Fitness Seller

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nette training bro! Wel zonde van je magnificent :o
 
Toch netjes :).

Pak je dumbbell curls trouwens 12x in totaal (dus 6x iedere arm) of 12x iedere arm?
 
nice train!

Heel je tas onder de plakzooi :p :roflol:
 

Fuark, thx. Even op ipod zetten voor tijdens training.

Nette training bro! Wel zonde van je magnificent :o

Thx man, idd mijn pot is al bijna op..

Toch netjes :).

Pak je dumbbell curls trouwens 12x in totaal (dus 6x iedere arm) of 12x iedere arm?

Thanks, ja elke hand 12x.

nice train!

Heel je tas onder de plakzooi :p :roflol:

Thanks bro, verdomme heb halfuur zitten schoonmaken. Kleding zat er ook onder, zometeen even kamer stofzuigen het heeft hier gesneeuwd. :o
 
Waarom clean bulk je niet een maand en dan cut je niet 1 week? Je gaint spiermassa en verliest vet in 5 weken
 
Waarom clean bulk je niet een maand en dan cut je niet 1 week? Je gaint spiermassa en verliest vet in 5 weken

Je bedoelt een vorm van culking? Die ene week cutten gaat niks doen hoor verlies je alleen wat vocht. Er zijn genoeg logs hier o.a. van Koekiemonster en Ezravdb had het ook gedaan. Ezravdb is daar mee gestopt en Koekiemonster heeft niet veel spiermassa aangezet gezien pics alleen wat droger.

Bij ud2.0 bulk je en cut je in 1 week. Je maakt gebruik van depletion trainingen en aangepast volume/intensiteit.

Cut en bulk cycles periodes voor een lange periode zijn populair, omdat het simpel is maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is om tegelijkertijd vvm aan te komen en te dalen in bf. Het is een moeilijk dieet, maar het loont wel.

Ik had op bodynet, ud2.0 log van de moderator Dynobet gezien en hij heeft echt super resultaten behaald erg inspirerend.
 
Mooie serie presses bro.
Nog wat gedaan in het weekend, of lekker relax in de bank gehangen :D
 
Mooie serie presses bro.
Nog wat gedaan in het weekend, of lekker relax in de bank gehangen :D

Thx bro was er ook tevreden over, kracht is nog steeds dezelfde bij presses heb wel af en toe z´n ups and downs.

Vrij rustig, moest blokken voor een tentamen van morgen. Jij niks wilds gedaan? :rolleyes:
 
Ga je dat volhouden denk je? Zo'n strict dieet?
Wel nice, als je op die manier massa pakt en droger wordt...
 
Ga je dat volhouden denk je? Zo'n strict dieet?
Wel nice, als je op die manier massa pakt en droger wordt...

Mijn cut dieet is vrij strikt kan dit heel makkelijk volhouden eens in de zoveel tijd rijst verwisselen voor zoete aardappelen, maar dit kan ik jaar in jaar uit wel volhouden. Geen probleem dus, wel is dat ik geen kippenpoten kan eten alhoewel misschien op no carb dag, maar dat is pas volgende week keer. Heb de hele tijd cravings naar kippenpoten nom nom :D

Maar is inderdaad nice om gewoon 1 ding te doen waarbij je tegelijkertijd in spiermassa aankomt en vp% daalt.
 
Een pittige training. Nice db bpress:).
 
Je bedoelt een vorm van culking? Die ene week cutten gaat niks doen hoor verlies je alleen wat vocht. Er zijn genoeg logs hier o.a. van Koekiemonster en Ezravdb had het ook gedaan. Ezravdb is daar mee gestopt en Koekiemonster heeft niet veel spiermassa aangezet gezien pics alleen wat droger.

Bij ud2.0 bulk je en cut je in 1 week. Je maakt gebruik van depletion trainingen en aangepast volume/intensiteit.

Cut en bulk cycles periodes voor een lange periode zijn populair, omdat het simpel is maar dat wil niet zeggen dat het onmogelijk is om tegelijkertijd vvm aan te komen en te dalen in bf. Het is een moeilijk dieet, maar het loont wel.

Ik had op bodynet, ud2.0 log van de moderator Dynobet gezien en hij heeft echt super resultaten behaald erg inspirerend.
hmm raar, hoe kan je vocht verliezen als je een week lang - 1000 zit, 500 onder onderhoud en 500 kcal cardio :p

Maja ik ga het proberen ben nu bezig met week 1 en heb alleen maar spierpijn :p
 
Een week lang elke dag 1000kcal onder onderhoud..oh lawd zal vast lekker zijn je herstel.

Maar een week cutten zal vrijwel nihil bijdragen aan je vetpercentage. Als je nou 2 maanden bulken, 1 maand cutten deed dan ok..
 
Kon ik maar lang cutten :fuu: langste wat ik deed was een maand ben wel 2-3 kg kwijt in 3 weken mis rond mei nog een maand cutten even dit proberen, hou je wel op de hoogte als het lekker gaat.
 
Wel is het een uberstrikt dieet, waar je calories moet tellen weet niet of ik daar zin in heb deze cut is ook echt strikt.

No offence maar dat is juist waar alle dieeten om gaan, kcal tellen.
 
Kon ik maar lang cutten :fuu: langste wat ik deed was een maand ben wel 2-3 kg kwijt in 3 weken mis rond mei nog een maand cutten even dit proberen, hou je wel op de hoogte als het lekker gaat.

Ben benieuwd. Succes!

No offence maar dat is juist waar alle dieeten om gaan, kcal tellen.

Klopt. Bedoelde ook carbs; eiwitten en vetten constant. Dat is lastig genoeg.
Maar komt natuurlijk meer bij kijken. Het is in ieder geval niet een simpel dieet. En als alle dieeten toch hetzelfde zijn, waarom doet bijna niemand dit ud2? :)
 
Thx bro was er ook tevreden over, kracht is nog steeds dezelfde bij presses heb wel af en toe z´n ups and downs.

Vrij rustig, moest blokken voor een tentamen van morgen. Jij niks wilds gedaan? :rolleyes:

Een beetje de brede gozer an het uithangen met m'n strakke sponge bob t-shirt (maatje L) op een 90's party met een heleboel milfs :trollface:
 
Een beetje de brede gozer an het uithangen met m'n strakke sponge bob t-shirt (maatje L) op een 90's party met een heleboel milfs :trollface:
942-okay-meme.jpg

Nice man, wat houdt zo'n 90's party in? Jaren 90 muziek of?

---------------------------------------------

Vandaag tentamen gehad, tijdens het fietsen naar tentamen en op terug gedealed met een sterke wind en een bijna lekke band, dus geen cardio meer nodig.

Voeding heb ik wat aangepast, denk dat ik nog steeds teveel carbs binnenkrijg maar ik kijk het even aan. (zie OP)
 
yep jaren 90 muziek en kleding stijl! best leuk van die party's

lekker gefietst ja,:)
 
Hoe lang heb je nog tentamens bro? :)
Veel verloren door tentamens?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven