MuscleMeat

Log Machete (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Hoop voor je dat het niet doorzet, misschien wat glutamine gebruiken om je weerstand wat omhoog te trekken.
Je training ziet er zeker netjes uit ook al vind je zelf dat je RDL ondermaats was.
Succes met je aankomende tentamens bro.

Thanks bro. Glutamine gaat helaas niet worden zit krap bij kas. Moet nog een pot casseine kopen vandaar dat ik nu kwark eet (met honing). Dit alleen op trainingsdagen levert wel 15gr meer eiwitten op en 20-40gr meer carbs in de vorm van sucrose op.
 
je hebt gelijk man, ben al ziek als ik griep erbij krijg ga ik full retard modes terrorist acties ergens zetten :fuu:
 
Dit weekend wordt lekker weer, t-shirtjes komen uit de kast --> verkouden lol.

week 1 - UB2

benchpress
3x5x70

t-bar row (ex.bar)
8x40
8x42
8x44

incline db press
12x26
12x28
12x30

chins
12xBW+5kg+3x3

dips
12xBW
12xBW+10kg
12xBW+15kg
12xBW+20kg

seated db side raises
12x10
12x12

bent over lateral raise
2x12x8

db shrugs
2x12x30

db incline curl
10x12+3x3

Note
Lekkere training, had wat jack3d genomen na lange tijd. Incline ging heel vlot. Benchpress ging ook makkelijker als dinsdag.
 
brb vanaf nu elke training Jack3d nemen

Dankzij mensen als littledaddy wordt het niet meer verkocht.

29xszh4.jpg
 
Nette workout - en jack3d?! oppassen daarmee is gevaarlijk spul :trollface:
 
Die incline db press ziet er zeker netjes uit i.c.m. met het volume :cool:
Gebruik nu ook af en toe napalm en dacht eerst dat het niet veel uitmaakte. Tot ik begin van deze week weer es purple wraath nam voor de afwisseling.

Heb trouwens ook geen last met libido (omgekeerde juist) of crashes, dus misschien dat het aan je dosis heeft gelegen keun :trollface:
Had wel last van wat neerslachtigheid (onrustig) toen ik dexaprine (orginele formule) lange tijd achter elkaar gebruikte.

Ik loop trouwens nog steeds rond in korte mouwen (srs)

binnen :fu:
 
Die incline db press ziet er zeker netjes uit i.c.m. met het volume :cool:
Gebruik nu ook af en toe napalm en dacht eerst dat het niet veel uitmaakte. Tot ik begin van deze week weer es purple wraath nam voor de afwisseling.

Heb trouwens ook geen last met libido (omgekeerde juist) of crashes, dus misschien dat het aan je dosis heeft gelegen keun :trollface:
Had wel last van wat neerslachtigheid (onrustig) toen ik dexaprine (orginele formule) lange tijd achter elkaar gebruikte.

Ik loop trouwens nog steeds rond in korte mouwen (srs)

binnen :fu:

Thanks man, ging ook echt easy. Mss door jack3d, dmaa moet terug! Dexaprina is wel hard spul, eerlijk. Hehe, vandaag is gewoon 20graden hier!
 
week 2 - LB1

back squat
3x5x85

deadlift
1x135
-> met straps, want handen zweetten te erg, had geen zin in falen.

leg press
12x260
12x280
12x280

lying leg curl
12x55+3x3

Note
Toch snel kunnen trainen na mijn tentamen, voor het eerst dat ik in de middag train. Wel wat gaar nog, maar was ok. Nu nog 2000-2500kcal binnenstouwen.
 
nette training succes met je tentamens!
 
week 2 - ub1

bench press
3x5x72,5 PR
-> laatste set was heavy.

lying t-bar row
8x62
8x64
8x65 PR

incline db press
12x28
10x30

chin ups
10xBW+7kg+3x3

seated side raises
12x12
12x12
12x14 PR

seated skullcrushers (ex.ez-bar)
2x15x13

db incline curl
10x14+3x3 PR

Note
Leuke PR'tjes. Komt door iets meer kcal, alhoewel voeding deze week heel slecht is. Gisteren 200gr kipschnitzel, 500ml chocomelk en nog 250gr kwark met honing voor het slapen gaan gegeten. Maag was opgeblazen as phuck, rommelen uiteindelijk lekker kamer volgegasd en sochtends leuke boodschap. Denk dat ik geen chocomelk meer neem, kan zuivel niet zo goed verteren.

nette training succes met je tentamens!

thanks!

wat voor opleiding/niv deed je?

wo rechtsgeleerdheid

Nice, hoe ging die?

die van gisteren k*t, vandaag redelijk. Nu, blokken voor die van donderdag.
 
Goede mentaliteit haha. Ach, ik ben niks anders hehehe.

Alleen heb ik het god verdoet denk ik :P
 
Echt niet je doet bachelor notarieel recht


WePFr.png

:roflol: jij ook faggot :Trollface:

Goede mentaliteit haha. Ach, ik ben niks anders hehehe.

Alleen heb ik het god verdoet denk ik :P

Haha, was echt binnen een uur klaar (dit was een deeltentamen, duurt anderhalf uur max.). Toen ik thuis kwam, wat een ander besproken met vrienden, kwam ik erachter dat ik bij sommige vragen dingen vergeten heb in te vullen of net verkeerd om heb.. Haastige spoed is zelden goed!
 
Geen wonder dat je gifgas produceerde met alleen maar eiwitten in je laatste maaltijd(en) :roflol:
Gratz met je PR's deze training, vooral die side raises zien er nice uit.
 
Gisteren niet kunnen trainen teveel soreness in spieren. Denk te wijten door slechte slaap, weinig eten en teveel volume.

week 2 - UB2

bench press
3x5x75 --> bijna faal laatste set.

lying t-bar row
8x62
8x64
6x66 PR

incline db press
12x28
12x28
-> hierna gestopt, kreeg last van schouder weer.

chins
9xBW+8kg+3x3

dips
12xBW+10kg
12xBW+15kg
12xBW+22kg

seated db side raises
12x12
12x14

seated bent over lateral raise
3x12x8

db shrugs
3x12x30

db incline curl
14x10+3x3

Note
Deze blok gaat waarschijnlijk 6 weken lang duren i.p.v. 8, daarna ga ik 2 weken cutten. Dan een fullbody drie keer per week, kan dan toch niet veel trainen i.v.m. tentamens. Ideaal dus. Weet niet of ik eerst ga cutten, dan deloaden (of omgekeerd) én dan pas FB. Twijfel of dat productief is voor bf en behoud spiermassa.

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 12:38 ----------

Geen wonder dat je gifgas produceerde met alleen maar eiwitten in je laatste maaltijd(en) :roflol:
Gratz met je PR's deze training, vooral die side raises zien er nice uit.

Ja, nooit meer haha. Thanks man, feelsgood seated.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven