Fitness Seller

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Laat je niet gek maken man, je bent gewoon goed bezig en serieus aan het cutten dus binnenkort sta je er gewoon strak bij. Vandaag in een pashokje is maar gewoon een moment opname, laat je er niet door ontmoedigen maar gebruik het als een extra motivatie om de volgende keer dat je daar weer kleren gaat halen er ''afgetraind'' bij te staan. Ook heeft lichtinval altijd een enorme invloed op hoe je fysiek eruit ziet, vaak is het van dat felle witte licht dat je fysiek en tan ook echt niet ten goede komt. Aan de hand van die foto van oktober zou ik je zelf ook op 15% schatten maar wie ben ik? Gewoon doorcutten tot jij er tevreden mee bent, of dat nou op 8% is of op 12%. Bovendien ben je ook steeds minder snel tevreden en is het nooit goed, leg deze foto bijvoorbeeld is naast je beginfoto en bekijk hetgene dat je tot nu toe al bereikt hebt. Gewoon verder gaan, je aanpak is goed, voeding en training zijn goed, je bent nu blessurevrij dus ga er gewoon voor. Dit is jouw jaar!
 
Update: gewicht vanochtend 81kg.

Was even vandaag naar stad kleding kopen, tijdens passen zag ik mijn rug. Oh lawd, heb opeens beharing gekregen en acné was ook echt erg, om te janken. (hoop dat het aan licht lag)

strong test piek is strong.
 
@Jaap: Bedankt man, best motivation speech ever! Je hebt helemaal gelijk. Moet gewoon geduld hebben, zit op de helft van mijn cut dus moet hopelijk goed komen.

@Dennisik: zit aan de shakes :trollface:

Nee, ben niet echt behaard en viel me ineens op dat ik op mijn traps en her en der wat opvallende donsharen heb.

Maar sinds ik bb ben ik wel behaarder geworden, niet significant veel though mss ligt het aan leeftijd.
 
Benen, Kuiten en Schouders

Kreeg vies last van rechterknie, had gisteravond ook opeens last van.

Front squat

12x40
10x50
10x50
7x60

Leg press
(plate loaded)
12x200
12x220
10x240

Leg extension (plate loaded, per been)
2x12x40
1x12x50

Lying leg curl
12x40
12x45
12x50

Romanian deadlift

12x60
12x80
8x100 ? gripfaal, hams waren op

DB Shoulder press

10x22
8x22
10x20

Zwak, maar hoort erbij..

DB side raise

3x12x14

Ik dacht dat ik 12kg had, voelde het al heel wat zwaarder :o

DB bent over lateral raise

12x12
12x12
12x14

Note:
Kracht neemt elke week af.
 
Nice leg presses bro! Volgens mij waren op eind na die RDL je benen best verzuurd :p
Weet je ook hoeveel je kracht ongeveer afneemt tov. kg's lichaamsgewicht die je kwijt raakt?
 
Nice leg presses bro! Volgens mij waren op eind na die RDL je benen best verzuurd :p
Weet je ook hoeveel je kracht ongeveer afneemt tov. kg's lichaamsgewicht die je kwijt raakt?

Thanks bro. Haha, ja had even een krukje nodig :roflol:

Geen idee eigenlijk bij de compounds merk je dat wel goed, aangezien massa snel correspondeert met kracht.

Voelt slecht he, ach denk maar zo het moet maar.
Anders moet je maar gaan powerliften.

Zeker, maar in de bulk heb je het uiteraard ook snel terug zolang er maar geen duurverdiende spiermassa kwijtgaat.
 
Klote van je knie man, hopen dat na het weekend je knie wat beter is.
Gewoon een goede training (strong side raises/bent over lateral raises)
 
Damn... grof volume gedraaid... je hebt wel pech de laatste tijd.. eerst nek en nu weer knie..
 
Machete, ik weet 99% zeker dat als je het meerendeel van je kh na je training gaat eten en minder volume doet tijdens je training dat je kracht minder/niet afneemt of dat je zelfs kracht wint.
 
Damn... grof volume gedraaid... je hebt wel pech de laatste tijd.. eerst nek en nu weer knie..

Ja klopt had hier 2, 3 maanden ook last van is weer teruggekomen..

Klote van je knie man, hopen dat na het weekend je knie wat beter is.
Gewoon een goede training (strong side raises/bent over lateral raises)

Thanks, ja hoop het ook. Voelt echt aan de zijkant van het kniebot, een gekneusd gevoel. Heb me nergens aan gestoten voor zover ik me kan herinneren.

je kracht gaat achteruit door de kh's bro :(

Machete, ik weet 99% zeker dat als je het meerendeel van je kh na je training gaat eten en minder volume doet tijdens je training dat je kracht minder/niet afneemt of dat je zelfs kracht wint.

Bedankt voor je tip, maar ik carb cycle dus op trainingsdagen zit ik juist hoog in carbs. Ik zou misschien minder volume kunnen draaien, maar denk ook dat het te maken heeft dat ik vorig week geen benen en schouders kon doen i.v.m. nek.
 
Goede trainingen. Jammer dat je juist in de cut blessures krijgt. Heeft het 1 mss met het ander te maken? Suc6 iig met het herstel.:)
 
Raar dat je kracht achteruit gaat, ik merk er zelf nog niet veel van (behalve bij presses)
Je bent ook wel een pechvogel met die blessures :(
en waar is je avatar? :D
 
Goede trainingen. Jammer dat je juist in de cut blessures krijgt. Heeft het 1 mss met het ander te maken? Suc6 iig met het herstel.:)

Thanks, geen idee eigenlijk gisterenavond voelde het al niet prettig. Toen ik sliep (slaap op buik) voelde me knie ook pijnlijk tegen het matras aan.

Raar dat je kracht achteruit gaat, ik merk er zelf nog niet veel van (behalve bij presses)
Je bent ook wel een pechvogel met die blessures :(
en waar is je avatar? :D

Ja, het is ook voornamelijk presses en ik zit al in week 4. Haha, was profiel aan het updaten maar Machete is weer back!
 
Hoeveel krachtverlies ben je van plan te tolereren? Mijn squat was ook drama lately.
 
Borst en Biceps

Incline DB Press
8x26
8x28
8x30

Flat DB Press

8x28
6x28
6x30

DB Fly's
(strikt)
12x14
12x16
12x16

Pull up (small, supgrip)
12xBW
8xBW
12xBW (6 spotted)

DB curl
12x16
12x18
8x20

Note:
Anderhalf scoop jack3d en dan gaan trainen, was een prima training zo na een low carb weekend. Ook niet al te hoog volume, maar intensiteit lag hoog ging laatste 2 setjes bij beide presses tot failure.

Na trainen, mijn magnificent shake was gemorst in mijn tas dus keihard naar huis gefietst. Juist tijdens carb cycle, zijn de carbs rondom je training aanzienlijk belangrijk.

Voor het eerst met mijn nieuwe tanktop van Gorilla Wear getraint als ik droger sta gaat het goed uitzien fuark.

---------- Post toegevoegd Mon 30 Jan 2012 om 13:31 ----------

Hoeveel krachtverlies ben je van plan te tolereren? Mijn squat was ook drama lately.

Ik vind 2 kilo krachtverlies bij presses wel normaal, bij compounds vind ik 10kg max wel redelijk aangezien compounds energie vreters zijn.

Alhoewel ik moeilijk kan zeggen, als ik aan het einde van mijn cut 4kg verschil heb bij presses maar wel ripped bij sta ben ik wel tevreden. Kracht heb je zo weer terug.

Maar voor hetzelfde geldt als we carb cycle goed uitvoeren kun je volgens wetenschappers/pro's zelfs kracht bij gainen (VVM).

Ik ga na cut, als goed verloopt, anders ga ik even 2 weken cleanbulken en dan weer verder cutten. Het boek ud2.0 lezen en me hierin verdiepen, hoor dat mensen echt goeie gains maken en zelfs vet verliezen. Wel is het een uberstrikt dieet, waar je calories moet tellen weet niet of ik daar zin in heb deze cut is ook echt strikt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven