XXL Nutrition

Log Machete (7 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
a meeting :) and keun not invited </3
cool ava machete, je hebt echt een alpha gezicht

Schnel schnell keun laten we een datum prikken!

Hebben jullie televisie?

Oh lieve bob, onze grote stronglift sensei. Hier hebben we het elke dag over jou, bob dit bob dat. Het zou een eer zijn mocht je onze nederige dorpje bezoeken en onze training vergezellen. Je gelooft het niet, maar we hebben zelfs een tv hier. Zo kunnen we onder het genot van onze postworkout shake naar goede tijden, slechte tijden kijken of whatever jij leuk vindt.
 
Oh lieve bob, onze grote stronglift sensei. Hier hebben we het elke dag over jou, bob dit bob dat. Het zou een eer zijn mocht je onze nederige dorpje bezoeken en onze training vergezellen. Je gelooft het niet, maar we hebben zelfs een tv hier. Zo kunnen we onder het genot van onze postworkout shake naar goede tijden, slechte tijden kijken of whatever jij leuk vindt.

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Goede tijden slechte tijden is afgesproken!
 
SL - week 2

squat: 5x5x68
OH: 5x5x35
DL: 5x120

chins: 12xBW+5kg, 10xBW+5kg, 12xBW
seated side raises: 3x12

Note
Ik heb OH met 5kg en DL met 10kg verhoogd, omdat mijn techniek in orde is en gewicht easy is. Ook heb ik met DL laatste tijd vaker gedeload, anders ga ik nooit PR's verbreken.
 
Je doet er goed aan om DL eenmalig te verhogen, want dat is toch de laatste oefening waar je op gaat failen.
Nice weighted chins, zal deze week ook eens proberen met pull-ups breed.
 
Je doet er goed aan om DL eenmalig te verhogen, want dat is toch de laatste oefening waar je op gaat failen.
Nice weighted chins, zal deze week ook eens proberen met pull-ups breed.

Inderdaad, anders heb ik altijd nog straps die mij verder helpen. OH en BP zijn oefeningen waar ik eerder snel op ga falen. Thanks, wel even biceps hierdoor gehit vandaag. Pullups zijn heavy!
 
:roflol: weet ik veel, wil het wel snappen maar onze machete veranderd steeds van schema
 
Heb je de hook grip nu al is getest?:D. Ik was hem zelf ook even gegeten maar ga daar vanavond weer mee liften ipv mixed, voel me dan toch safer op de 1 of andere manier.
 
SL week 2

squat: 5x5x70
bench press: 5x5x67,5
pendlay row: 5x5x62,5

Note
Squat ging moeizaam, wat last van heupen en knie weer. Ik heb ook dat ik niet kan pressen door mijn rechterhiel, eerder met mijn tenen. Links heb ik dat niet. Iemand tips?

Heb je de hook grip nu al is getest?:D. Ik was hem zelf ook even gegeten maar ga daar vanavond weer mee liften ipv mixed, voel me dan toch safer op de 1 of andere manier.

Nee, ook vergeten! Volgende blok ga ik zeker wel proberen, blijf nu gewoon lekker overhands deadliften.
 
Meer naar achter leunen, chest meer naar voren en vanuit je hakken pushen, anders met plankje eens proberen of 2 kleine schijfjes onder je voeten, helpt ook voor diepte

hoe is met ziekheid
 
Maar waarom stop je niet gewoon met squatten?
 
maar waarom stop je niet gewoon met squatten?

+1

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 16:08 ----------

Meer naar achter leunen, chest meer naar voren en vanuit je hakken pushen, anders met plankje eens proberen of 2 kleine schijfjes onder je voeten, helpt ook voor diepte

hoe is met ziekheid

Ben het met je eens op de schijfjes na, squatten moet je gewoon op je platte voeten, als je dat niet kan moet je gewoon meer oefenen. High/low bar kan ook een verschil maken.
 
Meer naar achter leunen, chest meer naar voren en vanuit je hakken pushen, anders met plankje eens proberen of 2 kleine schijfjes onder je voeten, helpt ook voor diepte

hoe is met ziekheid

Allemaal geprobeerd, werkt niet. Misschien plank, maar probeer voorlopig zonder. Sommige dagen is het vlekkeloos, maar soms wat kuren.

K*t, keel is wat opgezwollen.

Maar waarom stop je niet gewoon met squatten?

Geen specifieke reden, wil gewoon graag zwaar squatten net als deadliften en het zal me ook helpen met deadlift. Dit is tevens mijn laatste poging, als ik geen progressie meer op squat ga boeken met SL op een gezonde wijze stop ik ermee.
 
Ben het met je eens op de schijfjes na, squatten moet je gewoon op je platte voeten, als je dat niet kan moet je gewoon meer oefenen. High/low bar kan ook een verschil maken.

Ik kan niet onder parallel komen als ik geen plankje gebruik
heb het van een filmpje van CaliforniaStrength
maar misschien een keer low bar proberen dan
 
Ik kan niet onder parallel komen als ik geen plankje gebruik
heb het van een filmpje van CaliforniaStrength
maar misschien een keer low bar proberen dan

Je kan wel parallel komen maar dan bolt je onderrug, toch? Squat je al lang?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven