MuscleMeat

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooie gewichten op je presses man en je voeding ziet er ook zeer netjes uit.
 
Lekkere training bro!

Congratz op je PR.
 
Goede training bro! gratz met PR
 
Sterke dumbbell press!, motiveerd mij om dat echt aantepakken want heb ze nog niet gedaan 30kg+ Hmm
 
Lekkere PRs. Goed bezig. Ik post niet altijd maar ik lees wel mee hoor.;)
 
Awwwwwwwh Yeaaaaaaah PR's yeaaaaaah!

Awww yeaa, thanks!

Sterke dumbbell press!, motiveerd mij om dat echt aantepakken want heb ze nog niet gedaan 30kg+ Hmm

Motivatie genoeg hier! Lukt je wel, geduld loont, succes!

Lekkere PRs. Goed bezig. Ik post niet altijd maar ik lees wel mee hoor.;)

Thanks! ;)

-----------------------------

Update:
Net halfuur hardgelopen, half jaar niet meer gedaan. Heerlijk voor je scheenbenen :fuu:

Voeding vandaag:
- 75gr havermout + 40gr whey
- 3 sneetjes volkoren brood + kipfilet + 4 eieren
- blik tonijn, water
- 200gr kipfilet
- 400gr kipfilet
- 60gr walnoten + 50gr casseine shake

Low carb dus.

Overal groene groenten (brocolli, sperziebonen, komkommer) en wortels, salade erbij.
 
Lekker gegeten man!
Ik zou hardlopen wel goed opbouwen. Je wilt geen shin splints of andere overtrainingsaandoeningen krijgen.. :p
Hoeveel liep je eerst voor je laatste stop?
 
Lekker gegeten man!
Ik zou hardlopen wel goed opbouwen. Je wilt geen shin splints of andere overtrainingsaandoeningen krijgen.. :p
Hoeveel liep je eerst voor je laatste stop?

Thanks Ice! Haha been there done that. Warming up en cooling down zijn erg belangrijk, heb 1 keer maar zo hard en lang mogelijk gesprint.

Ik ben geen fervent hardloper, maar ik deed over 6km ongeveer 30min weet niet of dat redelijk is.
 
Mooi vooruitstreven om dat te verbeteren dus heh!

Update
Volgens T-nation carb cycling codex moet je zoveel mogelijk je vetten en eiwitten constant proberen te houden. Alleen ik krijg 100gr + vet binnen per dag. Op high days zou ik dan te ver boven onderhoud komen, vandaar dat ik op deze twee of op 1 dag vetten omlaag doe en zo een soort refeed kan houden. Dan haal ik in de avond walnoten weg dat scheelt weer 40gr. Als ik iets fout heb, correct me please.

Het carb-cycling dieet is zeker geen hoog vet dieet, maar je gaat ook zeker niet extra weinig vetten eten. De hoeveelheid vet hangt af van de hoeveelheid calorieën die overblijven van je dagtotaal na aftrek van je eiwitten en koolhydraten. Afhankelijk van welke type dag het is zal je dus meer of minder vet moeten eten.

http://www.myworkout.be/artikels/voeding/carb-cycling
 
Rug, Triceps

FML! Voelde tijdens DB rows, een spier/wervel aan mijn rechterzijde schieten.
Kan mijn hoofd niet meer bewegen, knallende koppijn hier. Ben gestopt na het rows, zit er naar uit dat ik voorlopig een week niet kan trainen. Leuk is dat midden in de cut. :mad:

Enige noemenswaardige oefening:

Deadlift
10x140 (straps)

Ik heb paracetamol genomen en had nog beetje tijgerbalsem over.
 
Damn bro, hoop dat het snel beter word. Misschien ff laten checken bij iets van een dokter?
En natuurlijk een kilo tijgerbalsem erop.
 
Pff klote man, helemaal zo aan het begin van je cut inderdaad. Misschien een idee om er mee naar een sport masseur te gaan of iets dergelijks? Of in iedergeval even iemand laten kijken die er wat verstand van heeft. Beterschap man.
 
fuark! dat is echt bagger... Hope for the best!
 
Danku mensen! Erg deprimend dit :(

Als het morgen niet beter wordt dokter en eventueel sportmasseur (dank Jaap).
 
K*t man, echt balen. Beterschap, beter pak je rust je gezondheid gaat voor trainen hou daar rekening mee.

Beter 1 dag te lang rust dan 1 dag te vroeg trainen!
 
Goh, dat is klote man. Goed rust geven en zelf ook maar een beetje rustig aan doen. 10x140 DL was wel heel netjes. Ik hoop dat het snel weer geheeld is.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven