AndroidHealthClinic

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nee geen hack squat, dat is dat ding rechts naast de leg press, ik bedoel die met die kussentjes :D Is ook gewoon een compound movement hoor, alleen je hebt die k*tstang niet op je sleutelbeen en iets meer assist misschien, als we samen gaan trainen laat ik wel keer zien wat ik bedoel, had laatst nog 8×140 daarop, heb je echt wel spierpijn bra

Haha, ik weet welke je bedoeld. Ik doe hem alleen andersom zeg maar, beetje fail denk ik.
 
Haha, ik weet welke je bedoeld. Ik doe hem alleen andersom zeg maar, beetje fail denk ik.

Ja jij doet dan met je rug tegen kussen, kan ook maar dan is het inderdaad back squat, als je met gezicht naar voren doet staan je voeten ook op een kleine helling, wel fijn opzich

Maargoed jij bent meer van de barbells xD
 
Haha, is niet erg! True, kom anders volgend jaar ook hier. Maar bevalt het nog steeds daar, ben je die db's en apparaten ondertussen niet ontgroeit? Gezien je laatste pics ben je shredded, wat spiermassa gewonnen nog?

Is goed iedee! Wil volgend jaar sws weg bij de aclo want ben wel een beetje zat ja.. vooral die drukte. Ze hebben nu dbs tot 40kg dus dat wil nog wel. Gaat wel lekker, in mn gallery is rond 83kg, én die pic op mn avi is meest recente woog daar 84, en nu zit ik op 85.5 dus gaat goede kant op!
 
Is goed iedee! Wil volgend jaar sws weg bij de aclo want ben wel een beetje zat ja.. vooral die drukte. Ze hebben nu dbs tot 40kg dus dat wil nog wel. Gaat wel lekker, in mn gallery is rond 83kg, én die pic op mn avi is meest recente woog daar 84, en nu zit ik op 85.5 dus gaat goede kant op!

40kg db's alweer ja, epic! die drukte is niet normaal nee, zelfs in de ochtend..

goed bezig bro! hier is echt beter, zullen je gains zeker nog verbeteren.
 
Hey nog een dbb'er bij Harimau dan :D
Ik heb ook express niet gekozen voor ACLO, prijs is wel interessant maar gewoon zo druk (en ver weg)
 
Brood met wortels wtf man :P En 500gr carbs lijkt me zat, tering :p Hoe ga jij eigenlijk op carbs uberhaupt?
 
Hey nog een dbb'er bij Harimau dan :D
Ik heb ook express niet gekozen voor ACLO, prijs is wel interessant maar gewoon zo druk (en ver weg)

Ja is heel goedkoop, maar echt crappy materiaal daar en dumbbells gingen toen nog tot 32kg, voornamelijk technogym spul. En voor mij is ook verder weg dan Hari. Hehe, goed dat je me toen over de streep hebt getrokken. Thx bra

Brood met wortels wtf man :P En 500gr carbs lijkt me zat, tering :p Hoe ga jij eigenlijk op carbs uberhaupt?

Haha, ja anders is brood te droog kon ook gewoon komkommer zijn of helemaal niks. Zolang ik maar iets vast eet, daarom ga ik ook alleen voor de trainingen quaker oats kopen (dus kauwen). Als ik vito en fierce hier zie op refeed, die zitten 500gr+ dus waarschijnlijk zit ik nog steeds te laag hehe. Hoe bedoel je precies? In de bulk of? Ik moet wel flink ruften op dit moment, sorry haha.
 
40kg db's alweer ja, epic! die drukte is niet normaal nee, zelfs in de ochtend..

goed bezig bro! hier is echt beter, zullen je gains zeker nog verbeteren.

ja hebben ze sinds 2 week nu.
Alleen moet soms kwartier wachten op een bankje ofzo, echt te erg.

Volgend jaar ga ik wss wel switchen en dan is harimau wel een grote kanshebber. Aclo is voor mij als ik heel snel fiets 2-3 minuutjes dus dat is samen met de prijs een groot voordeel.

Kan ik niet een keer gratis mee? :D
 
ja hebben ze sinds 2 week nu.
Alleen moet soms kwartier wachten op een bankje ofzo, echt te erg.

Volgend jaar ga ik wss wel switchen en dan is harimau wel een grote kanshebber. Aclo is voor mij als ik heel snel fiets 2-3 minuutjes dus dat is samen met de prijs een groot voordeel.

Kan ik niet een keer gratis mee? :D

Verder is er toch niks meer interessants in Groningen? Tenzij je naar een health city wil -_-'

Haha, van mij mag je gratis. Alleen ze vragen je hier wel geld voor 1 losse trainingssessie, maar als je er een abbo afsluit verrekenen ze dat met abbokosten.
 
Wat vind je zelf van dropsets, zijn ze het waard? Vandaag leg presses gedaan /dropset en het brand as hell maar dunno of het spieropbouwend is..
 
Ik dacht altijd dat dropsets voor kleinere spiergroepen wel voordelig zijn (na wat working sets)
 
Ik dacht altijd dat dropsets voor kleinere spiergroepen wel voordelig zijn (na wat working sets)
Ik lees dat om maximaal spiergroei te krijgen je de spieren echt moet laten ''falen'' dropsets doen dat goed maar ik weet niet exact hoe betrouwbaar de bron is, is een mening.
 
Klopt, als je je spiervezels goed kapot wil maken, maar moet je volgens mij niet elke workout doen, hun hebben het hier ook over

http://www.youtube.com/watch?v=ThuGB94wXpQ
Wat ik zelf doe is bijvoorbeeld :

3 oefeningen voor rug, dan doe ik de laatste oefening als dropsets, alles oefeningen 3 sets.
En dan 2 oefeningen biceps , 1 oefening word dan dropsets maar ik weet niet of ik dus elke keer ik een spiergroep train dropsets moet doen, heb wel 3 dagen rust van de 7 dus rust zal wel goed zitten.
 
Voor biceps werkt het zeker goed, voor schouders ook merk ik (side raises enz)
voor rug nog nooit gedaan
 
@littledaddy:
Ik doe zelf nauwelijks dropsets, vind ze vrij onnodig. Wat is jouw achterliggende motief om zo te trainen? Als je dropsets doet, dan zit je volume vrijwel erg hoog voor een simpele isolatie oefening vandaar ook de pomp. Als je gewoon volume laag houdt en totaal 10 tot 12 reps kan het wel prima zo nu en dan, want het is meer doeltreffender voor uithoudingsvermogen in tegenstelling tot wat je wil streven, massa en kracht neem ik aan. Beter is dus dropsets te doen met zwaar gewicht, hoge intensiteit, met totaal 10-12reps. Voorbeeld kan zijn: 6-3-2-1, soort van HIT.
 
Wat ik momenteel doe is echt full stretch met een range van 6-12 reps 3 sets allemaal, alles gaat prima alleen moet ik dat cutten onder de knie krijgen, volgens mij lukt dat aardig maar ik stop te snel :fuu:
 
In totaal dus? Kan prima. Je wou vlak voor de zomer nog cutten, je was nu tevreden nu toch?
 
In totaal dus? Kan prima. Je wou vlak voor de zomer nog cutten, je was nu tevreden nu toch?
jah tevreden , eind van de maand ga ik cutten. Momenteel doe ik 2 maanden cleanbulk en maand cut tot ik 10% heb bereikt
 
@littledaddy:
Ik doe zelf nauwelijks dropsets, vind ze vrij onnodig. Wat is jouw achterliggende motief om zo te trainen? Als je dropsets doet, dan zit je volume vrijwel erg hoog voor een simpele isolatie oefening vandaar ook de pomp. Als je gewoon volume laag houdt en totaal 10 tot 12 reps kan het wel prima zo nu en dan, want het is meer doeltreffender voor uithoudingsvermogen in tegenstelling tot wat je wil streven, massa en kracht neem ik aan. Beter is dus dropsets te doen met zwaar gewicht, hoge intensiteit, met totaal 10-12reps. Voorbeeld kan zijn: 6-3-2-1, soort van hit.

+1
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven