Fitness Seller

Log Machete (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
het is bijna januari :trollface:

Ik geef over :(

Heb niet merkwaardige gains. Ik heb ook meer een power routine nu, dus niet echt vergelijkbaar. Maar er komt wel weer een wedstrijd die win ik dan :D
Zal einde SL pic maken, dan ga ik ook (IF) recomp cut doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef over :(

Heb niet merkwaardige gains. Ik heb ook meer een power routine nu, dus niet echt vergelijkbaar. Maar er komt wel weer een wedstrijd die win ik dan :D
Zal einde SL pic maken, dan ga ik ook (IF) recomp cut doen.
ik heb vetgainz :roflol:
 
stronglifts week 3

squat:
5x5x77,5

overhead press:
5x5x40

deadlift
5x130

chins
12xBW+7,5kg
10xBW+7,5kg
10xBW+5kg

seated db side raises
12x12
12x14

----
SQ voelde prima aan, wel is de laatste 1/2 van elke set wat minder netjes. OH begin ik nu ook wel goed te voelen laatste 1/2 reps van elke set. Deadlift voelt easy, alleen mijn grip gaat denk ik volgende week wel begeven.
 
Goed gedaan Groot Kapmes.

Wat is er 'minder netjes' aan je laatste reps squat dan?
 
Goed gedaan Groot Kapmes.

Wat is er 'minder netjes' aan je laatste reps squat dan?

Hehe bedankt. Net boven parallel, gaat automatisch, want ik denk ga ik wat dieper ga ik failen of ga ik vooroverbuigen. Probeer daarom wat explosiever de herhalingen uit te voeren.
 
Hehe bedankt. Net boven parallel, gaat automatisch, want ik denk ga ik wat dieper ga ik failen of ga ik vooroverbuigen. Probeer daarom wat explosiever de herhalingen uit te voeren.

Aah okay. Liever falen dan niet te diep squatten he ;) Van falen wordt je sneller sterker en groter dan van quarter squats op dat zelfde gewicht.
 
Magnesium bestellen voor de DL bro, scheelt echt aanzienlijk heb ik vrijdag gemerkt.
Plus dat je het ook nog kunt supplementeren, mocht je slecht slapen. :D
 
Parks and recreation :roflol: :roflol: epic
 
He wel onder parallel gaan he, als je failt jammer dan, niet bang zijn

Maar je grip gaat het begeven? zou maar mixed grip gaan hanteren dan :trollfacex:
 
Aah okay. Liever falen dan niet te diep squatten he ;) Van falen wordt je sneller sterker en groter dan van quarter squats op dat zelfde gewicht.

Daar heb ik niet aan gedacht! Ik vind het jammer dat ik mogelijk zo vroeg in programma al kan gaan falen, maar zal voortaan proberen. Hoop dat mijn totaal niet flexibele onderrug meewerkt hehe.

Magnesium bestellen voor de DL bro, scheelt echt aanzienlijk heb ik vrijdag gemerkt.
Plus dat je het ook nog kunt supplementeren, mocht je slecht slapen. :D

Goed idee! Waar heb jij besteld? Haha, kun je dat echt supplementeren? Kan denk wel gebruiken voor betere slaap.

He wel onder parallel gaan he, als je failt jammer dan, niet bang zijn

Maar je grip gaat het begeven? zou maar mixed grip gaan hanteren dan :trollfacex:

Spot jij dan? XD

Sowieso gaat het volgende week begeven, want dan moeten we ook 2x deadliften. Ik ga eens kijken naar magnesium.

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 19:20 ----------

Parks and recreation :roflol: :roflol: epic

Geniaal!!
 
Als je nu al faalt dan ben je niet laag genoeg begonnen :p
 
:roflol: ik zei het nog zo die eerste keer
maarja maakt ook niet uit
 
:roflol: ik zei het nog zo die eerste keer
maarja maakt ook niet uit

Ik heb nu ongelofelijke spierpijn in LB en onderrug. Te weinig slaap laatste tijd 6u ofzo. Ik ga denk ik vandaag melatonine halen en proberen.

Parks & rec is de shit!

Ron Swanson! :D

Zou wel goedkoop wezen, maar ik zou het niet proberen ;)
Ik heb de magnesium hier besteld:

http://www.fitness-seller.nl/magnesium-grip-chalk/

Thanks man. 2,5 voor 1 blok, verzendkosten 5 euro lol. Kijken of er hier een winkel is die het verkoopt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven