AndroidHealthClinic

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Netjes dat je die 30'ers blijf volhouden brah!
Bij opkomende griep moet je gewoon dubbele dosis van je multivitamines nemen, werkte voor mij.
 
Netjes dat je die 30'ers blijf volhouden brah!
Bij opkomende griep moet je gewoon dubbele dosis van je multivitamines nemen, werkte voor mij.

Thx man. Ben echt misselijk en heb overal pijntjes, elleboog, knie, oksel echt fokked up maarja. Vanavond een feestje zal mijn herstel niet goed doen haha
 
kort maar krachtig
heb ook super veel honger laatste tijd, als ik het echt niet meer trek eet ik gewoon wat hoor, soms kan ik me echt niet concentreren vanwege de honger :roflol: neem ik gewoon bakje cottage cheese ofzo
 
Ja, vandaag ga ik ook niet echt letten op me widow. Lukt sowieso niet met drank. Maar dat was echt gek, heb wel vaker zo laag gezeten, misschien wat te weinig groenten gegeten dat verzadigd toch wel lekker.

Btw, ken je Herman?


Ik vroeg aan hem waar die poses had geleerd, destijds van zijn coach. Wat later zei die van dat Hugo weleens mensen uitlegt. Hij had zich blijkbaar erg in verdiept, lijkt me wel mooi om een perfecte back lat spread te maken :D
 
Nette training bro, ik zie dat je behoorlijk aan het goochelen bent met de cal.
Pas je wel op met de drank, toen ik heel laag ging werd ik al lam van drie biertjes :o
 
Thx man. Ja ik zit toch iets te hoog blijkbaar, want anders zou me progressie natuurlijk beter gaan nu vrees ik wel voor spiermassa verlies eigenlijk. Haha ja, houd wel rekening met voeding van te voren. Sowieso heb ik echt lang geen (maanden) alcohol gehad, maar heb wel zin in dat diuretica effect van alcohol epic droog in de ochtend.
 
Lekkere korte, maar krachtige training.:)
 
Thx man. Ja ik zit toch iets te hoog blijkbaar, want anders zou me progressie natuurlijk beter gaan nu vrees ik wel voor spiermassa verlies eigenlijk. Haha ja, houd wel rekening met voeding van te voren. Sowieso heb ik echt lang geen (maanden) alcohol gehad, maar heb wel zin in dat diuretica effect van alcohol epic droog in de ochtend.

Ja dat klopt, had ik vorig jaar ook al ervaren.
Dat soort ochtenden staat je hoofd er meestal niet na, maar het zijn wel de momenten om de beste foto's te maken haha :D
 
Jammer van dat krachtverlies maar is ook wel logisch als je zover onder je onderhoud zit nu op hersteldagen. Ik zou wel blijven luisteren naar je lichaam als je grieperig bent zou ik gewoon rond onderhoud gaan eten anders blijf je misschien wel langer ziek.
 
lekker press werk rakker:)
 
Ja dat klopt, had ik vorig jaar ook al ervaren.
Dat soort ochtenden staat je hoofd er meestal niet na, maar het zijn wel de momenten om de beste foto's te maken haha :D

Dat was de plan vandaag! Maar te brak om foto's te maken :roflol:

Jammer van dat krachtverlies maar is ook wel logisch als je zover onder je onderhoud zit nu op hersteldagen. Ik zou wel blijven luisteren naar je lichaam als je grieperig bent zou ik gewoon rond onderhoud gaan eten anders blijf je misschien wel langer ziek.

Ja echt k*t is dat. Denk dat ik morgen ook niet ga deadliften kan het even niet aan.

lekker press werk rakker:)

Lekkere korte, maar krachtige training.:)

Dank!
 
Water drinken helpt ook tegen de honger bro. Misschien wat meer vullende shizzle eten? Denk ook om je vitamines, micronutrienten etcetera, zeker als je je wat zwakker voelt worden. Nachtrust is ook belangrijk. Strong pullups. Sterkte broski!
 
Water drinken helpt ook tegen de honger bro. Misschien wat meer vullende shizzle eten? Denk ook om je vitamines, micronutrienten etcetera, zeker als je je wat zwakker voelt worden. Nachtrust is ook belangrijk. Strong pullups. Sterkte broski!
zat hij niet heel laag met cals? mis daarom
 
Hoeveel eitjes eet je met rust, merk altijd dat ik daar wel van op knap, en als ik niet train en relatief hoog in vetten moet gooi ik zo een half dozijn in de pan met wat bacon en sla, vult ook als de tering
 
Verdomme wat ben jij goed bezig! Ik ben maar weinig op dbb geweest maar zal binnenkort je log is goed doorlezen. Respect
 
Kort maar krachtig met lekker Chins!

Hoe bevalt het IF verhaal je? En hoe staat het met de cut in zijn algemeen?
 
Rug, Triceps

deadlift
2x5x130
1x5x130 (met straps)

barbell row
12x60
12x70
12x80

pull ups (palmen van je af)
8xBW+10
8xBW+5 (-1 spotted)
8xBW+5 (-1 spotted)

shrugs
12x3x30

dips
10xBW+15
10xBW+25
8xBW+30

Note:
Deadlift grip was een hell, heb laatste set voor de zekerheid met straps gedaan, easy. Laatste 2 sets van dips tot failure.

Water drinken helpt ook tegen de honger bro. Misschien wat meer vullende shizzle eten? Denk ook om je vitamines, micronutrienten etcetera, zeker als je je wat zwakker voelt worden. Nachtrust is ook belangrijk. Strong pullups. Sterkte broski!

Dank bro! Water drink ik voldoende. Vitamines krijg ik ook binnen, eet voldoende groente en vul ook aan met 2 tabs Opti-Men. Ik denk dat zoals Little Daddy zegt, opeens zakken weer in cals je lichaam bioritme aantast. De noten die ik at, geven een erg verzadigend effect vandaar ook. Griep vecht ik tegen ene dag zit het mee andere tegen, als het maar niet net voor me tentamen gebeurd (binnen 2 weken).

zat hij niet heel laag met cals? mis daarom

+1

Hoeveel eitjes eet je met rust, merk altijd dat ik daar wel van op knap, en als ik niet train en relatief hoog in vetten moet gooi ik zo een half dozijn in de pan met wat bacon en sla, vult ook als de tering

Ik eet op rustdag altijd 4 eieren nom nom

Verdomme wat ben jij goed bezig! Ik ben maar weinig op dbb geweest maar zal binnenkort je log is goed doorlezen. Respect

Thx bro, doet me goed om te horen. Heel weinig idd, wordt weer eens tijd dat je gaat loggen!!

Kort maar krachtig met lekker Chins!

Hoe bevalt het IF verhaal je? En hoe staat het met de cut in zijn algemeen?

IF is echt super relaxed! Refeed dagen zijn mentaal zwaar ben geen veel eter, maar ben van plan om de bulk variant van LG te doen. Kijken hoe dat bevalt. Cutprogressie in 1 woord --> langzaam. Het kan veel sneller, over 2-3 weken heb ik 3 maanden gecut. Van 16/15% naar 12,7% (?) kan binnen een maand als je het goed doet. Maar ik zat te hoog in kcal vandaar, wel veel geleerd van cutten. Volgende cut zal sowieso veel makkelijker en sneller gaan daar ben ik van overtuigd.
 
Barbell Row = BOR toch bedoel je? nice
ook knap dat je 8 chins haalt met 10kg
 
Dacht al wel dat je IF relaxed zou vinden.. zelf vind ik het ook echt ideaal. Doe je ook nog cardio na je KT? Bij mij helpt dit enorm om me BF naar beneden te krijgen.

Ook een lekkere training weggezet nog!
 
lekkere bent-over-rows idd! goed bezig gozah
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven