AndroidHealthClinic

Log Machete

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nette training, grtz met pr! We moeten nog wel keer samen trainen voordat je gaat cutten.
 
Nette training, grtz met pr! We moeten nog wel keer samen trainen voordat je gaat cutten.

Thanks man, we contacten.




je bereikt niks met 2 weken cutten

O roelly? Met PSMF ging het vrij hard in 10 dagen. Maar nu ga ik niet weer zo extreem haha, vooral niet nu gezien de drukte. Zal wel van begin af aan een groot calorie tekort hanteren. Als ik niet tevreden ben plak ik een week bij ofzo.
 
Leg eens uit?
Uit mijn ervaring is dat je dat verloren vet weer makkelijk gained ookal eet je wat boven je onderhoud, heb het 2x gedaan.

Ik snap mijn broeder ook niet, zou als ik hem was gewoon keihard bulken cleanbulken voor een lange periode en ergens tussen jan/maart cutten 2-3 maanden.

Als je cut word je zwak, wil je niet hebben tijdens winter. Iedereen in mijn omgeving begint al ziek te worden, meer kans als je cut
 
Uit mijn ervaring is dat je dat verloren vet weer makkelijk gained ookal eet je wat boven je onderhoud, heb het 2x gedaan.

Ik snap mijn broeder ook niet, zou als ik hem was gewoon keihard bulken cleanbulken voor een lange periode en ergens tussen jan/maart cutten 2-3 maanden.

Als je cut word je zwak, wil je niet hebben tijdens winter. Iedereen in mijn omgeving begint al ziek te worden, meer kans als je cut

Maar dat is toch niet per se specifiek van een korte cut? Goed punt van die weerstand trouwens, vorig jaar zelf ook ondervonden. Moet ik er dit jaar echt niet bij hebben met stage en shit :o
 
Maar dat is toch niet per se specifiek van een korte cut? Goed punt van die weerstand trouwens, vorig jaar zelf ook ondervonden. Moet ik er dit jaar echt niet bij hebben met stage en shit :o
Per persoon is het anders maar waarom zou je kort periodes bulken cutten als je hele grote periodes kunt bulken en cutten. Ik zelf heb het gedaan en kwam het vet weer aan..
 
Goed punt wat betreft weerstand daddy. Hoe dieper je gaat, hoe vatbaarder. Ik had mezelf voorgenomen om bf niet te laten stijgen teveel. Kan nog prima door eigenlijk nu. Alleen wil iets losser leanbulken op kt dagen nu. Weet niet hoe ik dan ben over een maand.
 
Ik train nu weer bijna op max, niet echt productief voor spiergains als ik nu ga stoppen haha
 
2 weken cutten is ook niet productief voor je spiergains he

:trollfacex:
 
Je zei ook dat je een keer 800 kcal at, wat at je dan? dat is niet eens een liter melk met wat whey
 
2 weken cutten is ook niet productief voor je spiergains he

:trollfacex:


lawl wat een ondankbare sport




Je zei ook dat je een keer 800 kcal at, wat at je dan? dat is niet eens een liter melk met wat whey

Hehe alleen eiwitten elke dag 250gr samen met very low carb groenten, zoals snijbonen, champignons en brocolli. Eiwitten haalde ik uit lean vis, vlees, kip en vulde aan met casseine of whey. Verder wat viscapsules voor de essentiële vetten en een multivit.
 
week 3 - LB1

squat
3x5x90

deadlift
1x5x140 (straps)

leg press (PL)
12x220
2x12x240

lying leg curl
10x60+3x3

calves
3x12x140

Note
Heavy. Squat denk nu 2,5kg verhogen per keer.
 
nice train brah! vrijdag trainen in grunn?
 
Net niet.

week 3 - UB1

benchpress
3x5x78
--> bijna failure.

lying t-bar row
8x62
8x64
6x66 PR

db incline press
12x26
10x30

chin ups
10xBW+9kg+3x3

db seated side raises
12x12
12x14

seated skullcrushers (no back support, ex ez-bar)
2x15x14

incline db curl
10x14+3x3

Note
Wat vermoeid door drukke dag en weinig slaap, doordeweeks feest en de volgende trainen is niet chill. Ik experimenteer nu met andere tijden, kijken hoe mijn lichaam daarop reageert. Tot dusver heb ik altijd in de ochtend getraind.

Wat betreft training, was nice. Ik had de meeste vetten voor mijn training gegeten samen met wat carbs en eiwitten. Nog wel even jack3d genomen, dat ik wakker werd. Kijken of ik aankomende training een 3x5x80 ga proberen, want was wel bijna failure. Dat zou een poging tot verbetering van benchpress pr zijn sinds mijn blessure tijdje terug.

---------- Post toegevoegd Tue 30 Oct 2012 om 16:54 ----------

Ik merk nu trouwens wel dat ik wel wat ben gegroeid, bodyweight is niet veel gestegen, maar wel vvm gewonnen.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven