MuscleMeat

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hee kerel, waar zit die pijn in je knie? Ik heb ook al jaren last van mijn knieën, is inderdaad k*t.
 
Hee kerel, waar zit die pijn in je knie? Ik heb ook al jaren last van mijn knieën, is inderdaad k*t.

Hieronder, bij groene cirkel ongeveer. In het begin was het een tikkend gevoel, nu is dat weg, maar eens in de tijd gaat het als het ware steken tijdens bewegingen voornamelijk bij het lopen, fietsen en traplopen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1h71pf.jpg

Waar heb jij dan last van?

Update van voeding vandaag, denk rond 3500kcal?
- 50gr havermout, banaan + 30gr whey
- na training: 100gr havermout + 30gr whey
- 160gr rijst (bulgur) + wat kipfilet, 200gr appelmoes
- 2 bolletjes bruin brood met kipfilet en 25gr bambix in 150ml chocolademelk
- 160gr bulgur gewokt met 120gr rundvleesreepjes in teriyaki saus
- 30gr amandelen, kiwi en 30gr casseine shake
 
Je kon dus wel squatten en dl met je knie?

Was weer hersteld gelukkig, weekend was wel k*t. Voelde het nog wel tijdens fietsen en tijdens leg press kraakte//trilde/knikte/knakte het. Maar ik had muziek op dus dat akelige geluid werd gedempt haha
 
Was weer hersteld gelukkig, weekend was wel k*t. Voelde het nog wel tijdens fietsen en tijdens leg press kraakte//trilde/knikte/knakte het. Maar ik had muziek op dus dat akelige geluid werd gedempt haha

Maak je knie niet kapot man :(
 
Week 2 UB1

benchpress
3x5x68
-> best heavy, lol.

t-bar row (ex.bar)
3x8x40

incline db press
12x24
12x26
12x24

chins
12xBW+3x3

seated db side raises
12x10
12x12

seated extensions (ex. ez-bar)
2x15x10

incline db curl
8x12+3x3

Note
I.v.m. risico op blessure op schouder, dips 1 maal in de week op vrijdag. Als vervanging extensions, vond ze wel lekker opsich. Chins, 1e set myo was zwaar. Daarna 10-15sec meer rust genomen, ging makkelijker.

Maak je knie niet kapot man :(

Hij maakt mij kapot :(
je zit te cyclen he :trollface:
http://www.youtube.com/watch?v=JU9TouRnO84
 
Ook chill idd. Geen myo, omdat ik spier wou depleten.
 
Ff een vraag wat betreft je voeding, ik zag dat je bambix bij je chocolademelk doet.
Maar welke bambix gebruik je, want ik kan niet wijs worden uit de website van nutricia wat de macro's hiervan zijn.
 
Ff een vraag wat betreft je voeding, ik zag dat je bambix bij je chocolademelk doet.
Maar welke bambix gebruik je, want ik kan niet wijs worden uit de website van nutricia wat de macro's hiervan zijn.

Ik heb bambix acht granen, bevat 70gr carbs per 100gr en 10gr eiwitten. Wel goede macro's, vergelijkbaar als brinta.

Gisteren na meer dan een half jaar tijd weer kwark gegeten met honing, smaakte goed. Zodoende vandaag paar extra bakken gehaald. Hopelijk krijg ik niet acne aanval op me rug, ben vrij gevoelig voor zuivel. Ook had ik uncle bens gegeten. Er zijn verschillende smaken, maar ik had Indische rijst. Twee minuten in de magnetron en klaar is kees.

Voeding rustdag:
- 80gr havermout, 30gr whey + 60gr walnoten
- eierersalade van 4 eieren met salade in knoflooksaus + banaan
- 200gr kipschnitzel + 120gr bulgur
- 300gr kippenbouten + 120gr bulgur + kiwi
- 30gr casseine

Zal wel rond 2500-3000kcal zijn.
 
Wel duur die zakjes als je vergelijkt met normale rijst
maarja wel handig en lekker ook droog
 
Wel duur die zakjes als je vergelijkt met normale rijst
maarja wel handig en lekker ook droog

Inderdaad, wel fijn dat geen kunstmatige stoffen zijn toegevoegd. Is gewoon rijst met kruiden en wat zonnebloemolie. Vandaag ook popcornmais gekocht voor de verandering, om zelf te poppen zonder zout/suiker en olie.
 
Goed bezig op je rustdag bro :kiss
 
wel voorzichtig met zuivel/kwark maar chocomelk niet, verklaar u nader young shredder?
 
Goed bezig op je rustdag bro :kiss

Joah, even hard blokken ook voor tentamens volgende week dan wordt het allemaal een onregelmatig zooitje qua trainen en eten.

wel voorzichtig met zuivel/kwark maar chocomelk niet, verklaar u nader young shredder?

Hehe, true. Chocomelk laatst gehaald voor makkelijke carbs. Heb ik al paar jaar niet gedronken had er gewoonweg zin, maar het is niet iets dat ik ga opnemen in me schema.
 
week 1 - LB2

squat
3x5x80

rdl
12x60
12x80
8x85
8x85

leg press (PL)
12x260
12x270
12x270

lying leg curl
10x55+3x3

Note
Voelde me niet fit, toch aardige training. Behalve de rdl, die was behoorlijk ondermaats.

2r6jvog.jpg


Hopelijk na me tentamens, lol
 
Hoop voor je dat het niet doorzet, misschien wat glutamine gebruiken om je weerstand wat omhoog te trekken.
Je training ziet er zeker netjes uit ook al vind je zelf dat je RDL ondermaats was.
Succes met je aankomende tentamens bro.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven