Fitness Seller

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Lekkere volume op de BOR en strong dips man, hoe kwam het dat je maar 2 uur geslapen hebt gisternacht (ook aan de cardio toevallig) ;):D
 
Lekkere volume op de BOR en strong dips man, hoe kwam het dat je maar 2 uur geslapen hebt gisternacht (ook aan de cardio toevallig) ;):D

Thx bro. Nee :roflol: Ik had gisteren een hele pil dexaprine binnen en caffeine/geranamine sloeg de hele dag door. Heb geen oog dicht gedaan, met grote ogen staan staren naar plafond, heb dan maar andere activiteiten gedaan.. om 5u snachts afwassen en kamer schoonmaken toch nuttig bezig geweest :roflol:

Die 2 uurtjes slaap waren blijkbaar voldoende, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik hou het gewoon bij een halve.
 
Thx bro. Nee :roflol: Ik had gisteren een hele pil dexaprine binnen en caffeine/geranamine sloeg de hele dag door. Heb geen oog dicht gedaan, met grote ogen staan staren naar plafond, heb dan maar andere activiteiten gedaan.. om 5u snachts afwassen en kamer schoonmaken toch nuttig bezig geweest :roflol:

Die 2 uurtjes slaap waren blijkbaar voldoende, maar niet voor herhaling vatbaar. Ik hou het gewoon bij een halve.

:roflol: das zeker minder man, dat gebeurt je in elk geval niet nog es een keer.
Trouwens wel handig als je wel een nacht wil doorhalen :D
 
pre work moet je stoppen man ik heb echt een raar gevoel nu en een ****ing stim dick door de noxipro
 
Laat maar weten als je cijfers hebt :D
Bij mij kon het ook beter, maar goed, donderdag krijg ik de resultaten en dan zie ik wel.. :P
 
pre work moet je stoppen man ik heb echt een raar gevoel nu en een ****ing stim dick door de noxipro

Nee, dexaprine is een fatburner. En bij pre/w is 1,5 scoop max. Ik wissel ook vaak af tussen Noxi en Jack3d. Op lage dosering valt het ook wel mee.

Laat maar weten als je cijfers hebt :D
Bij mij kon het ook beter, maar goed, donderdag krijg ik de resultaten en dan zie ik wel.. :P

Vanmiddag of morgenochtend..pff ik knijp m hard.

--------------------

Ik voelde het al aankomen dit weekend, ben verkouden en lichte keelpijn dus ben benieuwd hoe training zo afgaat.
 
Nee, dexaprine is een fatburner. En bij pre/w is 1,5 scoop max. Ik wissel ook vaak af tussen Noxi en Jack3d. Op lage dosering valt het ook wel mee.



Vanmiddag of morgenochtend..pff ik knijp m hard.

--------------------

Ik voelde het al aankomen dit weekend, ben verkouden en lichte keelpijn dus ben benieuwd hoe training zo afgaat.

Overtraining?

:trollface:

Nah beterschap man, ik ben er alweer van af hopelijk jij ook snel hersteld;).
 
Ik voelde het al aankomen dit weekend, ben verkouden en lichte keelpijn dus ben benieuwd hoe training zo afgaat.

Meestal worden dat de meest epic trainingen :p
Beterschap bro, cutten in de winter is ook vragen om moeilijkheden :jk:
 
Borst, Biceps en Kuiten

Incline DB press
8x26
8x28
7x30

Flat DB press
8x28
6x30
6x30
(paar reps minder op 30 en geen 34kg)

- db fly's

DB curl
12x22
10x22
5x24
(had niet in de gaten dat ik een 22kg db pakte, pas toen ik er mee bezig was :roflol:)

- pull ups
- standing calf raise

Note: aardige training voor een grieperd. Had 1,5 scoop jack3d genomen voldoende energie om te trainen.
 
goed bezig man, weer lekker bezig geweest bij hari mau?
 
Overtraining?

:trollface:
Nah beterschap man, ik ben er alweer van af hopelijk jij ook snel hersteld;).


:roflol::roflol: komt doordat ik mijn sjaaltje heb vergeten :trollface:

Meestal worden dat de meest epic trainingen :p
Beterschap bro, cutten in de winter is ook vragen om moeilijkheden :jk:

Haha je hebt wel gelijk! Cutten in winter is vragen om problemen. Nog 2 weken te gaan (A)

Ik begin ook verkouden te worden :mad:

Multivit!

---------------------------------

Cutten gaat eindelijk de goede kant op. Ik woog in de gym 77,5 wel zijn mijn glycogeenvoorraden leeg na een low carb weekend. Dus reken maar gerust 2-3kg bij. Ik begon op ~84 kg. Dit keer thuis gedouched, omdat ik anders met natte haren zou fietsen wil het niet erger maken. Thuis zag ik mooi aders op onderarmen en in gym zag je ook wat strepen op schouders. Skyblazer schatte mij op 12%. Vanzelfsprekend gaat vaak buikvet het laatst weg dus daar moet ik nog aan werken (probleemgebied). Heb nog 2 weken.

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 14:46 ----------

goed bezig man, weer lekker bezig geweest bij hari mau?

Yup. Was lekker rustig weer, ben je deze week nog te vinden in hari?
 
Goede training voor een grieperd. Lekker curls met 24kg :p Heb je flyes overgeslagen of wist je gewicht niet meer?
 
Pff sterke curls man, lekker getraind.
 
Flinke training toch weer neergezet in je cut. Nette incl db BP.:)
 
Nice curls! Wel raar incline sterker dan flat...
 

Thx man!

Goede training voor een grieperd. Lekker curls met 24kg :p Heb je flyes overgeslagen of wist je gewicht niet meer?

Gaat gelukkig weer beter nu. Thx, heb fly, pullups en calf raise niet genoteerd, omdat ik hier niet echt let op progressie maar meer handhaving van de gewichten vind het op dit moment dus niet interessant qua gewicht. Pull ups ga ik in de bulk wel weer bijhouden.

Pff sterke curls man, lekker getraind.

Thx man!

Nice curls! Wel raar incline sterker dan flat...

Thx. Hmm waarom vind je dat? Ik hanteer meer gewichten op flat en ik begon met incline.

goede incline brah, damn

Thx man!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven