AndroidHealthClinic

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice
Doe je dbcurl zittend of staand? En zwaai je veel met je armen?
 
Wat is the story achter de korte trainingen tegenwoordig, wat heb ik niet gezien? :P
 
Je incline ligt dicht bij flat zeg:)

Klopt inderdaad, scheelt vaak 2kg maar.

Presses lijken iets minder dan voorheen maar die curls... daar zit ik nog lang niet aan man:P

Ik zit ondertussen nu in week 8 van de cut, vrij normaal helaas.

Sterke db curlz.:)

Danku!

nice train bro! ik vind het altijd fijn om curls tussen de 2 presses in te doen om toch ff de triceps wat rust te geven.. misschien ook een idee voor jou?

Thx voor tip. Heb ik 1x eerder geprobeerd, maar chest pressen daarna ging niet echt goed hehe

Lekkere presses brah! mirin' die weighted chin-ups

Thanks man!

Nice
Doe je dbcurl zittend of staand? En zwaai je veel met je armen?

Staand, cheat weinig zit wel een lichte zwaai in maar niet overdreven laatste paar reps (rug gebruik ik minimaal).

Wat is the story achter de korte trainingen tegenwoordig, wat heb ik niet gezien? :P

Ehm niet eigenlijk. Ik train op borst en biceps vrijwel weinig oefeningen enkel op rug en benen doe ik meerdere oefeningen en deze zijn vrijwel enkel compounds.

Waar blijven die PR's ;) ?

Haha, ik heb me vorige training net teruggekeken zie dat ik een PR heb met weighted chins zal even updaten. Heb niks aan, als ik fout log :roflol:
 
Simpele maar harde training :thumbs: Heb je ook pics van je wheels eigenlijk?
 
Haha, ik vind het juist wel leuk om te praten tijdens het trainen. Zou eig niet zonder kunnen :o

Het combineert alleen niet zo goed met hypertrofie-trainen, wanneer je een lekkere pomp wil krijgen en behouden gedurende de training. Dan zit je even in een interessant gesprek verwikkeld en is die pomp opeens weg :(

Met kracht-trainingen daarentegen.. (lowrep en 3-5 min rest :D)
 
Simpele maar harde training :thumbs: Heb je ook pics van je wheels eigenlijk?

Thx baas. Nee, geen huidige krijg het niet klaar om goeie pics te maken omdat spiegel te hoog is :roflol:

Doordat ik veel blessures heb gehad in LB, kon ik benen niet optimaal trainen dus zijn ook niet mijn sterkste spiergroep maar eind cut ben ik wel van plan wheel pic te plaatsen.

Haha, ik vind het juist wel leuk om te praten tijdens het trainen. Zou eig niet zonder kunnen :o

Het combineert alleen niet zo goed met hypertrofie-trainen, wanneer je een lekkere pomp wil krijgen en behouden gedurende de training. Dan zit je even in een interessant gesprek verwikkeld en is die pomp opeens weg :(

Met kracht-trainingen daarentegen.. (lowrep en 3-5 min rest :D)

Haha idd, tussen de setjes is geen probleem. Maar zoals je zei dan raak je verwikkeld in een interessant gesprek en dan tja :roflol:

Maar low rep kan toch ook hypertrofisch zijn?
 
Ik mag ook graag een praatje maken tussen de sets door:) trainen is ook een stukje gezelligheid voor mij:)

Lekker getraind ouwe machete
 
Thanks bart.

Rug en Triceps

deadlift
3x5x120

bent over barbell row (strikt)
12x60
12x70
10x80 (straps)

weighted pull ups (palmen van je af)
8xBW+5kg
5xBW+7kg
4xBW+7kg

lying T-bar row (ex. barbell)
12x30
9x40
7x45 PR

db shrugs
12x30
10x34
10x34

dips
8xBW+15kg
7xBW+25kg
5xBW+30kg

- lying db extension

Comment:
Tevreden met training, 1 van de betere mentale en fysieke (cut)trainingen. Biceps en triceps zaten vol, grappig aangezien ik gisteren uitgezonderd de carbs uit groente en kwark bijna carbloos was. Denk dat ik nog 2 weken ga cutten, krijg vet van me buik maar niet weg. Had ook goed en lang geslapen, (te)veel water gedronken energielevel was prima.

Enige wat ik vandaag nodig had was, 1,5scoop noxi pro en:
 
Haha, ook wel eens lekker als een training soepel verloopt
 
Nice training brah! deadlift valt wel wat tegen met wat ik van je gewend bent, daaren tegen zijn die weighted pullups en dips met bw+30 hard! :D
 
Lekkere training congratz met je PR!
 
Training ziet er lekker uit, verschillende repranges en sterke dips als afsluiter.
Deadlift toevallig allemaal deadstop gedaan ?
 
Haha, ook wel eens lekker als een training soepel verloopt

Idd, danku!

Nice training brah! deadlift valt wel wat tegen met wat ik van je gewend bent, daaren tegen zijn die weighted pullups en dips met bw+30 hard! :D

Thx bro, ik deed straploos vandaar dat gewicht meeviel en drie sets waren voldoende.

Lekkere training congratz met je PR!

Danku!

Training ziet er lekker uit, verschillende repranges en sterke dips als afsluiter.
Deadlift toevallig allemaal deadstop gedaan ?

Ja met deadstop. Doe het altijd met deadstop, zelfs opwarming.

Opnieuw begonnen met 3x5?

Soortgelijks, vorige week ging 3x5x130 niet goed. Ik heb wel ietwat rug-en gripkracht verloren gedurende cut. Dus wou even een stap terug doen, deze 3x5x120 was al zwaar genoeg voor me grip.

Voeding vandaag:
- 2 volkoren brood + kipfilet + 75gr havermout + 30gr whey + banaan
- pre/w: 1,5 noxi en postwo: 60gr WMS + 5gr peptopro
- 120gr havermout + 40gr whey, 4 krentenbollen (30gr carbs p/stuk), blik tonijn met ananas en zo mss bak kwark met (banaan) en cacao
- 300gr kipfilet + 30gr casseine

---------- Post toegevoegd Wed 29 Feb 2012 om 15:11 ----------

Die barbell row ziet er niet slecht uit! :D

Hehe thx!
 
deadstopcrewhighfive.jpg Dikke BOR man. En probeer die DB Shrugs eens met een 2 sec hold bovenin voor de afwisseling ;)
 
13% maar not sure
 
Procentje of 11-12 denk ik.
 
Ik denk ook idd rond de 12%, ik ben net iets droger en zit op 11% dus dat kan wel kloppen
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven