MuscleMeat

Log Machete (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
behoorlijke training kerel.
 
Gisteren terug van Frankrijk, vandaag een rustdag ben helemaal gaar. Morgen weer voeding en training oppakken. Weekend was qua voeding van alles junken en drinken, wel relaxed. :o

welke sups gebruik je momenteel bro?

Ik probeer het nu simpel te houden ook qua budget, maar ik denk niet dat ik meer gains ga maken met bepaalde supplementen.

Deze gebruik ik nu:
- whey
- casseine
- multivit
- vitd3
- omega3
- (biergist)

Heb ook 2 pre-w nog staan, jack3d en noxi, maar gebruik ik niet vaak.

Nu tijdelijk agmatine en kre-alkalyn (creatine), maar ga hierna creatine mono gebruiken. Heb niet de indruk dat Agmatine wat doet.

behoorlijke training kerel.

Thanks :)
 
Doe je goed man weekendje Frankrijk (waar precies)
Sterke db rows bro :cool:
 
baal je er niet van als je een weekend gejunkt heb? tijdje terug snoepte ik ook af en toe. direct erna had ik weer spijt
 
Hoeveel spieren met je verloren afgelopen weekend? :p
 
Doe je goed man weekendje Frankrijk (waar precies)
Sterke db rows bro :cool:

Thanks! Het deed me heel goed, was al 2 jaar niet weg geweest. Ik was in Parijs, prachtige stad!

baal je er niet van als je een weekend gejunkt heb? tijdje terug snoepte ik ook af en toe. direct erna had ik weer spijt

Ik junk bijna nooit, enige junk komt van uitgaan (alcohol en het eten na uitgaan). Heb ook geen behoefte aan die troep. Maar met een weekendje weg als dit ga ik me niet bekommeren of ik wel genoeg eiwitten en kcal binnenkrijg dat doe ik normaliter al genoeg :d Ik zat waarschijnlijk toch rond onderhoud of net boven met al dat eten.

Hoeveel spieren met je verloren afgelopen weekend? :p

Haha 2kg lichter, grotendeels vocht
 
Whaha gaarheid na t weekend... Zelf ook last van :)
 
lekker zo;n weekendje:)
 
Zou ik ook eens moeten doen, dat bb-gedoe kunnen laten vallen als je op reis gaat.
Anders ga ik er nog eens mentaal aan kapot :o
 
UB1 week 6

benchpress
4x80
5x78
6x74
3x74

lying t-bar row
6x72 PR
6x70
6x67
10x60

incline dumbbell press
10x28
10x26
12x24

chins
12xBW
10xBW

db side raises
12x14
12x14
12x12

rope pushdown
2x15x15

db curl
12x18
12x16

db hammer curl
12x18

Comment

Mwah, niet echt krachtprogressie maar ook geen terugval na weekend.
 
hoe kom je aan die 2 kg schijfjes? die hadden ze toch niet bij Hari?
 
Laatste keer dat ik er was hadden ze die niet.

Is er meer nieuw spul gekomen?

Nee die hadden ze toen ook. Ze hebben helaas geen 2,5kg schijven, maar dat ga ik keer vragen of ze dat kunnen aanschaffen
 
Nee die hadden ze toen ook. Ze hebben helaas geen 2,5kg schijven, maar dat ga ik keer vragen of ze dat kunnen aanschaffen

aah oke naja door al het grote spul misschien over het hoofd gezien haha
 
LB2(1) week 6

deadlift
2x134
--straps--
2x8x134
7x134 fuu had ik kunnen hebben

leg press
10x280
8x280
12x240

leg extension (unilateraal)
3x12x35

lying leg curl
3x12x50

calf raises
3x8x100

Comment
DL zat ik te torren met mijn grens, conditioneel erg zwaar, was gisteren halfziek. Ik heb voor het eerst aften op mijn tong komt waarschijnlijk door 24/7 studeren behoorlijk stressvol en vermoeiend. Dus toch vandaag gegaan. Weinig kracht bij leg press.

Even wat anders dit schema is prima op zich om te bulken, maar ik heb nu niet de tijd om 4x per week naar de gym te gaan. Ik ga dus over naar 3x per week, moet nog kijken of ik mijn oude split oppak of de routine van Martin Berkhan ga proberen. Dit is ook wel mooi schema qua overloop naar het IF cutten. Eventueel een full body, maar dat moet ik nog bezien wil liever iets doen wat ik zeker weet waar ik op gain. Ook omdat ik nog een maand ga (recomp) bulken wil daarna naar de 8%.

Mijn vorige split was goed enkel benen en schouders op een dag was te zwaar. Dus daar wat op vinden. Ik had voor generic bulking routine gekozen vanwege wetenschappelijke redenen (vaker spieren prikkelen, meer eiwitsynthese) maar heb er geen tijd voor meer.

Geen UB2 morgen, gewoon rusten weekend en daarna fris overschakelen naar nieuw schema.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven