failure te trainen, reps gaan maximaal tot 12 en dan goed eten om te herstellen.
Dit ziet er niet uit of ik het ga zwaar ga hebben, maar waarschijnlijk is het onderschatting :D
 
Dit ziet er goed uit thanx!
Alleen ik heb altijd de mentality om zwaar en tot failure te trainen, reps gaan maximaal tot 12 en dan goed eten om te herstellen.
Dit ziet er niet uit of ik het ga zwaar ga hebben, maar waarschijnlijk is het onderschatting :D

Elke week tot failure en op 90% van je 1rm werkt averechts en veroorzaakt sneller blessure's en minder kracht/bw gains.

Of je zit aan de creatine kan ook.

Maar je onderschat het wss wel, als ik vrij 'licht' begin heb ik het de eerste weken wel zwaar maar toch maak ik het af.
 
Elke week tot failure en op 90% van je 1rm werkt averechts en veroorzaakt sneller blessure's en minder kracht/bw gains.

Of je zit aan de creatine kan ook.

Maar je onderschat het wss wel, als ik vrij 'licht' begin heb ik het de eerste weken wel zwaar maar toch maak ik het af.

Ik ga het gewoon proberen, erg bedankt!
Het gaat tegen mijn trainingsprincipes in, maar wil gewoon over de plateau geraken en massa blijven plakken (imo is dat nog extra x aantal reps bij doen tot je niet kan ipv van de vaste 5 reps en het gewicht verhogen, pryamide training).

Ik gebruik inderdaad creatine, nog 2-3 maanden en dan een maand zonder.
 
Nice, massa begint te komen :)

Goeie pics bro, dikte ziet er solid uit
Je kapsel is pussy magnet giggity!

Sorry voor echte chick magnet moeten de haren iets langer zijn. Machete doe het anders zo: zijkant redelijk kortlaten (dat je er heeel net de huid doorheen ziet, dus ook weer niet helemaal gemillimeterd), bovenop wat langer. Als je beetje slag&dik haar hebt valt dit heel mooi. Anders moet je een beetje proberen te stylen (evt. een beetje mohawk van maken?). Kijk DAT is nou nog eens esthetisch.

Kijk zo worden op het bb forum toch goede tips gegeven he ;)
 
Ik ga het gewoon proberen, erg bedankt!
Het gaat tegen mijn trainingsprincipes in, maar wil gewoon over de plateau geraken en massa blijven plakken (imo is dat nog extra x aantal reps bij doen tot je niet kan ipv van de vaste 5 reps en het gewicht verhogen, pryamide training).

Ik gebruik inderdaad creatine, nog 2-3 maanden en dan een maand zonder.

NotSureIfSerious.jpg
 
Nice, massa begint te komen :)



Sorry voor echte chick magnet moeten de haren iets langer zijn. Machete doe het anders zo: zijkant redelijk kortlaten (dat je er heeel net de huid doorheen ziet, dus ook weer niet helemaal gemillimeterd), bovenop wat langer. Als je beetje slag&dik haar hebt valt dit heel mooi. Anders moet je een beetje proberen te stylen (evt. een beetje mohawk van maken?). Kijk DAT is nou nog eens esthetisch.

Kijk zo worden op het bb forum toch goede tips gegeven he ;)

Bedankt man, haha smaken verschillen uiteraard. Maar goeie tip ;)
Ik snap wat je bedoelt meestal gebeurt dat ook bij de kapper, maar heb het gewoon zelf gedaan cheap ass scheelt me 15 blikjes tonijn :rolleyes:
Maar goed heb dit vaker gedaan, altijd positieve reacties gehad toen had ik wel meer kaaklijn omdat ik dun was.
Nu wat buffer, met meer baardgroei dus het compenseert, heb nu ook een mm baard laten staan.
In de zomer wordt het helemaal epic als jaw ook weer terug komt fuark :D

---------- Post toegevoegd Wed 30 Nov 2011 om 17:16 ----------


Hahaha, wel dude je kan het onafgebroken gebruiken maar hou er een rustperiode tussen gebruik trouwens geen mono maar kre-alkalyn heeft ietwat andere eigenschappen dan creatine mono.

btw in die magnificent zit blijkbaar al mono vandaar (3 maand dosering), daarna ga ik gewoon weer zoals usual waxy maize met peptopro gebruiken.
en ik supplementeer ook agmatine maar dat is onzin, kun je beter voor L-Arginine gaan of nog beter AAKG.

Maar wat bedoel jij dan ? :P

NVM ik weet al wat je bedoelt :roflol: nee geen 'creatine' shakies
good trolling
 
Laatst bewerkt:
Je kunt het gewoon zelf doen is niet moeilijk ;)
Gewoon tondeuse wat op laten komen bij de overgang, dan kun je die mooi geleidelijk maken. Het stuk op je bovenhoofd wat langer gelaten moet worden is wel lastig met tondeuse alleen dus daarvoor gebruik ik vaak ook een schaar om bij te punten.

Maar een baard... nice.
Keep us posted on your aesthethic progress.
 
De creatine in Magnificent is te verwaarlozen.

Voor de rest bedoelde ik geen creatinines nee, maar aas.

:trollface:

Zal dat eens proberen om zijkanten korter te krijgen dan de bovenkant met tondeuse, doe ook met tondeuse mm.
 
Je kunt het gewoon zelf doen is niet moeilijk ;)
Gewoon tondeuse wat op laten komen bij de overgang, dan kun je die mooi geleidelijk maken. Het stuk op je bovenhoofd wat langer gelaten moet worden is wel lastig met tondeuse alleen dus daarvoor gebruik ik vaak ook een schaar om bij te punten.

Maar een baard... nice.
Keep us posted on your aesthethic progress.

Hmm, ja laat ik dat maar eens proberen thanx bro.

De creatine in Magnificent is te verwaarlozen.

Voor de rest bedoelde ik geen creatinines nee, maar aas.

:trollface:

Zal dat eens proberen om zijkanten korter te krijgen dan de bovenkant met tondeuse, doe ook met tondeuse mm.

Ja, ik neem je reacties altijd serieus nou heb je me even zitten trollen :(
Revenge would be sweet hehe.

Maar cool man, pics van je kapsel (nohomo)? Mag ook hier of in je eigen log/pb
 
Je had dat toch van mijlenver aan zien te komen dat ik dat bedoelde.
Sneller herstel door creatine, yeah right :o

no pics
 
Rug en Triceps

Deadlift
De 8 weken plan van Dennisik kijken hoeveel bw/kracht dat gaat brengen. Thx again.

12x60 (wu)
8x80 (wu)
5x100 (wu)

3x5x110

Barbell Row - strikt
12x60
12x70
6x80 PR

Pull ups (brede grip)
3x6xBW

DB row
12x28
12x30
12x34

DB Shrugs
12x28
12x30
12x30

Dips
Zat niet veel in vandaag.

12xBW+16
10xBW+18
7xBW+18

DB lying extension
12x12
10x14
8x14

Lat pushdown
12x15
12x20
12x25
 
Vind de dips anders toch strong hoor!
 
lekker getraind bro! pr er weer bij.

Ben benieuwd hoe het met je deadlifts gaat de komende weken!
 
Hier ook een nieuwsgierige, succes komende 8 weken. 1 training is al weer een mooie!
 
Nice PR on the BOR en sterke dips man, ik probeer eerst nog 4 x10 BW te halen :o
 
Pittige BB row en dips.:)
 
Waar zit de zwakte precies in je DL?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven