AndroidHealthClinic

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
squat day

squat
8x80
10x74
10x70

rdl
3x12x80

leg press
12x240
12x260
12x270

lying leg curl
2x12x50
12x45

standing calf raise
5x115
2x5x120 PR (fs)
2x5x115

seated calfpress
3x12x160

Comment
MP eruit, herstel niet snel genoeg van woensdag. Ik heb toch al genoeg oefeningen waar front deltoid veel wordt belast. Schema is qua indeling praktisch een push/pull geworden, HIT (RPT) en medium volume. Squat gaat fijner bij low rep, bij >10 is vorm slecht. Techniek nog blijven oefenen, had beetje last van knie en schaambekken.
 
Lekker training, 2x12x50kg leg curl :O.. ik doe 12x20 max
squat 8x80kg? en leg press 12x270kg?
 
Lekker training, 2x12x50kg leg curl :O.. ik doe 12x20 max
squat 8x80kg? en leg press 12x270kg?

Hehe thanks, ja blessures are a bitch. Heb wel zwaarder gesquat, maar heb al maanden last van knie en irritatie bij me schaambekken (dit is gelukkig minder geworden). Squat is ook volledig uit verhouding met deadlift :rolleyes: gelukkig heb ik geen pijn bij het deadliften.
 
Heb jij een echte Calf Raise machine in je gym?
 
T licht denk ook beetje aan de machine hoe zwaar je kan verder lekkere training ja dat probleem van schaambekken heb ik ook af en toe wat heb je daar tegen gedaan?
 
Heb jij een echte Calf Raise machine in je gym?

Nee helaas, de seated press is wel plate loaded.

T licht denk ook beetje aan de machine hoe zwaar je kan verder lekkere training ja dat probleem van schaambekken heb ik ook af en toe wat heb je daar tegen gedaan?

Rust, enige wat je kan doen. Bij fysio werd het gemasseerd, warme doorbloeding, toen herstelde het sneller. Exact te zijn ging het om de symphysis. Het is vooral pijnlijk als ik te veroverbuig tijdens het squatten en spanning onnderrug verlies (bolt ook altijd), dan ga ik compenseren bij mijn schaambekken.
 
beste training weer kerel.
 
Ik heb wel gewoon een holle rug of rechte rug meestal maar ik heb er niet last van tijdens het squatten ma zodra ik de barbell weg heb gelegd dan brand het echt
 
Nice training idd, mooi dat er vooruitgang in je squat zit. Recht zo die gaat.
 
Goed bezig man!
 
Thanks allemaal.

Deadlift day

deadlift
--straps--
3x160
4x150

weighted chins
5xBW+15
6xBW+10
9xBW

pendlay row
3x5x64 (niet echt full rom laatste 2 reps iedere set)

standing calf raises superset ez-bar curl
3x5x120 sp 2x15x14 (ex. bar)

Comment
Benen waren nog niet helemaal hersteld van vrijdag. Vooral in linker adductor had ik nog pijn. Kramp schoot er ook in tijdens oefening, heb veel gestrekt, gemasseerd en uiteindelijk bij 2 sets gehouden.

---------------------------------------

Vandaag ga ik begin met cutten, denk niet al te lang een week of 4-6 max. Eerste weekjes eet ik 2 van de trainingsdagen boven onderhoud en op benchday onder onderhoud. Verder in deze weken een groot calorietekort op rustdagen van +/- 700kcal. Later eet ik alle trainingsdagen boven onderhoud en op rustdagen een tekort van 300-500kcal. Ik verwacht dat het cutten me nu sneller afgaat, maar kijk wel waar het me brengt.
 
Lekker dl die weighted chins doe je het gewicht dan tussen je benen inklemmen ?
 

Op hoeveel % denk je komen te staan?
 
Lekker dl die weighted chins doe je het gewicht dan tussen je benen inklemmen ?

Thanks, nee ik heb een dip belt. Echt een investering die het waard is !

Op hoeveel % denk je komen te staan?

Geen idee eigenlijk. Het verschilt per persoon hoe je eruit ziet op een bepaald vp, maar ik zal nu wel rond de 13-15% staan. Cutten tot een acceptabel % en daarna weer groeien door te recompen. Ik oog liever wat buffer. Ben ook niet echt gegroeid sinds ik heb gecut, weeg nog steeds 77kg. :rolleyes:
 
Thanks, nee ik heb een dip belt. Echt een investering die het waard is !



Geen idee eigenlijk. Het verschilt per persoon hoe je eruit ziet op een bepaald vp, maar ik zal nu wel rond de 13-15% staan. Cutten tot een acceptabel % en daarna weer groeien door te recompen. Ik oog liever wat buffer. Ben ook niet echt gegroeid sinds ik heb gecut, weeg nog steeds 77kg. :rolleyes:

Het enigste 'voordeel' dat ik heb aan mijn kleine gestalte: ik oog snel buff :D
En met dat vetpercentage hoef je inderdaad niet zo lang te cutten, zeker als je lekker strikt bent met je voeding ;)
 
flinke lifts kerel, nice!
 
Het enigste 'voordeel' dat ik heb aan mijn kleine gestalte: ik oog snel buff :D
En met dat vetpercentage hoef je inderdaad niet zo lang te cutten, zeker als je lekker strikt bent met je voeding ;)

Haha idd! Nee, ik verwacht het ook niet. Mijn eerste cut ging veel vet en vocht weg, verkeerd ingeschat mijn vp en ook niet geweldig gecut. Haha, met tentamens heb ik weinig eetlust en heb ook veel verjaardagen deze maand dus kijken wat het wordt :roflol:


flinke lifts kerel, nice!

Thanks !
 
Sterke DL bro, kijken wat de cut je brengen gaat.
Verjaardagen zijn een bitch als je cut, maar de volhouder wint :cool:
 
nice bro, mirin
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven