MuscleMeat

Log Machete (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik dacht dat je veel jonger was brah

Maar dips BW+20 had je toch wel eens hoger gedaan? Of is gewoon PR sinds je blessure ofzo?

Haha aware, word altijd jonger geschat :D

Klopt, best was nog 3xBW+40kg. Maar dips gaan wel hard.

Sterke dips, mooi dat je nu weer pijnvrij bent. Ik zelf heb sinds halverwege vorige week veel last in de holte van mijn elleboog tussen onderarm en bicep:(. Deze week dus geen ub voor mij helaas.

Thanks bro, volgens mij heb ik ook zoiets. Voel je trillingen in vingers/hand? Goed dat je rust neemt, hoe was eerste college dagen?
 
Thanks bro, volgens mij heb ik ook zoiets. Voel je trillingen in vingers/hand? Goed dat je rust neemt, hoe was eerste college dagen?

Ik had vorige week dat ik de dumbbells op mijn knieën had staan en ze naar achter richting mijn borst gooide en ging liggen voor dumbbell presses. Maar toen schoot het erin in die holte van onderarm/bicep in mijn linkerarm en nu voelde ik het vandaag zelfs tijdens het squatten. Maar een half uur na het trainen is de pijn weer weg dus ik hoop dat het over gaat na een weekje geen ub trainen en goed eten.

College is tot nu toe peanuts, het voelt net of ik alles weer overnieuw aan het leren ben en gewoon mijn mbo opleiding opnieuw aan het doen ben maar het zal binnenkort wel lastiger worden.
 
het gaat de goede kant op zo te zien!
 
Ik had vorige week dat ik de dumbbells op mijn knieën had staan en ze naar achter richting mijn borst gooide en ging liggen voor dumbbell presses. Maar toen schoot het erin in die holte van onderarm/bicep in mijn linkerarm en nu voelde ik het vandaag zelfs tijdens het squatten. Maar een half uur na het trainen is de pijn weer weg dus ik hoop dat het over gaat na een weekje geen ub trainen en goed eten.

College is tot nu toe peanuts, het voelt net of ik alles weer overnieuw aan het leren ben en gewoon mijn mbo opleiding opnieuw aan het doen ben maar het zal binnenkort wel lastiger worden.

Ai dat is vervelend, zo zie je maar weer eens dat ongeluk in een klein hoekje zit :( Sterkte!

Voeding gaat prima samen met colleges enz?
het gaat de goede kant op zo te zien!

yeah, buddy!
 
Congrats met de PR voor de dips! Mooi! Ik volg je ook btw :)
 
Lekkere training bra! Grtz met prs.

Fijn dat je weer helemaal pijnvrij kan trainen :D

Ronaldo-1200.jpg
 
Congrats met de PR voor de dips! Mooi! Ik volg je ook btw :)

Hey, thanks en welkom. Ik heb vandaag choco pops gekocht, lust normaliter geen havermout met water, maar goed eens je recept proberen :D

Lekkere training bra! Grtz met prs.

Fijn dat je weer helemaal pijnvrij kan trainen :D

[Link niet meer beschikbaar]

Haha, thanks man! Hopen dat die een hattrick maakt vandaag.
 
LB2

squat
3x5x68
--> techniek was goed, nog wel kramp bij knieen hoop dat snel verdwijnt en niet weer kop op steekt.

rdl
3x12x80

leg press (PL)
2x12x200
--> geen derde set, teveel kramp rondom knie.

lying leg curl
12x50+3x3 VPR

standing calf raise
3x12x105

Note
Goed. Samen met Vito getraind, was gezellig dus lekker veel rust tussen sets haha!
 
zo lekkere wheels training dude!
 
UB2

db press
2x7x30
6x28

db row
8x34
8x38
6x40

db shoulder press
10x18
2x12x20 VPR

chins
8xBW+7
12xBW
8xBW

dips
12xBW
10xBW+15
10xBW+20
--> Voelde niet goed bij de weighted dips, kreeg last van rechter borstspier/pees. Dit had ik eerst ook toen kreeg ik blessure. Afgelopen dinsdag the same, maar dacht dat het pijn was van de db press.

db seated side raises ss db seated bent overal lateral raise
12x8 ss 12x8
2x12x10 ss 12x10

db shrugs
2x12x30

db curl
12x14
12x18 (alternate db curl)
toen kreeg ik last van de borstspier bij het curlen (?!)
deed 12kg+3x3

Note
Aardig, de pijn was een smet op de training. Met db curl ga ik myo weer proberen (stopte met myo UB, ook omdat ik last kreeg van elleboog).
zo lekkere wheels training dude!

Thanks, was goed maar moet nog veel zwaarder!

extra rust tussen sets voor meer gainssss

Jwz!
 
Nette training bro. Denk wel om je borstspier enzo :kiss:
 
ik zou de dips niet meer doen man kreeg ook heel vaak pijn ermee
 
Hmm, ja eerst kijken morgen. Is veelstemooie oefening om te laten.

LB1

deadlift
3x128 (gripfail)
2x5x128 (straps)

squat
3x5x70

lying leg curl
8x55+3x3 PR

leg press (PL)
2x12x210

seated calf press (LP)
3x12x140

Comment
Studie is weer begonnen, dus was 9u al in de gym. Dl viel ietwat tegen. Squat was pas derde set vorm prima te noemen. Blij dat het nog pijnloos gaat.
 
Ziet er nettjes uit, mooi dat squat tot nu toe nog pijnloos is. Hopelijk blijft zo
 
Hmm, ja eerst kijken morgen. Is veelstemooie oefening om te laten.

LB1

deadlift
3x128 (gripfail)
2x5x128 (straps)

squat
3x5x70

lying leg curl
8x55+3x3 PR

leg press (PL)
2x12x210

seated calf press (LP)
3x12x140

Comment
Studie is weer begonnen, dus was 9u al in de gym. Dl viel ietwat tegen. Squat was pas derde set vorm prima te noemen. Blij dat het nog pijnloos gaat.

Grip fail was met double overhand grip? En hoe kwam het dat je squat vorm minder was? niet genoeg opgewarmd?

Had je die pijn bij dippen aan de pees in je oksel zeg maar of de aanhechting aan het borstbeen? Pijn aan het borstbeen ken ik, de ene keer is het er wel en de andere keer niet, in ieder geval goed opwarmen (flyes, opdrukken, bw dips etc)

Verder goed bezig!
 
Idd netjes zo 's ochtends in de sportschool.
Misschien een idee om een gripoefening erbij te pakken aan het eind van je LB trainingen.
 
Mooie training man

Ziet er nettjes uit, mooi dat squat tot nu toe nog pijnloos is. Hopelijk blijft zo

Thanks dudes!

Grip fail was met double overhand grip? En hoe kwam het dat je squat vorm minder was? niet genoeg opgewarmd?

Had je die pijn bij dippen aan de pees in je oksel zeg maar of de aanhechting aan het borstbeen? Pijn aan het borstbeen ken ik, de ene keer is het er wel en de andere keer niet, in ieder geval goed opwarmen (flyes, opdrukken, bw dips etc)

Verder goed bezig!

Thanks bro. Double overhand grip inderdaad, ben even gaan resetten en laag begonnen om grip te verbeteren, maar denk dat de gewichtjes te snel omhoog gaan en mijn grip niet bijhoud (4kg stapjes moeten misschien naar 2kg?)

Is niet echt borstbeen, meer bij je voorkant schouder dat doorloopt naar je bovenkant borstspier of pees. Alsof er aan wordt getrokken, had vandaag ook beetje last van we zullen zien.

Opwarmen doe ik (volgens mij) goed. Heb ervoor 2 presses, en nog eens een set bw dips (waar ik geen last heb).

Ja vorm bij squat moet voldoende goed zijn zodat ik niet weer blessures krijg, dus ga niet squatten met een techniek waarbij ik in de korste keren weer niet kan squatten voor een jaar en enkel kan leg pressen door me knie en lies.

Idd netjes zo 's ochtends in de sportschool.
Misschien een idee om een gripoefening erbij te pakken aan het eind van je LB trainingen.

Dat zou kunnen inderdaad, heb op ub dagen wel oefeningen (zoals shrugs, chins) die me grip zouden moeten verbeteren, maar goed, geduld is belangrijk haha
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven