Fitness Seller

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
hoeveel % sta je nu dan? bw oefeningen zijn wel dik hoor
 
hoeveel % sta je nu dan? bw oefeningen zijn wel dik hoor

Thanks man, maar mocht heel wat zwaarder als vorig week. Ik denk 13-15%, lastig altijd te zeggen binnenkort puntsmeting doen.

:s cut je weer?

Ja, is 6-8 weken geleden weer. Niet veel gegained toen. Ben nu niet tevreden met %.

Ik ben op dit moment erg belabberd, voel een zware griep opkomen. Heb paracetamol, vitc1000 geslikt en probeer te rusten. Wel klote met aankomende tentamens, misschien zaterdag niet trainen maar even rusten. Benen zitten toch nauwelijks massa meer op :roflol:
 
Thanks man, maar mocht heel wat zwaarder als vorig week. Ik denk 13-15%, lastig altijd te zeggen binnenkort puntsmeting doen.



Ja, is 6-8 weken geleden weer. Niet veel gegained toen. Ben nu niet tevreden met %.

Ik ben op dit moment erg belabberd, voel een zware griep opkomen. Heb paracetamol, vitc1000 geslikt en probeer te rusten. Wel klote met aankomende tentamens, misschien zaterdag niet trainen maar even rusten. Benen zitten toch nauwelijks massa meer op :roflol:
heb je recente pics? pm me dan
 
Nee, fysiek is niet noemenswaardig veranderd. In OP zijn wel wat pics.

Even update:
Zit nu met een felle koorts, hele nacht gebaden in zweet. Heb overal spierpijn en ben oververmoeid. Ik ben van plan om woensdag weer te trainen, en dan gelijk mijn eerste refeed te houden. Tot die tijd blijf ik gewoon een (groot) kcal tekort vasthouden, maar vetten iets omhoog. Dit omdat ik ook weinig eetlust heb, vetten zijn wel makkelijker binnen te krijgen dan carbs. Woensdag zal hoogstwaarschijnlijk ook een FB worden.
 
Nee, fysiek is niet noemenswaardig veranderd. In OP zijn wel wat pics.

Even update:
Zit nu met een felle koorts, hele nacht gebaden in zweet. Heb overal spierpijn en ben oververmoeid. Ik ben van plan om woensdag weer te trainen, en dan gelijk mijn eerste refeed te houden. Tot die tijd blijf ik gewoon een (groot) kcal tekort vasthouden, maar vetten iets omhoog. Dit omdat ik ook weinig eetlust heb, vetten zijn wel makkelijker binnen te krijgen dan carbs. Woensdag zal hoogstwaarschijnlijk ook een FB worden.

Beter inderdaad nu uitrusten in plaats van zo te gaan trainen.
Ik ben zo eens gaan trainen, echt niet aan te raden & achteraf eens zoveel zever mee :o

Net pics gezien, sterke rug brah!
 
Lol, ziek en dan toch bewust kcal te kort aan houden?
Beter ga je snel even je lichaam flink wat voeding geven om te herstellen.

Je bent nu in een flinke katabolen staat, dus ik zou je lichaam maar genoeg goede voeding geven als je het binnen kan houden.
 
Beter inderdaad nu uitrusten in plaats van zo te gaan trainen.
Ik ben zo eens gaan trainen, echt niet aan te raden & achteraf eens zoveel zever mee :o

Net pics gezien, sterke rug brah!

Ja lichaam heeft even rust nodig, al heel lang ook geen deload/rustdag gehad. Thanks!

Lol, ziek en dan toch bewust kcal te kort aan houden?
Beter ga je snel even je lichaam flink wat voeding geven om te herstellen.

Je bent nu in een flinke katabolen staat, dus ik zou je lichaam maar genoeg goede voeding geven als je het binnen kan houden.

True. Alleen ik heb gisteren veel voorbereidend werk getroffen: boven onderhoud eten, vitc1000, paracetamol, extreem zweten. Ik ben nu alleen nog oververmoeid en hoofdpijn. Het is niet dat ik extreem laag zit in kcal, dat zou idd averechts werken. Wat ik vooral nodig heb is rust :)
 
Beterschap bro, ff je cup-a-soup moment pakke en dan weer de beuk erin ;)
 
Beterschap bro, ff je cup-a-soup moment pakke en dan weer de beuk erin ;)

Thanks man, gisteren zo'n kant en klare bliksoep gehaald even opgewarmd aan het gasfornuis, maar apart hoe snel een koorts kan inslaan. Heerlijk :D Tijdens het eten had ik niks, maar 2u later lag ik met koorts op bed. :roflol
 
Beterschap bro, heb je nu trouwens de hook grip al uitgeprobeerd bij het deadliften? Ik heb hem nu voor de derde keer gebruikt in combinatie met magnesium en ben tot het gaatje gegaan, grip hield het zonder problemen. Je lijkt trouwens nu wel heel veel te hebben ingeleverd op die bench:o.
 
Beterschap bro, heb je nu trouwens de hook grip al uitgeprobeerd bij het deadliften? Ik heb hem nu voor de derde keer gebruikt in combinatie met magnesium en ben tot het gaatje gegaan, grip hield het zonder problemen. Je lijkt trouwens nu wel heel veel te hebben ingeleverd op die bench:o.

Thx bro! Nee, nog niet eigenlijk was het wel van plan maar vergeten. Is die magnesium echt nodig of heb je zweterige handen? Ik wil het wel proberen bij opwarmsetjes, kijken of het lekker voelt.

Ja bench, is wel uberstrikt en sommige reps semi-paused. Maar heb toch wel flink ingeleverd inderdaad. Met FB hierna verwacht ik wel sterke progressie te maken op de compounds, kan niet wachten.
 
Wat ga je morgen trainen? Als mijn armen beetje zijn hersteld doe ik wel mee
 
Wat ga je morgen trainen? Als mijn armen beetje zijn hersteld doe ik wel mee

-_-'

Even update:
Zit nu met een felle koorts, hele nacht gebaden in zweet. Heb overal spierpijn en ben oververmoeid. Ik ben van plan om woensdag weer te trainen, en dan gelijk mijn eerste refeed te houden. Tot die tijd blijf ik gewoon een (groot) kcal tekort vasthouden, maar vetten iets omhoog. Dit omdat ik ook weinig eetlust heb, vetten zijn wel makkelijker binnen te krijgen dan carbs. Woensdag zal hoogstwaarschijnlijk ook een FB worden.

Rusten bra, dinsdag een tentamen wil niet nog zieker worden.
 
Ikzelf heb magnesium echt nodig bij de werksetjes, scheelt anders al gauw een kg of 10-15 dat ik dan minder pak. Magnesium kost ook geen drol en als je een stukje papier meeneemt om met wat de stang na het deadliften een beetje schoon te maken lijkt het me voor de sportschool ook geen probleem.
 
wat is er met je bench man

ik deed gister 4x3x80 en 8x70 :D
 
Ikzelf heb magnesium echt nodig bij de werksetjes, scheelt anders al gauw een kg of 10-15 dat ik dan minder pak. Magnesium kost ook geen drol en als je een stukje papier meeneemt om met wat de stang na het deadliften een beetje schoon te maken lijkt het me voor de sportschool ook geen probleem.

Dat is flink verschil in gewicht! Iets dat ik misschien wel ga kopen ja, thanks.

Ik twijfel ook om 1,25 en 2,5kg gewichten te kopen. Dan zijn de sprongen makkelijk te maken we hebben alleen 2kg schijven, anders is het te zwaar bij bench.

wat is er met je bench man

ik deed gister 4x3x80 en 8x70 :D

wait wut :roflol:
doe je wel nazistrikt? hehe nice.
nee ik weet niet man, bench doe ik sinds paar maandjes niet mijn sterkste compound.
 
Benchen is ook niet mijn ding Machete... gewoon mee stoppen :)
 
Dat is flink verschil in gewicht! Iets dat ik misschien wel ga kopen ja, thanks.

Ik twijfel ook om 1,25 en 2,5kg gewichten te kopen. Dan zijn de sprongen makkelijk te maken we hebben alleen 2kg schijven, anders is het te zwaar bij bench.



wait wut :roflol:
doe je wel nazistrikt? hehe nice.
nee ik weet niet man, bench doe ik sinds paar maandjes niet mijn sterkste compound.

ja strict, nice and steady
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven