XXL Nutrition

Log Machete (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ten eerste iedereen een gelukkig, gezond nieuwjaar met zieke gains! :D

Ten tweede, ik probeer minder op dbb te komen want voor mij is het net zo verslavend als gamen :rolleyes:. In ieder geval komende maand totdat tentamens voorbij zijn, dat betekent dus ik niet zo actief ga loggen. Zal wel mijn abbo's volgen als ik tijd heb.

Ten slotte, ik heb besloten als ik mijn tentamens haal in januari dat ik in februari begin met cutten. Omdat ik niet tevreden met mijn bf en ook ziet het er niet naar uit dat het nog een strenge winter gaat worden.

Ik heb echt zin om te cutten, dat ga ik ook waarschijnlijk uitgebreid loggen.
Hoop in max. 2 maanden de 10% te halen. Daarna ga ik gewoon cleanbulken tot max. 12% en dan weer cutten. Wil gewoon lean blijven en mijn buikje, bitch tits en fat face voor altijd kwijt hebben. Jaar geleden was ik mager, valt vies tegen als je een pens hebt nu..

Training van vrijdag:

Rug en Triceps

Deadlift
10x60 (wu)
8x80 (wu)
5x100 (wu)
5x120 (wu)

2x130 :mad:
6x130 (straps)
6x140 (straps)

Was best mad, maar is ook mijn schuld onder onderhoud eten geen energie en dan zet je 1x2x130 neer. 4 weken voor niks zitten opbouwen..want toen zat ik ook op 3x130.

Pull ups (smalle grip)
12xBW
10xBW
7xBW

DB row
12x30
12x34
8x38

DB Shrugs
12x30
10x34
12x30

Dips
10xBW
10xBW+10kg
10xBW+15kg
6xBW+17kg

DB lying hyper extension
12x10
10x12
10x12

Flinke workout; dat hoor ik niet vaak dat een frontsq lekkerder voelt als de backsq.;):)

Lekkerder voelt in de zin van dat het minder pijnlijk is, daarnaast is er nauwelijks verschil in de back of front squat voor je benen.

http://www.ergogenics.org/gezondheid173.html

klasse op die wheels dude!

Ik deel je gevoel qua trainen en loggen... low motivation = low

Bedankt! Als je even uit ritme raakt door kerstdagen en tentamens, dan daalt motivatie wel inderdaad.

Nette training bro!

Thx man.

Lekker volume gedraaid man, succes met je tentamens.
En natuurlijk de beste wensen voor 2012 :)

Ja, bedankt jij ook beste wensen!
 
Lekker getraind Machete zo net voor het nieuwe jaar. Begrijpelijk dat je wat minder op dbb wil zijn in die toets periode. Ik zelf betrap me er ook wel op dat ik heel wat ''verloren'' uurtjes op dbb rond hang. Over een week of 3 begin ik zelf ook met cutten naar ongeveer 10% dus ik ga je goed volgen en ik hoop dat ik dingen die jij gaat doen bij me zelf ook kan toepassen. Heb je al een plan van aanpak of ga je er na de toetsen mee aan de slag? Beste wensen nog voor 2012, hopelijk een mooi sportief blessurevrij jaar met vele pr's;).
 
Lekker getraind Machete zo net voor het nieuwe jaar. Begrijpelijk dat je wat minder op dbb wil zijn in die toets periode. Ik zelf betrap me er ook wel op dat ik heel wat ''verloren'' uurtjes op dbb rond hang. Over een week of 3 begin ik zelf ook met cutten naar ongeveer 10% dus ik ga je goed volgen en ik hoop dat ik dingen die jij gaat doen bij me zelf ook kan toepassen. Heb je al een plan van aanpak of ga je er na de toetsen mee aan de slag? Beste wensen nog voor 2012, hopelijk een mooi sportief blessurevrij jaar met vele pr's;).

Bedankt Jaap, jij ook beste wensen!

Inderdaad, vorig jaar flink wat vakken niet gehaald, omdat ik alleen maar zat rond te surfen op dbb al dan niet op mijn mobiel of laptop. Al die trollacties en informatie kon ik gewoon niet missen hehe.

Ik weet nog dat jij in februari zou beginnen, dat komt goed uit!

Als ik geen herkansingen heb dan ben ik van plan om te cutten, zodat ik me 100% kan inzetten. Hoop dat weer ook meezit, want midden in de cut ziek worden is ook niet lekker (hoewel het altijd kan gebeuren).

Mijn plan van aanpak heb ik nog niet echt, heb 1x gecut voor 4 weken maar vond geen zak aan haha. Heb er wat dingetjes van geleerd.

Idee is denk ik weer om mijn schema te gebruiken wat ik daarvoor gebruikte alleen dan wel beter toepassen. Ook carb intake ga ik wat beter reguleren, refeeds etc. Maar dat over een maand hopelijk.

Wat ik wel ga doen, is een maand geen kre-alkalyn nemen. En enige creatine uit de Magnificent halen, maar dat is ook best verwaarloosbaar. (3x5gr in de week.)
 
Laatst bewerkt:
Suc6 met je plannen dit jaar baas. Cutten kan idd ontzettend leerzaam zijn! Over een maand al cutten dus?
 
Suc6 met je plannen dit jaar baas. Cutten kan idd ontzettend leerzaam zijn! Over een maand al cutten dus?


Bedankt heren, als alles volgens plan gaat dan hoogstwaarschijnlijk wel.
Doel was eigenlijk bij 85kg te gaan cutten en dat zou rond april moeten zijn, ben nu 82-83kg @ BF 15% denk ik na reacties op mijn rugpic.
Ik twijfel alleen niet of het een beetje te vroeg is, maar goed als ik gewoon die vp% enigszins kan behouden en toch wat vvm kan zetten door clean te bulken maakt het in principe niet uit of ik in februari al ga cutten of in april.
 
Borst en Biceps

Vorige week geen borst, biceps i.v.m. feestdag dus even gebruik maken (hopelijk) van supercompensatie.

Incline DB Press
10x28
10x30 VPR
9x30

Meer reps op 30 waarschijnlijk doordat ik gelijk met Incline ben begonnen.

Flat DB Press
8x30
7x30
7x30

Volgende DB is 34kg, die wil ik nog wel keer proberen voor de cut.

Cable chest fly's

12x20
11x25
10x25

DB Front raise
12x6
12x8
12x10

Front deltoid loopt achter, hoewel het vandaag in de spiegel wel meeviel..

Pull up (small)
12xBW
9xBW
6xBW

Dumbbell curl
12x18
12x18
10x20
 
Lekker gewerkt, erg sterk bijna 3x8 met 30kg na die incline dumbbell press. Sterke curls ook zo op het einde van de training, dat doe ik je nog lang niet na:p.
 
Lekkere borsttraining met a nice VPR. Best wishes nog voor 2012.:)
 
Lekkere training bro, sterke inclines!
 
Lekker gewerkt, erg sterk bijna 3x8 met 30kg na die incline dumbbell press. Sterke curls ook zo op het einde van de training, dat doe ik je nog lang niet na:p.

Thx man! DB press was inderdaad lekker. Curls heb ik maar niet de 22kg gepakt, aangezien ik daar altijd bij 6 reps vast zit. Ik had ook niet gevoel dat daar meer in ging zitten. Dus eerst 2 stappen terug voordat ik drie stappen vooruit kan zetten.

Lekkere borsttraining met a nice VPR. Best wishes nog voor 2012.:)

Thx, jij ook!

nice die inclines man, gelukkig nieuwjaar nog :)

Thx bro jij ook! En lekker jezelf doodzuipen tijdens jfv feestjes hé ;)

Lekkere training bro, sterke inclines!

Danku!

----------------------

Nog 4 weken waarschijnlijk tot cut, heb even mijn carbs ietsjes omhoog geschroeft zodat ik nog wat spiermassa kan zetten in die 4 weken. Vet wat ik zou kunnen bij gainen, boeit even niet.
 
Nee :fa:

Haha jk had geen zin in dit jaar. Jij wel?
 
Ja was wel leuk gratis bieries weetzelf
maar wel tiefus druk
 
Nice, ja klopt dan komen ook vaak de oudere studenten. Die je zien niet bij introductie feestjes :roflol: Nog chickies gescoord? ^^
 
Nice, ja klopt dan komen ook vaak de oudere studenten. Die je zien niet bij introductie feestjes :roflol: Nog chickies gescoord? ^^

Haha nee :fa: maat van me wel, laatste uur maar die was al helemaal van de kaart
was echt zo'n wijf waar je de volgende ochtend bij denkt van oh noooooo :p
 
als je snel wil cutten moet je gewoon een pakje slechte kipfilet eten. Ik voel me nu echt ecto :(
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven