MuscleMeat

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Strong db row bro, idd een mooie motivatie om nieuwe VPR's te behalen.
Als ik zo een paar bladzijdes terug lees valt me op dat je maar één UB en twee LB schema's hebt, is daar een speciale reden voor ?
Ik wil zelf misschien na het schema wat ik eerst ga volgen ook overstappen op een UB/LB schema en dan vind ik deze UB wel een heel goed gekozen schema qua oefeningen.
Zou je het erg vinden als ik die van jou dan lease ? :D

Thx! Haha, ga je gang bro. Het is een simpel vrij schema met enkel basic oefeningen afgeleid van Lyle's generic bulking routine. Ik houd UB dagen constant zo kan ik progressie beter meten.

Dat klopt inderdaad. Zat toen enkele maandjes te sukkelen met blessure, hierdoor kon ik ub niet trainen. Dat deed ik 1x in de week toen, voornamelijk rug. Een ub/lb/ub is ook prima en dat om de week afwisselen, maar ik doe het liever helemaal goed en train gewoon een 4daagse ub/lb.

Neem jij dan ook een 4-daagse?
 
Thx! Haha, ga je gang bro. Het is een simpel vrij schema met enkel basic oefeningen afgeleid van Lyle's generic bulking routine. Ik houd UB dagen constant zo kan ik progressie beter meten.

Dat klopt inderdaad. Zat toen enkele maandjes te sukkelen met blessure, hierdoor kon ik ub niet trainen. Dat deed ik 1x in de week toen, voornamelijk rug. Een ub/lb/ub is ook prima en dat om de week afwisselen, maar ik doe het liever helemaal goed en train gewoon een 4daagse ub/lb.

Neem jij dan ook een 4-daagse?

Haha ik zeg altijd maar: "beter goed gejat dan slecht bedacht" :p
Ik was aan het einde van m'n cut eigenlijk van plan om de "winter" door te komen met schema's voor 3x per week, maar ik heb te veel drive om volgend jaar beter te presteren dat ik toch besloten heb om 4x per week te blijven trainen.
Dus dan wordt het idd ub/lb/rust/ub/lb dit zal denk ik ook beter zijn voor m'n progressie op sommige compounds.
 
Ziet er mooi uit man goed op de weg terug
 
als je nog pre work out zoekt

[Link niet meer beschikbaar]


10 euro zal wel snel wezen
 
Ziet er mooi uit man goed op de weg terug

Thanks! Volgende week naar de fysio denk ik i.v.m. elleboog. Ik denk een beknelde zenuw na mijn stoot tegen telefoonbotje. Ik voel constant schokjes en trillingen in hand.

als je nog pre work out zoekt

[Link niet meer beschikbaar]

10 euro zal wel snel wezen

Thanks man. Heb nog noxi en beetje jack3d gebruik niet heel vaak.

Haha ik zeg altijd maar: "beter goed gejat dan slecht bedacht" :p
Ik was aan het einde van m'n cut eigenlijk van plan om de "winter" door te komen met schema's voor 3x per week, maar ik heb te veel drive om volgend jaar beter te presteren dat ik toch besloten heb om 4x per week te blijven trainen.
Dus dan wordt het idd ub/lb/rust/ub/lb dit zal denk ik ook beter zijn voor m'n progressie op sommige compounds.

:roflol:

Ik wou het eerst bij drie daagse laten i.v.m. tijd. Alleen is toc beter om compounds vaker aan te pakken inderdaad. Maar je bent goed gedreven door contest en je hebt veel kennisks opgedaan,dus komt zeker goed bro!
 
LB1

deadlift
2x5x124
4,5x124
--> speed zat erin, alleen kon laatste rep niet meer helemaal locken dus dropte het.

squat
3x5x64

lying leg curl
10x50+3x3

leg press (PL)
2x12x200

calf press
?

Note
Prima, beetje last van maagzuur weer. Squat probeer ik elke training te verhogen. Dl om de week 4kg als niet meezit gebruik ik straps.
 
UB1

db press
2x8x30 VPR
6x30

db row
8x34
8x38
6x40

db shoulder press
12x18
2x10x20

chins
7xBW+7
8xBW
6xBW

dips
12xBW
10xBW+15
8xBW+20 PR

db seated side raises
12x8
12x10
12x12 PR
--> laatste set was zwaar vooral als je de oefening uitvoert, zittend met armen gestrekt op hoogste punt.

db bent over lateral raise
12x8
12x10 PR

db curl
12x14
12x16

Note
Eindelijk een lekkere, pijnvrije en makkelijk aanvoelende training. Lange tijd niet gehad. Ik probeer bij elke UB1 een gewicht hoger te pakken die ik dan ook bij UB2 doe, zodoende dus op de eerste training van de week een "PR" te proberen.
 
Mooie training man t gaat de tijd ook lekker met je blessure als ik t zo hoor
 
It's raining PR's bro :cool:
Fijn dat je training lekker verliep.
Mooie reps op je eerste oefening, ik ben nog niet zover dat ik weer de 30'ers kan pakken op de db press (flat & incline) :o
 
Mooie training man t gaat de tijd ook lekker met je blessure als ik t zo hoor

Gaat eindelijk beter ja, thanks!

It's raining PR's bro :cool:
Fijn dat je training lekker verliep.
Mooie reps op je eerste oefening, ik ben nog niet zover dat ik weer de 30'ers kan pakken op de db press (flat & incline) :o

Eindelijk man! Nu hopen dat ik dit kan vasthouden. Nog 1 week vakantie, daarna wordt het wat minder i.v.m. studie. Als ik op een plateau raak, ga ik creatine supplementeren. Vorig jaar voor het laatst gebruikt, kwam door blessures maar niet op een plateau :D

Ik was er ook verbaasd over, voelde zo easy. Shoulder press vind ik nog wel heel zwaar.

Ik gebruik sinds gisteren een ''extra'' supp naast vitd3, multi, visolie en de usual whey/casseine. Namelijk, ZMA. Wou het ooit eerder proberen, maar las veel negativiteit over. Maar dacht laat ik maar een maand proberen, misschien dat het ook helpt voor acne op me rug.
 
Hoe oud ben je eigenlijk machete?
 
Nice dat het wel goed met jouw gaat, ik ga onze weddenschap hard verliezen :P Ik heb volgens mij problemen met m'n maag waardoor ik als een hond hoest (training slecht) en waardoor ik niet veel kan eten. Heb net een kapsalon gegeten met wat noxipro en zo trainen samen met codeine tablet. :fuu: Normaal eet ik nooit kapsalon, nu 5 in een maand tijd -_- in before ik dik ben binnen een maand
 
Nice dat het wel goed met jouw gaat, ik ga onze weddenschap hard verliezen :P Ik heb volgens mij problemen met m'n maag waardoor ik als een hond hoest (training slecht) en waardoor ik niet veel kan eten. Heb net een kapsalon gegeten met wat noxipro en zo trainen samen met codeine tablet. :fuu: Normaal eet ik nooit kapsalon, nu 5 in een maand tijd -_- in before ik dik ben binnen een maand

Haha nee komt wel goed man! Niet zoveel shit eten man, als je het niet aankan. Ben je naar dokter geweest?

Doe anders zo'n sapkuur (yeah, kinda gay). Hoor echt goede dingen over!

[Link niet meer beschikbaar]
 
Haha nee komt wel goed man! Niet zoveel shit eten man, als je het niet aankan. Ben je naar dokter geweest?

Doe anders zo'n sapkuur (yeah, kinda gay)

[Link niet meer beschikbaar]
Jah ben gegaan, ik ben omin idioot dat ik niet vroeg wat ik zou kunnen hebben, kreeg omeprazol en codeine en zei voor je klachten -_- ik ben soms echt dom, was net wakker maybe drm.

Wat moet ik doen? Als ik geen kapsalon zou eten zou ik vandaag 1000 kcal binnen krijgen :rolleyes: nu heb ik rond de 1000-1500 binnen en ga gwn tot 3500 wat ik normaal zou eten en hopelijk niet teveel fatgainz.

brb beta aline ik ga trainen broeder zie je straks!
 
Little daddy is het wel de bedoeling dat je codeine midden op de dag neemt ?
Ik heb meerdere luchtweg infecties gehad, maar moest de codeine altijd voor het slapen nemen (als soort slaapmiddel)
 
Little daddy is het wel de bedoeling dat je codeine midden op de dag neemt ?
Ik heb meerdere luchtweg infecties gehad, maar moest de codeine altijd voor het slapen nemen (als soort slaapmiddel)
codeine kan de rijvaardigheid beinvloeden en je suf maken daarom raden ze aan voor het slapen maar je kan ook andere tijden innemen , heb zelf 3 maal per dag en ben heel me leven suf dus codeine maakt me niet suffer :p


in before ik mijn matties log hijack
 
Nee is niet erg, heb zelf ook maagproblemen (gehad) dus wel interessant.
 
Sterke dips, mooi dat je nu weer pijnvrij bent. Ik zelf heb sinds halverwege vorige week veel last in de holte van mijn elleboog tussen onderarm en bicep:(. Deze week dus geen ub voor mij helaas.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven