AndroidHealthClinic

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Heb in de winter ook altijd last van te lang slapen, vandaag werd ik 2 uur smiddags wakker...
 
Ik heb wel studie, maar geen verplichten werkgroepen voorlopig en ik heb tentamenperiode. Alleen in de zomer slaap ik heel weinig, mss heeft het te maken door de winter omdat het zo lang donker is ?!
 
Of met de kou? Misschien is het wel een soort van winterslaap :D
 
Ik las ergens dat je ook last had van je lies tijdens het squatten en daarom niet lager dan parallel gaat.
Ik heb ook m'n lies geblesseerd enkele weken geleden en ben benieuwd wat jouw is aangeraden qua herstel
 
Of met de kou? Misschien is het wel een soort van winterslaap :D

Hehe, hoop het niet vandaag proberen vroeg te slapen hari is ook tot 13u maar open. Dit kan zo niet, want ik mis teveel maaltijden.

Ik las ergens dat je ook last had van je lies tijdens het squatten en daarom niet lager dan parallel gaat.
Ik heb ook m'n lies geblesseerd enkele weken geleden en ben benieuwd wat jouw is aangeraden qua herstel

Ten eerste raad ik je aan om rust te nemen en je lies tijd geven om te genezen.

Ten tweede is het je symphysis of je lies? want bij mij was de symphsis geïrriteerd omdat mijn rug bolde wanneer ik onder parallel ging waardoor veel druk kwam hierop.

Volgens mijn fysio mocht ik voorlopig niet lager dan 90 graden squatten ondertussen squat ik (bijna) parallel.

Ik moet dus werken aan techniek en niet te snel gewichten omhoog gaan, wat ik in het begin wel deed waardoor mijn techniek verlabberde.
 
Je kan ook intermittent fasting toe gaan passen, dan mag je wel 16u slapen als je alles maar in 8u (3 maaltijden) eet

Check je PM even btw :)
 
Je kan ook intermittent fasting toe gaan passen, dan mag je wel 16u slapen als je alles maar in 8u (3 maaltijden) eet

Check je PM even btw :)

Hmm bedankt maar tijdens tentamens niet echt handig :D
u got pm:)
 
Rug en Triceps

Deadlift
10x60 (wu)
8x80 (wu)
5x100 (wu)

3x5x120kg

Alleen bij de laatste set 4,5 reps :mad:, omdat ik de positie van mijn handen wou corrigeren (stond scheef) verloor ik grip had makkelijk kunnen hebben.
Als reden zie ik dan dat ik mijn linker adductor heb verrekt had al spierpijn daarin van benen, maar bij de eerste wu set schoot het doorheen.
Even wat strekken en masseren tussen de sets en ik heb het met tranen in mijn ogen afgemaakt.

Pull ups
(smalle grip)
12xBW
10xBW
5xBW

DB row

12x30
12x34
8x38

Lying T-bar Row (ex. barbell)
12x30
12x40
10x45

DB Shrugs
12x30
12x30
12x34 VPR

Dips heavy

12xBW
12x10kg
10x15kg
5x20kg

Triangle pushdown

12x20
12x25
12x30

Opmerkingen
Misselijk in de ochtend en geen energie, toch maar gegaan ben blij dat ik ging trainen.
Zo maar even tijgerbalsem smeren op mijn lies.
Over deadlift 3x5x120kg zat er goed in. Volgende week dus 3x5x125kg?
Bij ons heb je alleen 2kg gewichten geen 2,5kg, hoe dat op te lossen?
 
Opmerkingen
Misselijk in de ochtend en geen energie, toch maar gegaan ben blij dat ik ging trainen.
Zo maar even tijgerbalsem smeren op mijn lies.
Over deadlift 3x5x120kg zat er goed in. Volgende week dus 3x5x125kg?
Bij ons heb je alleen 2kg gewichten geen 2,5kg, hoe dat op te lossen?

Lekkere training hoor!
Misschien een extra sluitertje van 0,5kg aan elke kant erbij op?
 
Netjes dat je de sets hebt afgemaakt, maar forceer het niet want dan kan het langer gaan duren voordat je hersteld.
Ik zie het zelf nu ook met m'n blessure aan de arm, heb ook volgende training gewoon doorgeknald tot het echt niet meer ging, maar daardoor duurt het nu langer voordat ik weer 100% ben.

Heb zelf nu ook toevallig machtige spierpijn in m'n adductoren van de 7 setjes squat, dus ik leef met je mee bro :(
 
Nette training.
Klote van je lies man!
 
Netjes dat je de sets hebt afgemaakt, maar forceer het niet want dan kan het langer gaan duren voordat je hersteld.
Ik zie het zelf nu ook met m'n blessure aan de arm, heb ook volgende training gewoon doorgeknald tot het echt niet meer ging, maar daardoor duurt het nu langer voordat ik weer 100% ben.

Heb zelf nu ook toevallig machtige spierpijn in m'n adductoren van de 7 setjes squat, dus ik leef met je mee bro :(

Ik kon het niet verdragen om weer een geen deadlift te doen, anders slaat mijn 8 wekenschema nergens meer op (vorige week moest ik eigenlijk 5x115 doen).
Maar toen had ik ook nog steeds spierpijn in quads.

Het is inderdaad een risico om door te gaan, maar herstelt wel snel. Sterkte!

Lekkere training hoor!
Misschien een extra sluitertje van 0,5kg aan elke kant erbij op?

Thx man! Goeie tip, alleen wij hebben van die cheap ass sluitertjes van nauwelijks 200gr :(

Nette training.
Klote van je lies man!

Netjes :) Binnenkort die 150kg, voelt zalig hhehe

Zo, lekker man!

Bedankt mannen! Die 150 heb ik wel eerder gehad (3x150). Doel is voor april 1x200 strapless te pakken vandaar ook deze schema.
 
Gewoon 2kg doen, 2kg heb je ook niks aan omdat je dan 2x2 doet = 4kg. Gewoon dan elke week met 4kg verhogen.
 
Thx man. Haha indd, zou volgens mij een seller worden!

Update:
Vandaag niet trainen, teveel spierpijn in benen wil wel gewoon deadliften dus doe ik morgen. Ik snap niet waarom ik zoveel spierpijn heb altijd na benen ???

Ik heb 1 vraag mss komt dit bekend voor:
De laatste tijd slaap ik echt teveel, waardoor mijn schema's in de war liggen heb geen regelmaat dus. Ik pit keer rond 13u en wordt laatste tijd om 10u wakker dan voel ik pas uitgeslapen eerder niet. Hebben jullie hier ook weleens last van?

heb er op dit moment ook last van. luxeprobleem eigenlijk. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik nu elke keer om 12 uur me nest in ga. en de wekker zet ik om half 9 (alleen ben ik dan soms te lam om er uit te komen en snooze ik nog een uur door :D)
 
Ik zie net je laatste pic en je bent goed bezig gast! Echt een mooie voortgang :thumbs: Wat een verschil met 1.5 jaar geleden :D (je zomervakantie 2010 foto)
 
Gewoon 2kg doen, 2kg heb je ook niks aan omdat je dan 2x2 doet = 4kg. Gewoon dan elke week met 4kg verhogen.

Oke, dus volgende week 4 kilo erbij en dan de week erop dan zou ik toch wel 130kg kunnen? (het is maar 2kilo meer) Thx!

heb er op dit moment ook last van. luxeprobleem eigenlijk. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik nu elke keer om 12 uur me nest in ga. en de wekker zet ik om half 9 (alleen ben ik dan soms te lam om er uit te komen en snooze ik nog een uur door :D)

Grotendeels luxe, maar heb tentamens dus moet bed uit ook houden aan maaltijden is een probleem dan! Vandaag weer gefaald .. achja het is zondag :fluit:

Goede training met nice deadzzz.:)

Thanks maat :)

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 11:39 ----------

Ik zie net je laatste pic en je bent goed bezig gast! Echt een mooie voortgang :thumbs: Wat een verschil met 1.5 jaar geleden :D (je zomervakantie 2010 foto)

Bedankt man!:D Ja, voor mij is de verandering ook moeilijk te beseffen (srs)
Dacht dat ik forever ecto zou blijven :rolleyes:
 
Grotendeels luxe, maar heb tentamens dus moet bed uit ook houden aan maaltijden is een probleem dan! Vandaag weer gefaald .. achja het is zondag :fluit:
:

Ik ook, ben net wakker :roflol:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven